Søgning på: matematik a stx maj 2013. Resultater: 16421 til 16440 af 160718
-
Har jeg regnet rigtigt? Mat A opgaver
ForumindlægJeg har været til eksamen i dag og vil høre om der er nogen der kan se om det jeg har lavet, er korrekt. Har brugt maple til at løse opgaverne Mvh Isabella -
Hjælp til matematik opg. 333 (2. B-Niveau)
ForumindlægHåber nogen kan hjælpe mig med opgaven forneden?Angiv ligningen for tangenten i punktet (2,f(2)) til grafen for funktionen: f(x)=(kvatradrod x)/(x+1)TAK. -
Dyrelæge
ForumindlægHej. Jeg går på gym (STX) 1.g og jeg har altid gerne ville uddanne mig som dyrelæge, men når jeg kigger inde på adgangsgravende så har jeg stortset alle adgangskravende, men de siger at man skal have matematik på A, og mit problem er at jeg har aldrig været den bedste til matematik og derfor kan... -
Jeg skal angive for hver af graferne A, B og C
ForumindlægDet er opgave 2 som er vedhæftet i dokumentet jeg meget gerne vil have hjælp til </quillbot-extension-portal> -
Samfundsfag A: Velfærdsstatsmodeller under globaliseringen: fordel eller hæmsko
ForumindlægHar netop trukket emnet: Velfærdsstatsmodeller under globaliseringen: fordel eller hæmsko, til min samfundsfags 24-timers eksamen. Nogen der kan komme med en indgangsvinkel til emnet, og evt. give et par råd om brug af kilder og udarbejdelse af synopsis? Ville være meget taknemmelig for lidt hjæ... -
'Hyggebelysning' Fysik A 2011
ForumindlægHej folkens, jeg har problemer med denne opgave. Er kørt helt tør - Nogen som kan hjælpe? -
AT-eksamen i Dansk A og Biologi C
ForumindlægHej. Jeg er midt i forberedelsen til AT-eksamen om nogle dage. Men jeg er i vildrede. Min synopsis er ikke så god som den burde, men er det vigtigt at den er helt færdig? Jeg er i tvivl om hvorvidt jeg skal inddrage nyt materiale eller ej, og hvis ja, hvor meget skal det så fylde i fremlæggel... -
Proces/teknik fag A hjælp ang. analyser
ForumindlægHej, Kunne ikke finde teknikfags kategorien så håber det er iorden at spørge her under kemi. Iøjeblikket er vi igang med endnu et af vores projekter i proces, og min gruppe og jeg har valgt et oplæg, som kort lyder sådan her: Formålet med projektet er at udvinde produkter fra planter eller ... -
Betydning af a og b i potensfunktion samt bevis følgende:
ForumindlægHejsa. Nogen der kan hjælpe med at uddybe eller rette? Det er en mundtlig præsentation (tjek vedhæftet screenshot af problemstillingen samt svar) Er der noget i vil omformulere? På forhånd mange tak -
Need help! Har skriftlig matematik i Excel i terminsprøve :/
ForumindlægHar bare brug for den mest vigtige/basale viden om Excel. -har nemlig aldrig arbejdet med det før. Hvis i gider må i også godt l komme med nogle forslag til hvad jeg skal øve til min terminsprøve i matematik imorgen(fx hvad fik i får at lave til matematik på terminsprøve). ved godt det er lid... -
Hjælp til opgave 6.4 i matematik færdighedsregning december 2012.
ForumindlægJeg forstår ikke hvad n er, og hvordan man regner opgaven ud. -
Hvad skal man kan til terminsprøve 8 klasse matematik
Forumindlægse ovenover -
HVAD SKER DER HVIS MAN DUMPER
ForumindlægHej har brug for en der har styr på det, jeg har fået 00 i fysik og matematik skrifligt : mine årskarkater i fysik skrifligt (a) er 7 og i matematik er det 4 ? -
Sælges: Managerial Economics in a Global Economy
ForumindlægHej, jeg sælger bogen: Managerial Economics in a Global Economy 6 ed. af Dominick Salvatore. Den er som ny... den er ikke pakket ud af pakken som den kom i. Jeg sælger den for 250 kr. Skriv til m_matzen@hotmail.com eller skriv herinde, hvis du er interesseret. -
HJÆÆÆLP!!!; VITA ANDERSEN "GET A LIFE"
ForumindlægHej... Er der nogen der kan hjælpe? Jeg skal skrive sso opgave om vita andersens roman "Get a life", men synes den er indviklet da den foregår i to spor.. Det ville virkelig være en kæmp hjælp hvis der er nogen der kan hjælpe!! På forhånd mange tak. Ps. Det Haster!! -
kortfilm- the life is a bitch
ForumindlægHej allesammen. Er der nogen som har set kortfilmen "the life is a bitch" og kan hjælpe lidt med at analysere den. Hvad handler den om og sådan nogle ting. Jeg vil være meget taknemmelig hvis nogen ville hjælpe... -
analyse af "a new woman in town"
ForumindlægHej alle jer derude ville bare lige spørge om der var en, som måske har læst "A new Woman in Town" by Deena Padayachee, og som har analyseret og fortolket den? Er i tvivl om jeg nemlig mangler noget. tak på forhånd -
Dumpet Mat A Bestået Mat B Hjælp!!!!
ForumindlægHej allesammen. Jeg sidder i det dilemma, jeg skal til og læse videre til finans økonom, men en af de fag man skal have bestået for at komme ind er mat på b niveau, og jeg har dumpet mat på a niveau. (Jeg tog en studentereksamen, en af dem man kan tage på 2år), hvor min studieretning var naturvi... -
HJÆLP TIL AT5-EMNE VALG I DANSK A OG SAMFUNDSFAG B
ForumindlægHej, jeg står og skal til at vælge emne til AT5.... Emnet er "Menneskets forhold til naturen"... Er der nogle som kan give nogle gode emner evt. problemformulering? Fagene er Dansk A og Samfundsfag B... Tak på forhånd:) -
Bestem bukkenes reaktionskræfter på bjælken i A og B
ForumindlægHej, Er der nogle der nogle der kan komme med gode råd til følgende opgave: https://ufile.io/wyu4x Jeg har lavet a og b, men er der nogle der kan hjælpe mig med opgave c) Håber på respons. På forhånd tak
