Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 16261 til 16280 af 48931
  • foundationer!

    Forumindlæg
    Er foundationer det samme som stipendiat?
  • Smidt ud i slutningen af 2g

    Forumindlæg
    Hej, jeg har lige fået et brev om, at jeg er blevet smidt ud af mit gymnasie p.g.a en lave karakter i 2g, men så tænkte jeg på om, jeg ikke bare kan tage det andet år på HF, og stadig blive student næste år bare som en fra HF? For har jo afsluttet alle mine C fag, så er det muligt? Mange tak på f...
  • hjælp til nogle sætninger

    Forumindlæg
    I allow me to suggest a PULLEY - hvad betyder det og er der andre måder at sige det på? og så er der lige en til her STAFF fx our staff should rather use their.....
  • Studieretningsprojekt

    Forumindlæg
    Her til december er der sikkert mange af os der skal til at skrive studieretningsprojekt (i hvert fald dem der går på handelsskole/gymnasie på 3. år) .. Jeg synes det er rigtig svært at finde ud af hvad man skal skrive om, så tænkte om vi ikke kunne hjælpe hinanden med at komme på nogle ideer . S...
  • SRP: Perspektivering?

    Forumindlæg
    Skal en perspektivering også indgå i SRP?
  • Oversættelse af sætning!

    Forumindlæg
    Godaften! Jeg skal oversætte denne sætning: min bror var i færd med at drikke te, da min mor kom. Hvordan ville I oversætte det? (Det er egentligt mest det der var i færd med...)
  • AT opgave Mad og menneske

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal skrive om "mad og menneske" og jeg kunne godt tænke mig at inddrage "Babettes gæstebud"... Har nogen nogle ideer til en problemformulering og fag?
  • "Morfar" af Christina Hesselholt

    Forumindlæg
    Igen nogle spørgsmål omkring Christina Hesselholdst roman.Hesselholdts sprog: Sproget er prosaagtigt, hvad gør det ved fortællingen?Selve stilen: bør man skrive overordnet om alle tre kapitler eller bør de behandles kronologisk kapitel for kapitel?
  • 5. Gør rede for, hvordan sinusrelationen har været benyttet i forbindelse med opmåling af land.

    Forumindlæg
    Hej alle Vi er tre piger som har fået stillet en opgave som lyder således: "Gør rede for hvordan sinurelationen har været benyttet i forbindelse med opmåling af land." Vi har lidt svært ved denne opgave så håber at nogen kan hjælpe Tak på forhånd
  • raportage

    Forumindlæg
    hello..jeg er lige kommet hjem fra studietur i dublin og min kære dansklærer har bedt os om at aflevere en raportage om turen. Jeg kunne virkelig godt bruge lidt hjælp til at finde ud af, hvordan man griber det an, da det ikke gik så godt sidste gang jeg skrev i denne stil. mvh panda
  • Blærerøvssætninger!

    Forumindlæg
    hej.. Tænkte på en disposition, hvordan kunne man starte den? Det er FSA.Eksempel;1) Nu vil jeg gerne starte, med lytteteksten, og efter den vil jeg snakke om læseteksten, og i er velkommen til at stille spørgsmål undervejs. tak. føler bare at jeg er i knibe :S HJÆÆÆLP..
  • Essay

    Forumindlæg
    Hej jeg har lavet en aflevering som også skulle indeholde et essay, og jeg vil gerne spørge om der SKAL være spørgsmål i teksten altså man laver en intro, tekst og konklusion og der man stille spørgsmål i teksten jeg har i intro skrevet hvad jeg vil skrive om og i teksten har jeg så skrevet det.
  • Fejl vurdering af min lære.

    Forumindlæg
    Hej alle, Jeg mener min dansk lære har fuldstændig fejl vurderet min stil. Jeg vil sætte stor pris på, at en af jer læste den og gav mig en karakter, ikke andet, har ikke behov for en kommentar, bare en karakter. Tusind tak på forhånd.
  • Hvad ville være bedst?

    Forumindlæg
    Hey, hvis man har frit valg mht. en stil. Hvad ville i så vælge imellem at fortælle om et emne (tæv i opdragelsen) eller en opgave/rapport om EU. Hvad ville være mest interessant? Og kunne evt. give mest i karakter? :)
  • fortolkning af digt?

    Forumindlæg
    hei alle :D jeg har fået den her stil for, jeg skal fortolke et digt men... jeg har over hovedet ingen ide om hvordan jeg skal gøre det og hvordan det skal se ud. så hvis der er nogle der har et par ideer eller et lille eksempel så vær sød at skrive :D
  • 3 kritiske spørgsmål

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg har en aflevering for, hvor der indgår en opgave, hvor jeg skal stille 3 kritiske spørgsmål. Jeg kan bare ikke se, hvad det har med matematik at gøre? Spørgsmålene vil jo nærmere ligge henne mod biologi? Håber nogle vil hjælpe. Jeg har vedhæftet opgaven.. tak på forhånd -patricia
  • biologi

    Forumindlæg
    hey jeg har virkelig brug for jeres hjælp! Så jeg skal finde på nogle problemstillinger/undringsspørgsmål indenfor emnet diabetes og carbohydrater, men jeg har simpelthen ingen ideer til hvilke undringsspørgsmål man kunne stille. Har i nogle gode ideer?
  • STX spørgsmål

    Forumindlæg
    Hey mates. Jeg har et par spørgsmål omkr. STX (er lige startet) 1. Hvilken slags afleveringer skal man aflevere? Jeg mener, er det en slags stil, hvor man skal skrive om et emne eller hvad? 2. Er DHO i 1.g?
  • Fransk hjælp

    Forumindlæg
    Hej Jeg har lavet en fransk stil hvor jeg har prøvet at udfordre mig selv ved at danne mere komplekse sætninger. Jeg vil derfor høre om der er mulighed for at venlig sjæl vil kigge den igennem for grammatiske fejl? Mvh Anna
  • Det er hvad der sker

    Forumindlæg
    Prøv at se hvor mange indlæg, der bliver lavet, og prøv at se hvor mange indlæg, der bliver svaret på. Grunden til, at der er INGEN, der får rettet deres ting i dag, er fordi alle råkræfterne bag studi.dk er væk. Især plejer der at komme mange spørgsmål om de naturvidenskabelige fag, i høj grad m...