Søgning på: matematik aflevering. Resultater: 16241 til 16260 af 39386
-
Filmanmeldelse
ForumindlægHej derude! Det kunne være rigtig godt, hvis der var een, der gad at læse min aflevering igennem og selvfølgelig give lidt konstruktiv kritik. Jeg har vedhæftet den. -
Enkeltmandsvirksomheder
ForumindlægHej!Jeg er ved at lave en aflevering, og blev har lige et hurtigt spørgsmål: skal enkeltmandsvirksomheder indsende regnskabet til Erhvervs- og selskabsstyrelsen? På forhånd tak... -
rettelse af eng. afl.
ForumindlægHej.er der nogen derude der er gode til engelsk der ville tage et kig på min eng. aflevering mht. til fejl? -
Gi mig Danmark tilbage budskab
Forumindlæghej jeg sidder her og skriver en aflevering. jeg er gået lidt i stå ved hvad er budskabet ved sangen "gi mig danmark tilbage" -
Mat hjælp
ForumindlægNogen der kan hjælpe med stamfunktionen til (2x-4)^3/2? Det ville være rigtig lækkert er virkelig gået i stå med min aflevering.. -
Beregning af en 20-kants diagonaler
ForumindlægHej jeg er stødt på et spørgsmål i min aflevering: Hvor mange diagonaler kan der tegnes i en 20-kant? Findes der en formel for at regne det ud? Tak på forhånd. :-) -
HJÆLP! Musik
ForumindlægHej, Sidder her med en musik aflevering om hørelære, som jeg simpelthen er mega meget i tvivl om. Kan nogen evt. hjælpe? Hilsen Jeanette -
SRP! - gamle opgaver?
ForumindlægHey! :) har lige et spørgsmål angående SRP. Må man gerne bruge noget fra ens gamle opgaver/afleveringer, hvis man skriver det om og henviser? Eller hvordan fungerer det? betragtes det som snyd? :-) -
Oversættelse af 'fragtfrit'
ForumindlægHej Alle. Hvordan oversætter jeg ordet fragtfrit til engelsk? Jeg har nogle forretningsbreve som aflevering. Er det freight-free, eller delevery-free? - Eller noget helt andet? PÅ forhånd tak! -
Hjælp til dansk afl.
ForumindlægHej, nogle som vil hjælpe mig med en dansk aflevering, som jeg har svært ved at lave? - Smid en kommentar, tak :-) -
Mi presentación
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp til en spansk aflevering:) Jeg har vedhæftet min fil vil i ike være søde at rette den???? -
Fysik
ForumindlægHej jeg har en fysik aflevering til på tirsdag, der er en opgave som jeg ikke kan lave er der en der vil hjælpe?? Det er opgave 7 a. Jeg har vedhæftet filen... -
spansk haster
ForumindlægHej SP Jeg har skrevet en afleveringen, der er dog et par sætninger som jeg er i tvivl om er rigtige.. Er der evt. nogen som har mulighed for at læse dem igennem nu ? -
Bestemme arealet af tilbygningens tagflade
ForumindlægHej nogen der kan hjælpe med min aflevering? Jeg ved ikke rigtigt hvordan jeg gør. Det er kun opgave a og b i opgave 1. Tak på forhånd. -
engelsk stil
ForumindlægHej alle sammen ! Er der nogen der vil hjælpe mig med at rette min engelsk aflevering? jeg skal nemlig aflevere den imorgen! :) taaaaaaaak på forhold -
Strategiske overvejelser
ForumindlægJeg har ledt og søgt, men jeg har ikke fundet et præcis svar på hvad strategiske overvejelser er. Jeg sidder og skal bruge det til en VØ aflevering. -
Mat - funktioner
ForumindlægNogen der er god til at med funktioner, har en aflevering og kan ikke finde ud 1 af opgaverne. Nogen der kan hjælpe?.. :) -
Rettelse
ForumindlægHej! er der nogen der muligvis kunne kigge på min spansk aflevering? der er 3 små øvelser man skulle lave. 2 er med klokken. :-) På forhånd tak! -
Hjælp til opgave (Opgavetype ukendt)
ForumindlægHej Jeg har en aflevering til imorgen. Jeg er nået til en opg. som jeg ikke komme særligt langt med. Opgaven ligger i PDF. På forhånd tak. -
kvælstof
Forumindlæghej derude.er der nogle der tilfældigvis har en opgave om kvælstofkonsentration liggende? jeg har en aflevering for til i morgen og jeg er helt på bar bund.
