Søgning på: eksamenssæt matematik A HTX. Resultater: 16341 til 16360 af 158923
-
Er mit udkast til AT ok? (martin luther king "i have a dream"
ForumindlægProblemformulering Racisme og diskrimination har præget Amerika gennem mange generationer. Mange fortalere for ligestilling blandt sorte og hvide, har kæmpet deres kamp for at komme igennem med deres budskab. Manden dette lykkedes for var Martin Luther King der fik talt sit budskab ind i histori... -
Indsæt i D = b^2 - 4*a*c - og udregn D, når
ForumindlægJeg sidder med denne opgave, og jeg kan overhovedet ikke finde ud af den, da jeg har været syg, da vi havde om det i skolen, så nu prøver jeg at lære mig selv det, men jeg forstår det stadig ikke. En der kan hjælpe? Opgaven er på billeder under;) -
Gør rede for hvilken af de to funktioner A og B der afbilder f.
ForumindlægHej, jeg har denne her opgave i min aflevering.. Jeg forstår den bare ikke helt, altså ved ikke hvordan jeg skal finde ud af hvilken funktion der er f. Nogle der kan hjælpe? Billede er vedhæftet -
SRP i Idræt (B) og fysik (A) batmindton måske ideer?
ForumindlægNu er tiden kommer hvor der skal vælges SRP. fag og område. Jeg har allerede besluttet, at jeg gerne skrive SRP idræt og fysik. Indtil videre vil jeg gerne lave fysik, skrå kast med luftmodstand. Indtil videre har jeg fundet på batmindton. Jeg har lidt problemer med at finde en problemstillin... -
Studieområdeprojekt (SOP) lektiehjælp
ForumkategoriHer kan du få hjælp til studieområdeprojekt på hhx og htx (SOP) -
Jeg vil ikke
ForumindlægHvad er HTX? -
Spørgsmål ang. tysk a fortsætter skriftlig eksamen med netadgang
ForumindlægJeg benytter ikke google oversæt til at oversætte hele sætninger, men det fungere som en støtte for mig og fungere rigtigt godt for mig, når jeg supplere med google oversæt - så mit spørgsmål er om det er lovligt at anvende google oversæt til eksamen? -
Eksponentiel funktion - Funktion er voksende selvom a-værdien er under 1
ForumindlægJeg har fået opgivet funktion f(x) = 8,5-8,5*0,945^t Mit problem er at grafen er voksende selvom a-værdien ligger under 1 Hvad er grunden til dette? -
Hvis man dumper dansk A, kan man så blive optaget på videregående uddannelse
ForumindlægJeg skal til afsluttende eksamen i dansk om nogle få dage. Jeg frygter at jeg dumper, da vores klasse simpelthen er så fattig på noter, og vores lærer er ikke just den bedst. Langt fra! Jeg fik dog 10 i den skriftlige eksamen og 7 i både skriftlig og mundtlig årskarakter. Den uddannelse jeg ønske... -
tabellen viser udviklingen i antallet af ledige i en lokal A-kasse
ForumindlægAntal ledige i % af antal medlemmer pr. 1 august 1990 1991 1992 1993 1994 1995 1996 1997 1998 1999 2000 8,6 7,6 5,3 4,8 6,4 7,0 8,4 10,6 8,7 7,7 7,6 • Lav tabellen om til en t... -
a) Hvad hedder de overordnede kønshormoner, som er fælles for både kvinden og manden – og hvor produceres de?
ForumindlægHvad hedder de overordnede kønshormoner, som er fælles for både kvinden og manden – og hvor produceres de? -
MATEMATIK opgaver fra I-bogen Plus 1 eux merkantil fra Systime
ForumindlægJeg ønsker hjælp til at løse 5 opgaver fra I-bogen Plus 1 eux merkantil fra Systime. Er der nogen der kan og har tid til at hjælpr mig. Jeg er helt lost med disse opgaver =0( Mvh Dennis H. -
bestem en ligning for tangenten til grafen for f i punktet A (funktioner)
ForumindlægHJÆLP. Jeg er simpelthen helt lost på denne her opgave, nogle friske hoveder der kan hjælpe? :-) En funktion f er bestemt ved: f(x)=1/4 x3-x2-x+4 Det skæringspunkt mellem grafen for f og førsteaksen, der har den mindste førstekoordinat, kaldes A. a) bestem en ligning for tangenten ... -
what its like being a teenager in Denmark
ForumindlægHej jeg skal skrive en til i engelsk. Overskriften på opgaven er what its like being a teenager in Denmark. og jeg skriver og en normal dag i mit liv. og jeg kunne godt bruge lidt hjælpe til en fangende overskrift -
1. Hvad betyder a og b for den rette linjes udseende i et koordinatsystem?
ForumindlægHej jeg skal lave en matematikrapport, og dette er ikke just min stærke side. Derfor ville jeg blive glad hvis nogle kunne hjælpe mig med dette spørgsmål... 1.Hvad betyder a og b for den rette linjes udseende i et koordinatsystem? -
Kan det passe ?
ForumindlægHej Jeg har været igennem et opgavesæt fra HTX matematik A-niveau 31. maj 2012 Jeg fandt en sjov/nem opgave, men jeg ved ikke om jeg mangler noget ? Jeg beder jer herinde om at rette evt. fejl, tak. Det er opgave nummer 4 : a) , b) og c) Opgavesættet er Matematik HTX A-niveau 31. maj 201... -
Dansk som valgfag?
ForumindlægHvorfor skal man have dansk i 3 år? Jeg mener, at det er forkert at man skal have om diverse digtere, når man ikke høre om vigtige fysikere, matematikere eller samfundsforskere. Jeg føler, at faget Dansk bliver ødelagt i 3g, fordi det går over i en overdreven nationalisme. Vi hører aldrig om tysk... -
SRP pest, en som har denne bog : Medical Microbiology, a guide to microbial infections
ForumindlægKan simpelthen ikke finde den nogen steder -
a)Hvor høj skal kassen være i cm ? b)Hvad er arealet af bunden på kassen i cm²
ForumindlægOpgave 7: Familien hansen lever af at producere kasser. En kunde bestiller en kasse af pap, der skal kunne rumme præcis 54 liter. Den skal være 30 cm bred og 40 cm lang. a)Hvor høj skal kassen være i cm ? ... -
isoler t i formlen Rt=Ro(1+a(t-to))
Forumindlæghej folkens. sidder med en opgave hvor jeg skal finde "t". problemet er jeg simpelthen ikke kan få isoleret "t" i formlen: Rt=Ro(1+a(t-to)) håber nogen kan hjælpe, hurtigst muligt :)
