Søgning på: kemi eksamen 2010. Resultater: 16281 til 16300 af 48240
-
notater
Forumindlæger der en der har gode notater til kemi.. mange tak på forhånd -
Forestring?
ForumindlægHvad betyder "forestring" i kemi? -
Formel og symbolsprog
ForumindlægFormel og symbolsprog hvad er det nu lige det r i kemi -
Koncentration???
ForumindlægHvad betyder koncentration inden for kemi?? -
Eltal
ForumindlægHvad er eltal indenfor kemi? -
I need help!!!!!!....
ForumindlægNogen der kan hjælpe med kemi? -
Hjælp til statistik evt totur timer med betaling
ForumindlægHej Jeg har brug for hjælp til statistik (kemi) -
Hjælp
ForumindlægHvordån skriver man en rapport i kemi? -
Databehandling
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp til kemi -
Studierapport?
ForumindlægHej - nogen der ved, hvor mange studierapporter man skal medbringe til AT-eksamen 2013?? 1,2 eller 3 stk.? -
fysik b
Forumindlæghej hvordan forgåre fysik b niveau i eksamen ny reform tak på forhånd -
Lav en undervisningsvideo og vind billetter til Roskilde festival
ForumindlægVælg et emne i pensum fra et fag på en gymnasial ungdomsuddannelse, forbered en præsentation af emnet og optag præsentationen på video. Det er op til jer hvordan I vil præsentere emnet. Det vigtige er, at I formidler emnet pædagogisk og interessant. Alle de indsendte videoer udgives på Studieport... -
Naturvidenskabelig ?!
Forumindlæghej, jeg har valgt en studie retning som hedder: Storbyliv og indeholder Engelsk A, Samfundsfag A og Matematik B. Jeg vil gerne uddanne mig som tandlæge eller børnelæge. Men jeg har hørt, at jeg ikke kan blive optaget på det naturvidenskabelige universitet senere hen, da jeg ikke har haft Mate... -
ioniserend stråler
ForumindlægHej jeg skal snart op til afgangsprøve i fysik/kemi og mens jeg sad og læste op til det kom jeg til at tænke på at jeg ikke ved om man skal have kittel og sikkerhedsbriller på??? håber i kan hjælpe.... -
Kendetegn??
ForumindlægHey ! jeg er i gang med en kemi/biologi opgave. Og jeg kan ikke rigtig finde nogen steder, hvor der står noget om opbygningen af og kendetegn ved ion- og molekyleforbindelser. Så hvis der enten er nogen, der kan forklare mig lidt om det eller sende et link? På forhånd tak (: -
Ioner for dummies - HASTER
ForumindlægHej alle, Jeg kæmper med en Kemi C aflevering om ioner. Jeg ved ingenting, ikke engang grundlæggende. Er der nogen der kan hjælpe? Jeg har 16 spørgsmål (4 opgaver) i alt. Vh Emma -
SO - Studieområde
ForumindlægJeg skal skrive en opgave i SO hvor jeg skal inddrage følgende fire fag: idehistorie, dansk, matematik og kemi. Nogen der ved hvad emnet kunne omhandle? Og hvilke metoder jeg skal benytte mig af? -
hjælp
Forumindlægjeg skal skrive en synopsis med naturfaggruppen...altså kemi, bilogi og geografi. mit emne er Fødevare der udover har jeg valgt at sammeligne et land i danmark med et fattig land i udlandet. er der nogen der kan hjælpe mig med hvad jeg kan skrive om? -
Er der en venlig sjæl der kunne tænke sig at hjælpe mig med denne opgave - Halveringstid
ForumindlægEn radiumkilde indeholder 15,0 mg 226 Ra med en halveringstid på 1620 år a. Hvor mange Ra kerner er der i kilden? b. hvad er kildens aktivitet efter 50 år tak på forhånd :) -
Maple hjælp
ForumindlægHvorfor vil den ikke vise dem i den samme graf?
