Søgning på: SSO - Større skriftlig opgave. Resultater: 16141 til 16160 af 156873
-
Jan Sonnergaard
ForumindlægNogen der har gode notater til, Netto og Fakta, Lille skat, og Sara jeg har virkelig brug for hjælp, håber ngn kan hjælpe...\nog til selve forfatteren -
Blodkredsløb og Kondi
Forumindlæghey er der nogen der har noter eller rapporter om blodkredsløbet eller kondition? -
kvinden i Islam
Forumindlægjeg har valgt at skrive om kvinderne i islam. jeg har fået vide at jeg vil får en ekst eller et artikel af læreren ud over problemformuleringen. jeg har ikke rigtig alt med læreren om hvordan jeg skal afgrænse emnet, derfor vil jeg have hjalp. Der er jo rigtig mange ting jeg kunne skrive om, der ... -
Engelsk citat - tilladt?
ForumindlægJeg er ved at skrive en samfundsfagsrapport, og vil i den anledning gerne citere Adam Smith. Men jeg er i tvivl om jeg skal gøre det på engelsk eller dansk. Hvis det skal være på dansk, skal jeg selv oversætte det, og så går lidt af meningen af citatet. Så hvad skal jeg gøre - kan jeg godt have ... -
Habitus på bogen Cal
ForumindlægJeg mangler lidt inspiration til at skrive nogle sider om bogen Cal med hensyn på Pierre Bourdieus teori om Habitus og Social, økonomisk og kulturel kapital. Jeg har tænkt mig at argumentere kort for fagligheden af Cal så man kan bruge samfundsteoretisk metode på den, og derefter bruge citater f... -
3 opgaver. Omhandler nogenlunde det samme emne.
ForumindlægHejsa.. Her er 3 opgaver. Ville være rart, hvis nogle ville kigge på dem. Men forventer selvfølgelig ikke, at alle tre bliver løst - det er måske lidt meget at lave på en gang. Men det skal først afleveres i næste uge, så der er jo god tid. Tak :)1.En prøve indeholder 7,0*10^-10 kg af den beta- -... -
Indledning til dansk-historie opgave (historie -apartheid)
ForumindlægJeg har skrevet en indledning til min dansk-historie opgave, men er lidt i tvivl om hvad der er relevant at tage med i den. jeg har valgt historie og skriver om apartheid. jeg har fået udleveret en opgaveformulering som jeg har skrevet opgaven efter. Håber jeg kan få noget Konstruktivt kritik.. ... -
Eksamen 2005
ForumindlægJeg var til skriftlig fysik eksamen(standardforsøg) i går og jeg synes at spørgsmålene var sværere end de plejer at være. Så jeg tænkte bare på om der var andre der havde det samme indtryk som mig og hvis det viser sig at man generelt har klaret sig dårligere i år giver man så karakterer efter det? -
Evaluering opgave i NV Naturgeografi og biologi (Vandressourcen)
ForumindlægJeg skal snart op i NV Naturgeografi og biologi Emnet er Vandresourcen Hvis nogle er jer har nogle gode råd til opgaven må i meget gerne lægge dem ind. Opgaven er Indledning: Produktion af fødevarer varierer globalt blandt andet på baggrund af forskellige dyrkningsbetingelser. En af de ... -
hjælp til opgave om FN's verdenserklæring om menneskerettigheder
ForumindlægHejsa :) Jeg skal lave en opgave om FN's verdenserklæring om menneskerettigheder. Og jeg kom til at tænke på nogle af følgende spørgsmål. Håber du kan hjælpe mig mig med at få svar på nogle af dem: Er der nogle problemer med menneskerettighederne/dårlige ting ved dem? Og bliver de overhovedet... -
Dumper jeg??? Hjælp!!!
ForumindlægHej allesammen. Jeg vil på forhånd sige tudsind tak, fordi i gad at læse mit spørgsmål og svare tilbage. Nu til mit spørgsmål. Jeg læser til dagligt Historie på univiseritetet. Har lige afleveret en skriftlig eksamensopgave i faget; Historisk Metode 2. Vi fik før eksamen at vide, at den maks måt... -
Side 155 i rød opgave bog spg d... HJÆLP SØGES
ForumindlægHej...Opgaven lyder således. Beregn, hvor land tid der går, før der ved omdannelse af 3-oxopentandisyren er dannet 1,0mmol CO2.Jeg har følgende oplysninger.Ved et ekseriment fremstiller man 500mL 0,010M opløsning 3-oxopentandisyre i vand. Opløsningens temperatur holdes konstant lig med 30 C.Jeg e... -
Funktioner
ForumindlægEn funktion f er bestemt ved: f(x) = x^-2 , x > 0 Grafen for f afgrænser sammen med førsteaksen, linjen med ligningen x = 1 og linjen med ligningen x = k, hvor k > 1, en punktmængde, der har et areal A(sænket skrift)k. Bestem A(sænket skrift)2 Undersøg, om der findes en værdi af k &... -
2 opgaver mat/fys ( tror de er simple)
ForumindlægHej.. Jeg sidder her med 2 opgaver som jeg ikke helt kan finde ud af..:( Der SKAL være mellemregninger (siger min lærer) opg 1. I et elektrisk kredsløb har du givet strømstyrken I(ampere) som funktion af tiden t (sekunder): I(t) = 3,2 * sin (0,04 * pi *t) +1,2 Du skal bestemme: a) Den største og ... -
Spørgsmål angående løsning af opgave med faglig teori og begreber
ForumindlægHej, jeg opretter dette spørgsmål i håb om at nogle vil have et godt bud eller en ledetråd. Jeg skriver SRP i fagene historie og samfundsfag, med emnet "Kina's rolle som global aktør". Min plan for opgaven lyder på først at gøre rede for en samfundsmæssig udvikling, for he... -
STATA hjælp søges til 4 opgaver på begynder niveau. mod betaling.
ForumindlægSøger hjælp til at komme igennem 4 opgaver af STATA i start Januar mod betaling. -
Hej, Jeg er en dreng på 15 år, og skriver en opgave om religiøse regler i nutidens samfund.
ForumindlægEr der muligvis nogle sager jeg kan inddrage, der har noget med emnet at gøre? Jeg mangler noget mere tekst på opgaven. -
Spørgsmål til opgave i sættet Maj 2003 højniveau
ForumindlægSidder her og øver mig til terminsprøven, og er igang med at kigge på maj 2003-sættet i kemi højniveau. Så er det jeg kommer til dette spørgsmål, som jeg ikke helt kan finde ud af:e) Beregn trykforøgelsen i beholderen ved 320,4 grader C, når der er gået 25 min.jeg har fra de tidligere delspørgsmå... -
SSA opgave... Praksisbeskrivelse og beskrivelse af objektiv og subjektiv del
ForumindlægTeksten er fra novellen "Plejeplan for Lydia" "Plejeplan for Lydia" stod der øverst. Der var forskellige notater, såsom; "Lydia bliver urolig, hvis ikke morngebkken er klar, når hun har fået tøjet på". Plejeplan? Bliver urolig? Hvem havde lagt det stykke papir her? ... -
Opgave i finansielregning + Svar gerne både vha. Maple og Excel
ForumindlægHar vedhægtet opgaven Skal bruge hjælppp!
