Søgning på: dansk reportage. Resultater: 16361 til 16380 af 41162
-
Absolut & relativ fattigdom - statistik
ForumindlægHej alle sammen. Der skulle vel ikke være en af jer, der ved hvor man kan finde noget om absolut & relativ fattigdom statistisk set? -
Matematik B - Repetition - Statistik
ForumindlægVi køre noget repetition på B-niveau lige pt i gymnasiet, så vi skal derfor lave denne opgave. Men statistik er ikke ligefrem min stærke side. Er der mon nogen, der kan hjælpe? http://www.uvm.dk/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF14/Proever%20og%20eksamen/140820%2048677.ashx Side 6 Tabellen er vedhæ... -
infinitte VERBALformer
ForumindlægHvad er infinitte verbalformer? -
9/11 - mål, aktioner og metoder?
ForumindlægHej, er der nogen der kan fortælle mig al-Qaedas mål, metoder og aktioner den 9/11? Hvad lå bag det de gjorde, hvad fik de ud af det og hvordan gjorde de helt præcist? -
Hvilken karakter får jeg?
ForumindlægHej SP, Jeg har lige fået min stil tilbage, dog uden karakter (det får jeg snart). Min lærer har skrevet, at den er velskrevet: jeg har kun fire småfejl (fx. skal jeg skrive et ord med stort begyndelsesbogstav osv.), og så har hun skrevet, at jeg skal arbejde på min konklusion/afslutning. ... -
SRP- maskulinitet
ForumindlægHejsa Jeg skal skrive min SRP om 2 uger og mit overordnet emne er maskulinitet i det senmoderne USA. Herunder vil jeg komme ind på, hvorfor den traditionelle opfattelse af det at være en mand har ændret sig, og derudover nævne følgende begreber : hegemonisk maskulinitet, marginaliseret maskulinit... -
Forskellen mellem udveksling og udlandsophold?
ForumindlægJa som spørgsmålet lyder; hvad er forskellen mellem udveksling og udlandsophold? Er det ikke det samme ? På forhånd tak! -Lisa -
Tysk Gramatik hjælpeudsagnord
ForumindlægHey står i det problem at jeg laver en tysk opgave med hjælpeudsagnsord som ich bin war. Du bist warst osv. Jeg har lavet de sætninger med "du bist eigentlich ganz nett" und " ich bin in dich verliebt. Men hvad skal jeg så skrive når der står ordet "die" som i " (... -
Komma
ForumindlægHej. Jeg står i et problem, hvor jeg er mega forvirret over, hvor jeg skal sætte mit komma. Normalt er jeg rigtig skarp til lige præcis dette område, men lige i denne, er jeg blevet forvirret. Nogen der kan hjælpe? Sætningen ser således ud : Når man tager bussen eller metroen til eller fra arbej... -
Energi
ForumindlægHvem kan løse denne opgave kan ikke selv. Ved afbrænding af et ton kul i kraftværk omættes ca. 29 GJ - Hvor meget kul (i fx ton) skulle der afbrændes for at dække DK samlede energiforbrug b) kuls densitet 2,3*10^3 kg/m^3 Hvor meget fylder kullene -
fisk
Forumindlæghej er der nogen, der kan hjælpe mig med dette spørgsmål: hvordan kan det være, at der nogle fisk, der kan stå helt stille i vandet uden at bruge energi? -
permutationer og enigma
ForumindlægHejsa Er der nogle som kan forklare mig hvad permutationer er ifht enigma? Har i nogle sider eller sådan noget der forklarer matematikken bag enigma? -
LEKTIEHJÆLP - ENGELSK - PIGE
ForumindlægHej, Vores datter går i 9. klasse på Hornslet skole. Hun har godt styr på grammatikken, men mangler at kunne tale sproget. Hun skal til eksamen til sommer, og hun skal lære at tale sproget inden eksamen! Er der nogen herinde som kan yde denne service, nogen der er gode til at lære en pige at ... -
Rettelse af 5 små sætninger.
ForumindlægHej. Vi er i gang med at øve genitiv, og skal derfor oversætte følgende fem sætninger til fransk. 1. Det er pigens taske - C'est la sac de le fille. 2. Bilens chauffør er fransk - La chauffør du voiture est francaise. 3. Journalistens arbejde er svært - La travail de jounaliste est diff... -
Den moderne Powerfrau
ForumindlægHej ville lige spørge om, der var nogle venlige sjæle,som havde nogle noter, eller lavet en opgave om den moderne powerfraus egneskaber på tysk. Tak på forhånd. -
Hjælp til analyse af Turborgs reklame "Potte med låg"
ForumindlægJeg er igang med at skrive SRO, og skal analysere Turborgs reklame "Potte med låg". Jeg ved virkelig ikke, hvordan og hvorledes jeg skal forholde mig til denne reklame, og hvordan jeg kan inddrage den hermeneutiske model. Nogen der er villig til at hjælpe? -
Hvad skal mit underemne være
ForumindlægHej Alle Min veninde og jeg skal skrive procjekt opgave sammen og vi mangler et underemne. Vores overemne er "På vej" og vi mangler noget inspiration til et underemne. I må også meget gerne komme med forslag til et produkt hvis det passer til emnet. På forhånd Tak og god dag til alle -
Hjælp kan ikke finde en Oversrift/rubrik
Forumindlæghjælp skal lave en essay til imorgen kl 8 og har brug for en god Rubrik den hanler om kidnapning i danmark -
HJÆLPPPPPPPPP(projektopgave!!!!)
ForumindlægHej, Vi er 2 piger, som har brug for hjælp til vores produkt. Vi har om ensomhed og er helt blank om hvad vi skal lave som produkt PLZZZZZ HJÆLPPP OSSSS!!!!!!! (Vi tager gerne imod ALTINGGG!!) -
To ting man aldrig kan vide
ForumindlægSkal lave en analyse om novellen "to ting man aldrig kan vide" så hvis der er nogen der har arbejdet med det før må man rigitg gerne sende det :)
