Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 16061 til 16080 af 40685
-
Forskellen på halalslagtning og schæchting?
ForumindlægHej er der nogen der lige kan forklare mig hvad forskellen på halalslagtning og schæchting er? -
Hjælp til religionsprodukt
ForumindlægGod aften! Her på tirsdag skal jeg aflevere mit produkt samt min synopse, men jeg har problemer med at lave mit produkt. Først og fremmest har min lærer fortalt mig, at det er en god ide at lave et produkt, der kan bruges som disposition til min fremlæggelse. Derfor har jeg besluttet mig for at ... -
Det gyldne snit
ForumindlægI forhold til srp skriver jeg om det gyldne snit, herunder skal jeg komme ind på: 'menneskets forhold til det guddommelige og naturen' i 'renæssancen' og 'det moderne gennembrud'. i fagene: Matematik A og Dansk A Nogle der har nogen kilder eller ved noget om det? -
Hjææælp!
ForumindlægHey! Jeg tror ikke jeg består min studentereksamen, da jeg har 1,5 i snit, og mangler historie eksamen, Denne vægter 2, så hvis jeg får 10, vil jeg lige akkurat kunne bestå det hele samlet. Hvad gør jeg hvis jeg ikke får mit 10 tal i historie, og dermed ikke består samlet? -
Biologi B
ForumindlægHvor stor krav stilles der på Bio. B mht. eksamen? man har jo trods alt 24 timers forberedelse?? Stiller de store krav til eksamen? Jegg står nemlig og skal til at vælge valgfag og sådan og er helt lost mht. valg af fag og jeg skal bestemme mig inden på mandag! :-S -
Eksamener i 2.g?
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg er meget i tvivl ang. hvor mange eksamener man kan riskikere at komme op i her i 2.g I 1.g var jeg oppe i én eksamen, og i 2.g har vi tre afsluttende fag, hvor et af dem både er skriftligt og mundligt. Hvor mange eksamener kan jeg risikere at komme op i, og kan jeg ... -
Essay om at være teenager
ForumindlægHej :-) Da jeg har været på ferie hele ugen, og jeg skal op til dansk eksamen, har jeg ikke haft tid til at lave min eksamen. Jeg skal op i morgen tidelig, så jeg har et ret stort problem. Så derfor ville jeg høre, om der er en der har et essay om at være teenager jeg kan få? :-) Tak på forhånd.... -
Tage hf enkeltfag om
ForumindlægHar lige et spørgsmål. Er der nogen som ved om man kan tage hf enkeltfag om? Jeg har en hf eksamen fra tidligere, og har i de sidste halve år taget mat fra b til a via fjernstudie, mit spørgsmål er så, om man kan tage dette forløb om, hvis man vælger ikke at gå til eksamen, eller eksempelvis du... -
Noter til 9.klasse kemi?
ForumindlægHej! (: Jeg kunne godt tænke mig, at vide om I ved nogle sider eller steder på nettet hvor man kan finde noter til kemi for en 9.klasse afgangselev, for til sommer skal jeg jo op i det til eksamen. Da jeg har en mega dårlig undervisning, så ville det være rart kunne finde noter om det, for at sel... -
HJÆÆÆLP!!
ForumindlægHej (: jeg skal snart om til mundtlig billedkunst eksamen. men har slet ikke fået noget konkret svar på hvordan det forgår? er der nogle der har prøvet det før? og er der nogen der har en pensum liste til selve eksamen ? hvad er vigtigst at kunne/ læse på ? håber virkelig på at få en mas... -
Dumpet/bestået
ForumindlægHeps. Hvordan er det man regner ud, om man har dumpet eller ej? Lad os antage, at man i et fag har fået 12/12 skriftligt og mundtligt, men dumper enten den skriftlige eller mundtlige eksame. Regner man så gennemsnittet ud af de tre fag, altså (12+12+0)/3 eller dumper man faget, idet man har dum... -
Hjælp!
ForumindlægJeg står i den situation, at jeg desværre har dumpet i matematik i årskarakter.. havde nok heller ikke regnet med at bestå. Nå, men sagen er den at jeg har fået 00 i både mundtlig og skriftlig, men jeg har fået 4 til eksamen i skriftlig og 02 til den mundtlig eksamen. Har jeg så bestået faget ell... -
MATEMATIK delen uden hjælpemidler
ForumindlægHej Matematik A eksamen til sommer følger den nye ordning, hvad er forskellen på den gamle og den nye?? Delen med opgaver uden hjælpemidler er på 2timer, hvordan kan jeg bedst øve opgaver uden hjælpemidler. Er opgaverne uden hjælpemidler “typeopgaver”? -
Hvilke Jobs er de her:
ForumindlægHej . Jeg er meget i dilemma hvad jeg gerne vil lave .. Jeg har tænkt på noget samfundsfagligt og / eller handel - eller noget naturfahligt ( fuldstænding anderledes) Er der nogle Jobs hvor man bruger samfundsfag og handel , altså noget kommunikation agtigt n... -
5 A-fag i den nye reform??
ForumindlægMed den gamle karakterskala kunne man gange sit snit med 1,03 hvis man havde haft fem A-fag. ER der nogen, der ved hvordan de vil gøre med den nye skala. Kan man stadig drage fordel af at have fem A-fag i den nye reform? -
Lægeerklæring.
ForumindlægHej alle. Jeg har en eksamen imorgen . Jeg læser HA Almen på 1. år på CBS. Jeg er desværre syg, men er i tvivl om hvor svært det er at få en lægeerklæring. For hvis jeg ikke kan få en lægeerklæring så fremstår det jo bare som om at jeg ikke har været oppe til eksamen og kan derfor heller... -
Student-spørgsmål
ForumindlægHej Allesammen :) Jeg havde lige et spørgsmål : når man er gået op til den sidste eksamen i 3.g og man nu dumper til eksamen og lad os sige man os har dumpet i et par andre eksamner og man så får et gennemsnit under 2 tilsammen, kan så ike' blive sudent ... Er det kun eksamens karakter der ... -
Læreruddannelsen - hvilket linjefag?
ForumindlægHej alle. Jeg står lidt i et problem, da jeg på tirsdag skal påbegynde min videreuddannelse - læreruddannelsen i Silkeborg. Jeg har indtil nu været sikker på, at jeg skulle have engelsk som mit første linjefag, men de seneste par dage er jeg kommet rigtig meget i tvivl. Mit ønske har været, at ... -
HJÆLP FOR FANDEN!
ForumindlægJeg vil gerne vide nogen ting omkring The north Irish conflict, det er ligemeget hvad det er, jeg skal bare bruge noget jeg kan fortælle om til den mundlige eksamen på mandag. -
Karakter, er man bestået eller ikke bestået
ForumindlægHej. Jeg har fået 02 i skriftligt på A-niveau, og 02 i mundtligt. Men fik 00 i skriftligt til eksamen. Er min engelsk A bestået eller ikke bestået? På forhånd tak.
