Søgning på: kemi eksamen 2010. Resultater: 16281 til 16300 af 48240
  • notater

    Forumindlæg
    er der en der har gode notater til kemi.. mange tak på forhånd
  • Forestring?

    Forumindlæg
    Hvad betyder "forestring" i kemi?
  • Formel og symbolsprog

    Forumindlæg
    Formel og symbolsprog hvad er det nu lige det r i kemi
  • Koncentration???

    Forumindlæg
    Hvad betyder koncentration inden for kemi??
  • Eltal

    Forumindlæg
    Hvad er eltal indenfor kemi?
  • I need help!!!!!!....

    Forumindlæg
    Nogen der kan hjælpe med kemi?
  • Hjælp til statistik evt totur timer med betaling

    Forumindlæg
    Hej Jeg har brug for hjælp til statistik (kemi)
  • Hjælp

    Forumindlæg
    Hvordån skriver man en rapport i kemi?
  • Databehandling

    Forumindlæg
    Hej jeg har brug for hjælp til kemi
  • Studierapport?

    Forumindlæg
    Hej - nogen der ved, hvor mange studierapporter man skal medbringe til AT-eksamen 2013?? 1,2 eller 3 stk.?
  • fysik b

    Forumindlæg
    hej hvordan forgåre fysik b niveau i eksamen ny reform tak på forhånd
  • Lav en undervisningsvideo og vind billetter til Roskilde festival

    Forumindlæg
    Vælg et emne i pensum fra et fag på en gymnasial ungdomsuddannelse, forbered en præsentation af emnet og optag præsentationen på video. Det er op til jer hvordan I vil præsentere emnet. Det vigtige er, at I formidler emnet pædagogisk og interessant. Alle de indsendte videoer udgives på Studieport...
  • Naturvidenskabelig ?!

    Forumindlæg
    hej, jeg har valgt en studie retning som hedder: Storbyliv og indeholder Engelsk A, Samfundsfag A og Matematik B. Jeg vil gerne uddanne mig som tandlæge eller børnelæge. Men jeg har hørt, at jeg ikke kan blive optaget på det naturvidenskabelige universitet senere hen, da jeg ikke har haft Mate...
  • ioniserend stråler

    Forumindlæg
    Hej jeg skal snart op til afgangsprøve i fysik/kemi og mens jeg sad og læste op til det kom jeg til at tænke på at jeg ikke ved om man skal have kittel og sikkerhedsbriller på??? håber i kan hjælpe....
  • Kendetegn??

    Forumindlæg
    Hey ! jeg er i gang med en kemi/biologi opgave. Og jeg kan ikke rigtig finde nogen steder, hvor der står noget om opbygningen af og kendetegn ved ion- og molekyleforbindelser. Så hvis der enten er nogen, der kan forklare mig lidt om det eller sende et link? På forhånd tak (:
  • Ioner for dummies - HASTER

    Forumindlæg
    Hej alle, Jeg kæmper med en Kemi C aflevering om ioner. Jeg ved ingenting, ikke engang grundlæggende. Er der nogen der kan hjælpe? Jeg har 16 spørgsmål (4 opgaver) i alt. Vh Emma
  • SO - Studieområde

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive en opgave i SO hvor jeg skal inddrage følgende fire fag: idehistorie, dansk, matematik og kemi. Nogen der ved hvad emnet kunne omhandle? Og hvilke metoder jeg skal benytte mig af?
  • hjælp

    Forumindlæg
    jeg skal skrive en synopsis med naturfaggruppen...altså kemi, bilogi og geografi. mit emne er Fødevare der udover har jeg valgt at sammeligne et land i danmark med et fattig land i udlandet. er der nogen der kan hjælpe mig med hvad jeg kan skrive om?
  • Er der en venlig sjæl der kunne tænke sig at hjælpe mig med denne opgave - Halveringstid

    Forumindlæg
    En radiumkilde indeholder 15,0 mg 226 Ra med en halveringstid på 1620 år a. Hvor mange Ra kerner er der i kilden? b. hvad er kildens aktivitet efter 50 år tak på forhånd :)
  • Maple hjælp

    Forumindlæg
    Hvorfor vil den ikke vise dem i den samme graf?

Søgninger relateret til kemi eksamen 2010