Søgning på: matematik fp9 maj. Resultater: 16181 til 16200 af 33566
-
Dividere
ForumindlægHej!Jeg er skod-dårlig til matematik!Nogen der kender en god måde, at dividere på? :D -
Lektiehjælp
ForumindlægJeg har fået lidt problemer i matematik, og vil egentlig gerne have en er kan hjælpe mig. Skal man have fat i nogen fra universitet for at få lektiehjælp?? Eller hvem skal man henvende sig til? -
Søger HP
Forumindlægnogen der kan hjælpe jeg søger efter en god hjemmeside der fortæller om diverse funktioner (lineær,potens o.lig.) inden for matematik -
Manu eller Complet
ForumindlægHej ville hører om der er nogle der har nogle erfaringer med disse to ang. deres forberedelses kursus til Matematik A. Kan man nøjes med det, og hvor meget lærer man. Er det godt eller dårligt ? -
Terminsprøve !!!!!
ForumindlægHej ! Jeg går i 8. og skal til terminsprøve i matematik i morgen ! Jeg vil bare høre, hvad det mest almindelig er man skal lave, så at jeg kan øve mig!!! På forhånd tak! -
Bevistype
ForumindlægHej, jeg har om bevistyper i matematik og jeg har om emnet "pythagoras" og jeg ved at det er den direkte bevis type, men er der flere? og hvordan eksempeler man på, hvor de bruge? -
HJÆLP MIG
Forumindlæghej jeg har matematik problemregning eksemen på tirsdag og jeg er helt ud af verden jeg ved over hovet ikke hvad jeg skal læse eller lave HJÆLP MIG -
Bevis hældningskoffetienten i en lineær funktion
ForumindlægHejsa er der nogle der kan forklare mig beviset for hældningskoffetienten i en lineær funktion er ikke skide god til matematik, så skal have skåret det ud pappå forhånd tak -
hjælp til ligninger
ForumindlægHej, jeg har matematik prøve i morgen om ligninger. Er der nogen der kan hjælpe mig med at forstå udregningen med ligninger?! -
hjælpemidler
ForumindlægHej alle. Jeg skal op til matematik imorgen, ville meget gerne øve mig lidt. er det nogen af jer der ved hvor man kan finde færdighedssæt, fra andre eksamensår? -
Mat A skr. eksamen 2009
ForumindlægHvad er en god idé at læse op til matematik skr. eksamen? hvad er pensum her? - hvad kan man forvente at regne? -
hvad bruges tablecurve til ..?
ForumindlægHej hvad bruges tablecurve til ..? og hvad er den nyeste version ..? jeg ved kun at det er noget med matematik og fysik... på forhånd tak.. -
HJÆLP
ForumindlægHej Er der nogen der kan hjælpe mig med en opgave i matematik, jeg er sku lidt lost her. Opgaven ses på vedhæftede billede. Tak på forhånd Mvh -
fatter ikke hvordan jeg regner det ud
Forumindlæghvordan regner jeg det her ud please med en god forklaring, gik på sproglig og er ved at tage matematik selvx^2-9=0på forhånd tak -
Optagelsesprøver Hvad spørg de om?
ForumindlægHej ... Jeg kunne godt tænke mig at høre, sådan ca. hvad der bliver spurgt om i matematik, delen i op tagelses prøven...Pllz skriv -
Trigonometriske Funktioner
ForumindlægJeg har en rigtig dum opgave for i matematik til i morgen og vil meget gerne have hjælp til hvordan jeg kan lave den ( se vedlagt fil) -
hjælpelærer
ForumindlægHej - Jeg leder efter en der kan hjælpe mig med matematik på engelsk, jeg går på 1. semester som civilingeniør og det drejer sig primært om lineær algebra. -
Karakter ?
ForumindlægHej alle !Jeg var til eksamen i skriftlig matematik idag på b-niveau, er der nogle der har nogen idag om, hvad man få af karakter, hvis man har mellem 20-30% rigtige ?MvhBent -
Alt hjælp søges
ForumindlægHej jeg er stået helt af i min matematik aflevering! Kan virkelig ikke forstå, hvad jeg skal eller hvad jeg skal gøre.. Mange tak for alle svarene på forhånd:)) -
pythagoras
ForumindlægHej jeg skal snart op i matematik.. Men har problemer med emne pythagoras..Er der nogen der har noter til emnet, vil det være meget sødt af dem.på forhånd tak..:)
