Søgning på: matematik noter skriftlig c. Resultater: 16261 til 16280 af 102572
-
Terminsprøver
ForumindlægHej Jeg går i 10.klasse, og ville undersøge hvor meget tid man har til de skriftlige prøver.Men jeg har ikke kunne finde noget så tænkte om nogle af jer ved det?:-) Det er i dansk. matematik og engelsk -
Hf-enkeltfag eksamen december 2014
ForumindlægHej. Ville høre om nogen vil lægge deres besvarelse ud fra skriftlig eksamen matematik B fra den 5. december 2014, så jeg kan sammenligne? -
terminsprøver
ForumindlægHej jeg vil høre om der er nogle der har svarene til skriftlige eksamen opgaver fra maj 2022? I engelsk, matematik, tysk, læseprøve, retskrivning? Det ville være en KÆMPE hjælp!! -
Til gamle 9 klasser. Spørgsmål om terminsprøve
ForumindlægHejsa :D Så da I (gamle 9 klassere) havde terminsprøvere hvordan var de så og hvordan var matematikken. Hvad er godt at have lært og være forberedt på ? Dansk skriftlig? Dansk læsning? -
Indskrivning i excel. Hvordan skriver man kvadratsrodstegnet og "i anden"
ForumindlægHvordan? Jeg er ikke interesseret i hvordan den fungerer i en funktion jeg vil bare indskrive tegnet. F.eks. : "kvadratrod"(58"i anden"-14"ianden")Det se jo ligesom ikke så fedt ud på papiret.Når tegnet står i matematikbogen så kan man vel også selv indsætte det, når... -
Eksamen - htx
ForumindlægNu har jeg fulgt med i hvad dem fra det almene gymnasie ville /ikke ville op i til deres eksamner. Så var det jo jeg tænkte at oprette en tråd specielt for htx-elever. Går ud fra at i andre også får jeres eksamner offentliggjort onsdag!?Hvad håber i så på at komme op i / ikke komme op i? :) - Og ... -
HHX eksamen ?
ForumindlægNår man skal op i eksamen HHX, kommer man så op i læsning også ? -
Mht. Gennemsnit
ForumindlægJa så er jeg lige bestået. Jeg har fået nogle usædvanligt flotte karakterer, fik 10,9,11 og 9 til sidst, udover det fik jeg desværre to 7 taller i skriftlige prøver, men skal have en sygeeksamen i engelsk hvor jeg håber at kunne gøre godt for de to. De gode karakterer jeg fik i år, bliver trukke... -
faktorisering af andengradspolynomie
ForumindlægHvad menes der med at gøre rede for faktorisering af andengradspolynomiet f(x) = ax2+bx+c ? Skal jeg forklare hvad a, b og c er? -
Særlige vilkår
ForumindlægHej :) hvor mange eksamner skal man op i på særlige vilkår? :) min studievejleder sagde noget med to gange 10, skriftlige og mundtlige. men det kan da ikke være rigtigt at man skal op i f.eks. skriftlig religion og oldtidskundskab? -
Sygeeksamen i spansk
ForumindlægMå man godt tage noter med til pensum til spansk eksamen niveau C? -
Eksamensprojekt
ForumindlægHvem har gode noter om stencils i billedkunst c som er gode til eksamen(1.g) ? -
htx
Forumindlæghej jeg har lige startet med at går på htx men jeger lidt forvirret hvad en studieratning er ?. jeg har valget og tag fysik og matematik som studieretning men så ved jeg ikke om senere jeg skal have kun de fag eller om jeg kal også stedigvæk have de andre fag som teknologi og kemi og biologi... -
sinus- og consinusrelationerne
ForumindlægI en spidsvinklet trekant ABC er vinkel A=40 grader, |AB|=7 og |B| = 5 Beregn vinkel C, |AC| og arealet af trekant ABC Jeg ved ikke hvilken formel jeg skal bruge for a regne vinkel C ud. I alle formlerne er der to sider jeg ikke kender... -
Oxidation tertiær alkohol
ForumindlægHvorfor er det nu, at tertiære alkoholer ikke kan oxideres?? -
Hvad gør du?
ForumindlægJeg kunne godt tænke mig at høre lidt om hvordan I håndterer nervøsiteten i forhold til eksamener derude - og vil derfor invitere jer til at skrive i min blog. Sidste år hørte jeg at over 10% af alle studerende tager medicin for at holde nervøsiteten nede - det overraskede mig meget, dels fordi... -
ENSVINKLEDE TREKANTER
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp til opg. a og c, håber et et geni kan hjælpe;) -
Rette min oversættelse
ForumindlægVille blive glad hvis, der var nogle som ville se på denne her oversættelse og se om den er ok, mht. passiv og sætningsopbygning Nord Irland Urolighederne I Nordirland, som af mange karakteriseres som borgerkrig, kan kun forstås, hvis man kender noget til Irlands historie. I det 17. århundrede bl... -
skal d op i fransk mundtlig
ForumindlægHej skal du op i fransk skriftlig ? og hvordan forbereder du dig. -
1.g HHX Mat b årsprøve hjælp
ForumindlægHej alle. Jeg skal til årsprøve i matematik b i 1g på hhx. men jeg ved ikke helt hvordan jeg skal forberede mig. Så hvis der er nogle der sidder tilbage med noget der måske kunne hjælpe, så pls skriv.
