Søgning på: matematik fp9 maj. Resultater: 16261 til 16280 af 33566
-
Rettelse af areal beregnings opgave
ForumindlægHej, Jeg har denne matematik opgave som jeg er lidt i tvivl om er løst rigtigt. Er der en venlig sjæl der vil rette den? (det omhandler bla. areal beregning) -
Det approksimerende førstegradspolynomium????
ForumindlægHej derude :) Sidder lige og læser til Mundtligt matematik. Men er gået i står da jeg ingen anelse har om hvad approksimerende førstegradspolynomium er og betyder? Kunne hjælpe mig? -
Pi ændrer sig
ForumindlægDen amerikanske matematiker Dudley Underwood sagde at pi ændrer sig. I år 2030 er pi 3,0. Hvordan skal det forstås? På forhånd tak. -
Prøøve.:(
ForumindlægVi har prøve i matematik imorgen i blækregning. Er der nogle som kan forklare miig hvad PROCENTVIS FORDELIG og OMSÆTNING TIL BRØK er. Hjæælp miig please..:I -
Eksamensforberedelse
ForumindlægHej. Jeg forbereder mig til en årsprøve i Matematik, og er stødt ind i et problem Opgave 12 og 13 i det vedhæftede fil, er besværlige. Nogen der kan hjælpe?? -
Hvornår får man svar på skriftelig prøve
ForumindlægHej, jeg vil hører om der er nogen der ved hvornår man får sin karakter fra skriftelig Matematik D på avu? - Tak på forhånd. -
differentialkvotienter og stamfunktioner HVILKET skal man kunne uden ad (STX B-niveau)
Forumindlæghey skal snart op i skriftlig matematik, og vil gerne terpe nogle stamfunktioner og differentialkvotienter... hvilket skal man kunne UDEN AD til b-niveau eksamen? -
Differentialkvotient
ForumindlægHejsa :) Jeg støtte lige på det her i min matematik bog (vedhæftet billede). Er det bare mig, eller har de i bogen byttet om på differentialkvotienten og y-koordinaten? Det gør mig lidt forvirret.. -
Dansk eksamen
ForumindlægBliver skriftlig og mundtlig eksam slået sammen til en enkelt karakterpå hf? Ligesom det er tilfældet med matematik på c-niveau -
Vejledende eksempler?
ForumindlægHej er der nogen som har lavet opgaven 3.002 B i "Vejledende eksempler på eksamensopgaver i matematik. STX A-niveau 2006"? -
Ugrupperet og grupperet observationssæt.
ForumindlægHvad er et ugrupperet observationssæt og et grupperet observationssæt? Jeg kan ikke finde noget i mine matematik bøger. Håber i kan hjælpe. -
Svar på skriftlig eksamen
ForumindlægHej.. Er der nogle der ved hvornår man får svar på skriftlig matematik C.? Var oppe i mandags. Mvh Kinimond -
Danske studier vs. USA
ForumindlægHej Hvordan er det med studier og praktikker i udlandet. De niveauer vi har i Danmark er de sammenlignlige med USA. Eks. matematik på A, B eller C niveau. Hvis ikke hvad hedder de så -
gør rede for andengradspolynomiets faktorisering.
ForumindlægHej alle, Når der står at man skal gøre rede for andengradspolynomiets faktorisering, skal man så komme med regneeksempler og teorien, eller skal det redegøres ved hjælp af beviser? (Mundtlig matematik B eksamen) -
FSA Dec. 2006
ForumindlægGodaften allesammen! Der skulle vel ikke være en af jer, som havde FSA i matematik december 2006 liggende? På forhånd tak Knus Artemis :) -
hjælp
ForumindlægTænkte på, om der er nogen, der ved, hvordan man får fat i en, man kan mødes med og få hjælp til matematik? Er der nogen, der har erfaringer med det? -
Hjælp!! eksamen
Forumindlægjeg står med en matematik opgave om geometri Hvordan finder jeg ud af om en trekant er retvinklet, jeg kender sidelængderne som er 45,60 og 75 -
Periodiske fænomener
ForumindlægHej Allesammen Jeg sidder og forbereder mig til matematik mundtlig eksamen, og jeg skal i den forbindelse fortælle om periodiske fænomener. Er der nogen, der har nogle ideer til, hvad det kunne indebære? -
Eksamen!!
ForumindlægSkal snart op i matematik.. men er lidt i tvivl om hvad der er mest relevant at komme ind på hvis man trækker noget i retning af geometri/triognometri ..... -
Eksame
ForumindlægNår man skal til mundtlig eksame i matematik, hvad kan man så komme op i ? Hvad skal jeg øve mig på inden eksamen ? Håber nogen kender svaret :)
