Dansk
Fejl vurdering af min lære.
Hej alle,
Jeg mener min dansk lære har fuldstændig fejl vurderet min stil. Jeg vil sætte stor pris på, at en af jer læste den og gav mig en karakter, ikke andet, har ikke behov for en kommentar, bare en karakter.
Tusind tak på forhånd.
Svar #1
20. januar 2016 af hanshansen12342 (Slettet)
Hvillken karakter gav de lærer dig helt præcist?
Svar #2
20. januar 2016 af Bombardinii (Slettet)
Det vil jeg helsk ikke sige, da det kan have indflydelse på den karakter en af de søde burgere her kommer med :)
Svar #4
20. januar 2016 af hanshansen12342 (Slettet)
Forståeligt, altså efter min bedømmelse vil jeg gerne give den 10:-)
Svar #5
Har set det nu, "fejl vurdering" skulle have været fejlvurdering.
Svar #6
Tusind tak for din bedømmelse Hans, jeg sætter stort pris på det :)
Svar #7
20. januar 2016 af SådanDa
For at folk skal have en chance for at give en retvisende bedømmelse af stilen, bør du nok opgive opgavens konkrete ordlyd. Det er jo umuligt at gennemskue, om du opfylder kravene for denne specifikke opgave, uden at vide hvad opgaven går ud på :)
Svar #8
Opgaven gik ud på at skrive en stil om sociale medier. Man skulle stille 3 spørgsmål og besvare dem i stilen.
Svar #9
20. januar 2016 af Eksperimentalfysikeren
Jeg vil ikke sætte den så højt. Jeg kan ikke give en præcis karakter, da jeg ved, hvordan de forskellige dele vægtes. Jeg er derfor nødt til at komme med kommentere i steddet.
Der er gennemgående sproglige problemer, der nødvenigvis må trække ned. Du har problemer med sammensatte ord, ordet "lærer" og bøjning af udsagnsord. Derudover har du to steder, hvor du bruger et ord til at forklare det samme ord.
Svar #10
Mine spørgsmål lød således:
Hvorfor har vi behov for anderkendelse på de sociale medier?
Hvorfor viser vi kun det perfekte "jeg"?
Hvorfor er vi afhængige af de sociale medier?
Svar #12
21. januar 2016 af Stygotius (Slettet)
Bombardinii, -Dit indlæg her tyder på at du er ret usikker når du skal formulere dig på dansk,- -som også OliveHviid så udmærket har skrevet.
Dtt sprog i selve din opgave er kaotisk, forvirret, primitivt og dårligt stavet.
Alene af den grund ville jeg bestemt ikke give mere end -i bedste fald- 4-7 for opgaven.
Svar #13
21. januar 2016 af exatb
Da du tilsyneladende går på første år, kan du sikkert være heldig at få 2.
Sproget er ikke godt
Det første spørgsmål bruges som overskrift. Det går ikke. Overskriften skal rumme hele opgaven, feks " Sociale medier og deres virkning"
I konklusionen skulle du have samlet op på spørgsmålene, i stedet for at skrive at man skal undgå afhængighed, og blot være sig selv.
Skriv et svar til: Fejl vurdering af min lære.
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.