Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 16161 til 16180 af 35989
-
religionseksamen - tid?
Forumindlæghej, vores lærer har lige 'glemt' at fortælle os hvor lang forberedelsestid, vi har. er der nogen, der ved det? det er afsluttende religionseksamen på c-niveau på ny ordning. -
Mht. Gennemsnit
ForumindlægJa så er jeg lige bestået. Jeg har fået nogle usædvanligt flotte karakterer, fik 10,9,11 og 9 til sidst, udover det fik jeg desværre to 7 taller i skriftlige prøver, men skal have en sygeeksamen i engelsk hvor jeg håber at kunne gøre godt for de to. De gode karakterer jeg fik i år, bliver trukke... -
Vektorer i rummet
Forumindlæghej til jer er der nogen der kan hjælpe mig med denne her opgave: " På fig. ses en koncersal, der er lagt ind i et kordn-system så at z-aksen går lodret op i midten af scenens front, og scenens gulv ligger i xy-planen. scenetagets hjørner er pkt. E(1,-6,4), F(-4,-5,3), G(-4,5,3) og H(1,6,4).... -
Eksamenssæt 2 juni 2016
ForumindlægEr der nogle der tilfældig vis ligger inde med en vejledende besvarelse på eksamensætte 2 juni 2016? -
Hjælp med karakterer (hurtigt spørgsmål)
ForumindlægI dansk til mundtlige og skriftlige fik jeg samlede karakterer 8.. så spørgsmåle er runder den så op til 10 eller runder den ned til 7? Jeg har også en anden samlede karakterer på 2,1.. runder den så op til 4 eller runder ned til en 02? -
Læseprøve
ForumindlægHej Jeg har meget svært ved at blive færdig med læseprøven til tiden, og få et godt karakter. Når det er på PC vi får den får jeg et 4 tal. I dag og for første gang fik vi prøven på papir, og desværre fik jeg 02. Jeg er meget ked af det og utilfreds med mit karakter, men jeg har prøvet den meto... -
Engelsk B og A niveau på samme tid?
ForumindlægHar hørt at det kun er A niveau karakteren der tæller på eksamensbeviset, men ville lige være sikker. Nogen der ved om dette er sandt? :) -
Droppe undervisning - selvstuderende?
ForumindlægHej Jeg er igang med hhx andet år. Jeg vil gerne høre om mulighederne for at blive selvstuderende. Jeg har mange ting som jeg skal, og det passer rigtigt dårligt på mit skema, så jeg havde tænkt at blive selvstuderende. Hvad betyder dette helt konkret, og hvordan kan jeg blive det? Er det o... -
Haster Ligninger x( Søger prof. til at regne Ligninger :)
ForumindlægHej, har en aflevering til næste uge med Ligninger og Uligheder. Fatter virkelig ikk, har brugfor hjælp. Det HASTER... Vil være glad vis jeg får hjælp :) Opgave 1 a) 10x=4x+600 e) 500x+200=300x+1200 b) 2x+24=6x f) 8x+6+3x=18+x c) 5x-20=3x+40 g) 7x+1=60-(3x+9) d) 3... -
Hjælp
ForumindlægBetragt den naturlige eksponentialfunktion: g(x)=e^x Vis at linien med ligningen y=x+1 er tangent til grafen for g. Bestem koordinaterne til røringspunktet. -
1.g årspøver? et spørgsmål.
Forumindlæghvor lang er ens læseferie cirka når man skal op i sine årspøver mundtligt i 1.g? -
Turbokurser til medicin
ForumindlægJeg er desværre havnet i en noget penibel situation og håber i kan hjælpe mig. Jeg blev student i år 2005, rejste derefter i et par år og søgte i sommers ind på medicin og på en civilingeniør udd. i medicinteknologi. Begge uddannelser søgte jeg kun i københavn, fast besluttet på at jeg ville stu... -
Hjælp til at bogføre...Tak:)
ForumindlægGoddag Kan I please hjælp mig med at bogføre folgende bilag:) 1. Dagens kontantsalg kr.5000,00 Dagens dankort-salg kr. 18.450,00 beløbet er incl.moms 2. Fartura fra Jysk: to stk.reoler kr.600,00 beløbe er incl. momst Betalt med dankort. J... -
At være droppet ud og merit
ForumindlægHejsa Jeg gik blev student fra handelsskolen i sommeren 06 og arbejde derefter et år. søgte ind på HA og blev optaget. Efter at jeg var flyttet til århus, blev der dog noget knas med forholdet til kæresten og jeg flyttede hjem igen og droppede ud af HA inden jeg nåede at have første skoledag. V... -
haster lektiehjælp søges
ForumindlægJeg er en pige som søger lektiehjælp i Tysk. Jeg har begge fag på A niveau. Jeg går i 3gbor i glostrup og har derfor hårdt brug for hjælp, så jeg kan få en god eksamenskarakter til sommer. og jeg er virkelig skod til tysk gram jeg betaler gerne. -
Fra 2g til 2hf??
ForumindlægHalløjsa.. Kan man godt flytte fra 2g til 2hf?? Har afsluttet alle de fag man har i 1hf undtagen NF. Har afluttet biologi og fysik men har ikke haft geografi, men har derimod haft kemi. -
Folkeskolens afgangsprøvebevis
ForumindlægNår man har gennemført folkeskolen og bestået alle sine afgangsprøver får man et bevis. Hvad skal man bruge det bevis til, og om der står 02 eller 12 på gør det en forskel? Har hørt man skal bruge det mht til arbejde, er det kun det? Tak. -
Hvordan udregner jeg dette?
ForumindlægVed nedkørslen til Blokhus strand ligger der et ishus, hvis ejer vil have tegnet en isvaffel på gavlen af ishuset. På figuren ved siden af er isvaflen tegnet i et almindeligt koordinatsystem på følgende måde: tegningen er symmetrisk omkring y-aksen spidsen er placeret i (0;0) den øver... -
Dumper man hvis man ikke består de skriftlige eksamener?
ForumindlægHej Jeg har hørt at hvis ens gennemsnit af de skriftlige eksamener ikke er bestået, så bliver man heller ikke student? Er der nogen som ved om det er korrekt? Håber i kan hjælpe mig! -
SU
ForumindlægFår man SU til juli måned når man afslutter gymnasiet i år, hvilket jeg gør? Eller det nogen man skal søge om?
