Søgning på: The happiest days of your life. Resultater: 16201 til 16220 af 22366
-
Kommafejl
ForumindlægHej allesammen! Skal snart til eksamen, og det der altid rykker mig en karakter ned i mine stile, er kommafejl, jeg har en utrolig mægde af kommafejl, hvad skal jeg gøre?? O.o Tak på forhånd :-) -
Hjælp til at forstå problemformulering
ForumindlægHvordan laver man en brainstorm...er det nogle der har nogle gode links eller noget, har selv prøvet at søge på det , men synes ikke jeg fandt noget jeg egentlig redegjorde for det på en forståelig måde. 1. Lav en hurtig brainstorming og nedskriv alt, hvad du kan komme i tanke om af symboler,... -
SI-enheder
ForumindlægHejsa! Er du én, der ejer en dejlig liste af si-enheder til fysik, så ville jeg virkelig være lykkelig, hvis du gad og dele den med mig! Jeg er så langt bag ud i fysik, at jeg virkelig tror, at det vil gøre det forudventendefysik arbejde noget nemmere, hvis du havde mulighed for at sende den ... -
Spørgsmål
ForumindlægHe says I’m a looker"... er det et britisk og nordamerikansk slang? https://www.urbandictionary.com/define.php?term=looker -
At lukke sin eksamen
ForumindlægJeg har en HF-eksamen eller snarere jeg har næsten en HF-eksamen. Jeg mangler nemlig et enkelt c-fag(psykologi) Jeg har fået at vide at man kan tage de andre eksamener om, så længe det afsluttes på samme tid som det manglende c-fag. Mit spørgsmål lyder: Det betyder vel at eksempelvis KU ikke &quo... -
Formfaktor - overflade- eller tværsnitareal?
ForumindlægHej derude Jeg sidder med en opgave i skriftlig fysik, hvor jeg skal finde formfaktoren cw for en faldende kugle. Jeg er helt med på, at jeg skal bruge formlen Fgnid=0,5*cw*ρ*A*v2 idet jeg kender alle nødvendige størrelser bortset fra arealet A. Jeg kender til gengæld kuglens radiu... -
HJÆLP DET HASTER:::plzzz har virkelig brug for hjælp
ForumindlægHvilke dopingsstoffer er mest anvendt i cykelsporten? EPO og hva' mere? plzzz hjælp mig!!! -
chi i anden test
ForumindlægHvad er forskellen mellem uafhængighedstest og krydstabel? -
vulkaner
ForumindlægEr der nogen er jer derude der ved hvor der ligger en masse vulkaner samme sted og også hvor der er kæder af vulkaner? kan ikke finde noget nogen steder... hvis i har et link må i også gerne give det istedet for svaret. -
BasisKemi B opg 122
Forumindlæg122. Hvilken syre og hvilken alkohol skal man anvende til at fremstille methylsalicylat? Opskriv reaktionsskemaet for reaktionen. Tak for hjælpen! -
engelsk
ForumindlægNogen der kan se hvad fejlen er her og forklaring. Peter´s mother gave her son a good advice, but he did not take it. -
Mini SRP - Kom/IT A og Design B
ForumindlægHej Jeg skal om en lille måned igang med at skrive et mini studieretnings projekt, der skal jeg skrive i fagene Kom/IT A og Design B. Det skal selvfølgelig være et emne der fletter de to fag sammen. Nogen der kan hjælpe? Jaocb -
integrale af e^1/2x^2
ForumindlægHey, ved mon hvad argumentet for at man skal bruge substuition her. Jeg kan ikke se at vi har en diffirentieret indre funktion? For hvis x^2 diffirenteires,, så er der ikke et andet x som vi slipper af med. -
parameterfremstilling og parabler
ForumindlægHjælp til vedhæftede opgave please. -
Formulering
ForumindlægGoddag Studieportalen Hvordan siger man på engelsk; ''Gro op'' Altså ment med planter, der gror op. Altså ikke ''grow up'', da man forbinder det med mennesker. På forhånd tak -
hjælp til radioaktivitet, Litvinenko, tak.
ForumindlægOpgave Po-210 er α-radioaktivt med en halveringstid på 138,4 døgn. α–partiklerne udsendes med energien 5,30 MeV 1 eV = 1,602 · 10–19 J 1 u = 1,66 ·10–24 g a) Hvor mange Po-210 blev Litvinenko forgiftet med? b) Beregn henfaldskonstanten for Po-210. -
er der fejl...
Forumindlæger der nogen der vil se om der er fejl i min engelsk stil ? -
Oxford
ForumindlægJeg har gennemført det første år på min uddannelse (en naturvidenskabelig). Nogle der ved lidt om mulighederne for at læse et år på Oxford? -
Funktionen for en parabel
ForumindlægHvordan kan man finde funktionen for en parabel, når man kun har et graf billede? -
Produktion af insulin
ForumindlægHej Allesammen Jeg er i gang med et projekt, og kan ikke finde meget om, hvordan man producerer insulin ud fra gærceller på Novo Nordisk, hvilket er det, som jeg gerne vil undersøge. Derfor vil jeg spørge, om der er nogen af jer, der ved noget om det, eller evt. har nogle artikler om emnet. Det ...
