Søgning på: dansk reportage. Resultater: 16281 til 16300 af 41162
-
Samhandel mellem England -DK
ForumindlægHej derude ! Håber i kan hjælpe mig .. Jeg har selv prøvet at finde svaret, men det gik ikke så godt. Vi har dog heller ikke fået udleveret noget læsestof i klassen til det. Jeg har en mini-opgave om UK- DK Emnet er Valuta, men spørgsmålet lyder således: Gør rede for samhandlen mellem Danmark og ... -
Venstre(velfærd)
Forumindlægman kan sige at demokrati er afhængig af velfærd. men gør venstre egentlig noget for at holde på velfærden? -
Køre for hurtig / stærk
ForumindlægMå man sige "han kører for stærk eller for hurtig" - kan man bruge begge vendinger? -
Rette en aflevering
ForumindlægHej sp Jeg vil høre om der er nogle der vil/ har tid til at læse og rette min opgave. Har ikke vedhæftet den, men sender over indbakke/ mail, da jeg har oplevet at nogle har sat min opgave ud på nettet, hvilket har været en ubehagelig oplevelse. Kh. -
Vejledning om uddannelse
ForumindlægHeej Alle Jeg går i gymnasiet 1g . Jeg har valgt den Naturvidenskabelig retning Matematik A, Kemi B, Fysik B. Jeg vil godt være uddannet, som læge . Men jeg er ikke lige helt med kravene og karakter . Det er noget med, hvis man skal være læge og komme på universitetet, skal man udføre nogle krav ... -
Ku Klux Klan
ForumindlægHej er der nogle der kan skrive noget information om ku klux klan har kigget lidt på nettet, men vil bare også lige høre jer -
Best. artikel og rel. pron
ForumindlægViser det relative pronomen ikke hen til ord, som substantiver, pronominer eller ordgrupper, i den forudgående sætning? Eksempel: Jens, der er 16 år, spiller fodbold. Kan ikke rigtig huske hvad den bestemte artikel er, nogen der kunne hjælpe mig? VH -
Skr. årsprøve 2013 hjælp!
ForumindlægHej De årspøver man får, er det gamle eksamens opgaver? -
Hvilken 'ideologi' har obama?
ForumindlægHej alle Jeg er ved at lave en opgave omkring nogle forskelle ml. Bush og Obama. Selvfølge er der forskellen i parti. Men når Busk tilhører neo-konservatismen som er en grupering indenfor det Republikanske parti, hvad kan man så sige Obama tilhører indenfor det Demokratiske Parti? På forhånd ta... -
Tysk! Fsa 2010
Forumindlæghej :) Alle jer der havde tysk til afgangsprøven sidste år (maj 2010) kan i ikke sige hvilken stil man skal skrive? -
Er fransk nemt eller svært?
ForumindlægSe ovenover. -
hjælp til integration
ForumindlægJeg er i gang med at lave en projektopgave omkring emnet integration. Til fremlæggelsen skal jeg have et produkt (en kreativ idé). Jeg har inegn anelse om, hvad produktet skal være, er der eventuelt nogen, der kunne være sød at hjælpe mig? -
tysk kasus.
ForumindlægKan nogen forklare mig hvordan man finder kasus i sætning, og hvordan man bruger det?? Jeg har aldrig rigtig forstået det, selvom jeg har fået det forklaret mange, mange gange - så det skal gerne være helt fra bunden! -
Miljø Kampagne
ForumindlægHej Vi har fået stillet til opgave, at lave en kampagne under emnet "Miljø Politik". Jeg vil høre om i nogle ideer? Planen er at lave en video, en folder eller en plakat + almene informationer. Tak! -
Kriminalitet i Danmark
ForumindlægHej :-) Jeg er igang med en samfundsopgave om kriminalitet. Vi har alle skullet vælge en artikel med en aktuel sag, hvor sagen min. er på anklage stadiet. Jeg har valgt en artikel om Kurt Westergaard og øksemanden. Men jeg mangler nogle gode spørgsmål at besvare omkring opgaven. Jeg har allere... -
Hvornår skal verbet tilsidst?
Forumindlæghej, Jeg skal til skriftlig terminsprøve i morgen (9. klasse), og jeg er stadig ikke helt sikker på, hvornår man skal sætte et verb tilsidst. Er der nogle, som kan hjælpe mig? :) -
Sætning
ForumindlægAnalysér sætningen I Tyskland er der stor interesse for natur og sundhed Jeg går ud fra at : I Tyskland = adverbialled er: verballed der: subjekt stor interesse: direkte objekt (Jeg er i tvivl om, dette er objekt eller prædikatsled) Min oversættelse lyder: In Deutschland gibt es groβes Inter... -
was/were?
ForumindlægSome of the boys were/was happy?? Skal jeg bruge were eller was, og hvorfor? Egne tanker: Nogle af drengene kan jo også være bare én enkelt, hvorfor det vel så skal være was. Lidt ligesom i some -body, -one samt any -one, -body = was/has/is osv. -
SPANSK, HJÆLP!
ForumindlægHola Skal oversætte det her : taler du også spansk Siger man : "hablas tambien espanol" eller "tambien hablas espanol" ??? -
Engelsk - fejl?
ForumindlægHello Kan nogen forklare mig, hvorfor der er fejl her? Vil gerne, hvis det er muligt, have en forklaring med. Hm.. Jeg forstår ikke hvorfor det skal hedde: "Did you want to try to cheat." og ikke "Did you want trying to cheat."
