Søgning på: bestem den månedlige ydelser på de to lån. Resultater: 16081 til 16100 af 63755
-
Formler!
Forumindlægjeg har en opgave her, som skal laves i min fysik rapport. Jeg vil bare gerne have hjælp til hvad jeg skal gøre? eller hvordan man regner det ud? altså nogle formler. her er opgaven: Udregn hvor meget kul og naturgas, der skal afbrændes, for at lave strøm til en lyskæde, der er tændt hele decemb... -
matematik hjælp????
ForumindlægHej allesammen... Jeg er igang med denne opgave. Vil I ikke nok rette min opgave(regne måden), for jeg vil gerne vide, hvis jeg har regnet opgaven forkert... På forhånd tak... :) Jonas´ ugentlige mulige arbejdstider ser således ud: -Onsdag kl: 14:00 - 17:30 -Lørdag kl: 6:00 - 14:00 -Søndag kl: 1... -
Kemi VS Biotek
ForumindlægHej alle, Jeg skal snart til at vælge studieretning her om et par måneder, og derfor ville jeg lige spørge om folkets holdning. Hvad er forskellen på Kemi A/B og Biotek A? Jeg har lidt en frygt for at biotek mest er en gimmick og springer over alt det basale i kemi, for at man har tid til biotek... -
Tråd bag tænderne efter bøjle
ForumindlægEr der nogen af jer, der også har haft bøjle? Har haft en metaltråd limet bag tænderne på i 11 måneder efter jeg fik min bøjle fjernet. Har været på bøjleklinikken, 4 gange med strammen i denne tråd. Tandteknikkerne/tandklinikassistenterne kan ikke gøre noget ved dette. Skal jeg bare få tråden ... -
VIGTIGT !!!!
ForumindlægHej, jeg har lavet Engelsk B skriftligt Del 1. Kan i kigger det igennem og fortæller om mine fejler. Jeg skal op til den skriftlige her om 5 måneder, så derfor øver jeg mig. Selve opgaveformuleringen: http://glahder.dk/engelsk/eksamensopgaver/HF-B/2012_4_dec_%20HF-B_del1.pdf Min besvarelse... -
Mediefag - Eksamensproduktion (hjælp til inspiration)
ForumindlægVi skal i slutningen af denne måned i gang med vores eksamensproduktion i mediafag C, stx. Og jeg er lost! Jeg har brug for inspiration til en lille spændende novelle eller hvad som helt, som vi kan lave en spændende filmatisering ud fra. Alle ideer kan bruges. Håber på at i har tid til at hjælpe... -
reducer brøker med bogstaver.
ForumindlægHey søde mennesker. Jeg er lidt i knibe :o) efter jeg har holdt godt tre måneders ferie, er det altså lidt hårdt og starte på hf .. Eller det kniber i hvertfald med at huske alt ting, især ang. at reducer brøker med bogstaver. Håber der er nogle herinde der kan hjælpe mig, så vil jeg blive s... -
London - Hvad kan man opleve der? :)
ForumindlægHej Sp. Jeg skal med min familie til London, det er dog først i sommerferien (2-3 måneder endnu) Så vil jeg godt inden turens start, vide hvad man kan lave derover, udover at shoppe? Har hørt der er et slags tivoli, kender I til det? :) PÅ forhånd tak! Ps. Håber ikke det er for tidligt jeg kommer... -
matematik
ForumindlægI januar 2001 sætter Johan 8.500 kr. i banken. Renten er 4% p.a. (pro anno = pr. år). Efter 9 måneder hæver han alle pengene igen. Hvor meget står der på kontoen? Hans far synes han skal lade pengene stå og trække renter. hvor meget ville der være på kontoen efter 3 år? -
Mathcad noter
ForumindlægHej folkens. Jeg skal til skriftlig matematik eksamen om 2 måneder. Jeg vil gerne blive gode venner med mathcad, da det gør det noget nemmere, at få en god karakter. Nogen, som ligger inde med nogle gode guides eller gode noter, som de deler? På forhånd tak. - Morten. -
Valg af uddannelse og standby plads
ForumindlægJeg har fået tilbudt en studieplads i februar og har fået besked om at jeg vil sige ja tak eller nej tak til pladsen inden for 3 dage. Problemet ved dette er der er kommet en helt ny uddannelse jeg gerne vil kigge på, men de har først infomøde næste måned. Kan man sige ja tak til uddannelsen og s... -
FML! TYSK MUNDTLIG EKSAMME
ForumindlægFUCK har fået at vide at jeg skal op i tysk mundtlig ! er udduelig til tysk vil bare spørge om hvad det kræver at få 02 i det KRÆVER DET MEGET? kan kun virkelig få ord og har 2 måneder enden jeg skal til eksamen som sagt hvad kræver det for at få 02 i faget mundtlig kræver det meget eller kan ma... -
hjælp søges
ForumindlægHej jeg søger en til at hjælpe mig med mat b niveau i juni måned i en meget kort tidsperiode. Jeg er parat til at tilbyde en meget generøs betaling for kort tids arbejde. Hvis det har nogens interesse er de velkommen til at ringe eller skrive på 23 96 49 95 -
Hjælp til dansk eksamen.
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal her om en måneds tid op til dansk mundtlig, og har trukket kortfilm. Jeg har så valgt filmen "Life is a bitch", og har analyseret det hele men jeg mangler bare noget og perspektivere til og et budskab, nogen som evt. kan hjælpe mig lidt da jeg står på rimel... -
Ti89 til salg
Forumindlægjeg har en splinterny ti89, som jeg vil have med. Har desværre mistet kablen og manuelen da vi skulle flytte. Ingen ridser. Sort farve. 3 måneder gammel. 750 kr. Gider ikke useriøse bud. Bor i Københavns kommune. Skriv hvis du er interesseret. 42174509. -
y=0,59x+49 oversat til almindeligt sprog
ForumindlægEt teleselskab fastlægger deres takster ud fra følgende formel : y=0,59x+49 hvor x betegner antal talte minutter og y betegner den månedlige regning. Der er fri sms og fri data op til 200MB. Hvad betyder de to konstanter 0,59 og 49 oversat til almindeligt sprog? -
Bolig ved DTU
ForumindlægBonjour Jeg har fået tilbudt et værelse på Kampsax kollegiet på DTU fra d. 1.07.2011. Uni starter først i september, ikke sandt? Er det så ikke lidt tidligt, at skulle til at betale husleje 2 måneder for tidligt, eller er det bare normen for overtagelse af kollegieværelser i Danmark? Skal jeg slå... -
Tysk eksamen ):
ForumindlægHej, Jeg skal op til tysk eksamen d.9/6. Er der nogen der har nogle ideer/metoder til hvordan jeg kan øve sig, forbedre mit tysk ordforråd på mindre end en måned? (Jeg er super god til det skriftlige. Det er mere det mundelig, jeg ikke er så skarp til). Det vil være super dejligt, hvis der er no... -
Folkeskolens eksamen: Mundtlig Engelsk
ForumindlægHej Alle. Jeg skal i næste måned til Mundtlig engelsk, og da jeg er igang med at lave min synopsis ville jeg gerne have et par gode tips. Mit hoved emne er London and travel og mit under emne er Travelling to London, hvad er godt at komme ind på? -
nægte mig reparation
Forumindlæghvad er det for en lov! Telenor nægter at lave min iphone 4 fordi "den har lidt overlast". den blev købt for knap 7 måneder siden til ca. 6000 efter abb. :( og jeg er en fattig studerende på su. de kan de sgu ikke være bekendt.. sidste ting jeg køber derfra!
