Søgning på: engelsk mundtlig eksamen stx. Resultater: 16441 til 16460 af 61485
-
Tysk Eksame 24 timer noter
ForumindlægHej nogen der har noter til teksten . Spuck vor ihr aus -
Virksomhedsøkonomi B eksamen december 2013
ForumindlægHej, er der nogle flinke mennesker herinde der ligger inde med Vø B eksamenssættet fra december 2013, er meget interesseret i det!! -
Et godt produkt til historie eksamen om Danmarks besættelse
ForumindlægEr fuldstændig færdig med min præsentation og det hele, men jeg har absolut ingen kreativitet til at finde på et produkt, nogen ideer? -
Samfundsfag synopsis - 9 klasses eksamen
ForumindlægHej. Jeg skal lave en synopsis i samfundsfag om demokrati. Og har valgt "Demokrati i danmark" som mit underemne. Jeg har aldrig lavet en synopsis i samfundsfag og ved derfor ikke hvad den skal indholde. Er der en der vil være en lifesaver og hjælpe?:) Tak på forhånd :)) -
Mndt. eksamen? oversættelse af 1 sætning?
ForumindlægHej! Håber, der er en som lige vil hjælpe mig lidt.. en sætning. Vil De være sød at omformulere dit spørgsmål/ det? Har siddet og leget lidt med den, men er nok ved at blive for træt, synes i hvert fald ikke resultatet er tilfredsstillende. Men det er nok en sætning, som er meget god at kunne ... -
Psykologi eksamen i morgen! kan ikke analysere
ForumindlægNogle som vil fortælle hvordan man analysere og giver perspektivering i casen, og som kan forklare det godt ? Har brug for hjælp, da det er et meget svært fag :( -
Dansk eksamen. Hvad synes i om mit valg?
ForumindlægHej Jeg har trukket "den moderne novelle" i fordybelsesområde i dansk. De to noveller jeg skal perspektivere til er "Sheila og elefanterne" af Jesper Wung Sung og "Nørreport" af Katrine Marie Guldager. Jeg har valgt "Sammenstødet" af Katrine Marie Gul... -
Samfundsfag B eksamen - ideologier og partier
ForumindlægHej alle sammen. Jeg mangler lidt hjlælp til en problemformulering og evt. problemstillinger inden for emnet ideologier og partier? Mine bilag omhandler meget om SF's knockout og Enhedslistens fremgang efter sidste valg. Derudover er der 2 meningsmålinger fra Januar 2014 og maj 2014 og enhed... -
Dumpe AT eksamen - student eller ej?
ForumindlægHej. Mit snit er relativt højt, men hvis jeg dumper AT eksamen i 3.g, bliver jeg så stadig student? -
Ang eksamens spørgsmål
ForumindlægHej.. Jeg har virkelig brug for hjælp, da jeg er kommet helt ud og skide.. Jeg skal op til eksamen på fredag i biologi, men jeg mangler at få svar på 5 spørgsmål, som jeg har knoklet med i 3 dage nu, men kan ikke rigtig finde nogle svar på dem.. Jeg håber virkelig at der er nogen der kan hjælpe... -
Fagsnit
ForumindlægHej alle sammen. Jeg vil gerne udregne mit fagsnit, da jeg gerne vil søge ind på jura (kvote 2) studiet i aarhus, men ved sku ikke hvordan det helt beregnes. Har kigget på forskellige hjemmesider, men kan ikke finde ud af det. De specifikke adgangskrav for jura er Dansk A, engelsk B, sa... -
Leder efter tidliger engelsk eksamenopgaver B niveau
ForumindlægHej Jeg leder efter nogler Engelske ekamens opgaver fra tideliger år, på b niveau. Helst den del uden hjælpemiddeler. Jeg har forsøgt at lede efter det på uvm's hjemmeside men der kunne jeg ikke finde nogle, så sidder og funderer over om nogle fra Studieportalen kunne hjælpe her. På Forhånd ... -
Om DDR og muren - hjælp mig (eksamen i morgen)
ForumindlægHej.. Jeg skal til eksamen i morgen, og har simpelthen kørt mig selv helt forvirret ang info om DDR og muren. Roder rundt i det hele Jeg er 99,9 % sikker på at østsiden var den der var hegnet ind, men over alt hvor jeg kigger på nettet står der vest. fx her: http://www.mauer.jp/mauer0/mauer0e.htm... -
redegørende Spørgsmål til eksamen
ForumindlægHej, jeg skal op til Biologi eksamen fredag, og der er nogle ting jeg er usikker på. Jeg skriver et par spørgsmål, og så håber jeg på at der er nogle der har forstand på det 1. Redegør for hvordan menneskets arvemateriale er opbygget 2. analysér arvegangen for den grønlandske leversygdom og di... -
Skriftlig Eksamen - hvordan får man 12?
ForumindlægHej, Jeg skal til reeksamen i matematik til august på grund af problemer med Word, og der er en del andre, som også skal. Mit spørgsmål er, hvor svært det er at få 12 til eksamen? Ville det være muligt, hvis man øver sig over sommeren? Jeg skal helst have 12 for at kunne komme ind på en bestem... -
HJÆLP, skal til eksamen i morgen - frekvensbetingelsen
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen i morgen i lys og fotoner. Der er nogle vejledende stikord jeg skal komme ind under, hvor et af dem er frekvensbetingelsen. Jeg har fundet ud af dette: ved overgange mellem to stationære tilstande med energierne En og Em kan atomet emmitere en foton eller absorpber... -
Karakter skriftlig eksamen
ForumindlægJeg har i dag fået mine skriftlige karakterer. Det ser sådan set okay ud. Jeg er dog utilfreds med min karakter i skriftlig samfundsfag, og jeg overvejer meget at klage over karakteren. Jeg har fået 7 for min eksamen (delprøve B, 26. maj), på trods af at jeg næsten altid får 12 for mine afleverin... -
Hvor mange ord skal man kunne for at tale et sprog "optimalt"? (engelsk)
ForumindlægHej alle sammen. Jeg er ikke den skarpeste kniv i skuffen, og har derfor bestemt mig for at lære mindst 3 nye ord om dagen. Men så sad jeg og undrede mig over, hvor mange ord man egnetlig skal kunne for at tale et sprog optimalt. Så vidt jeg kan google mig til findes der 600.000 engelske ord i... -
Nogle der vil skrive sammen med mig på engelsk? - Vil gerne lære det bedre
ForumindlægHej :) Jeg går i 9. klasse, men er rimelig dårlig til engelsk.. Så det kunne være lækkert, hvis der er nogen, der vil skrive med mig på engelsk! :) -
Skal til eksamen på torsdag nogle gode forsøg ??
ForumindlægHej, jeg vil høre om der ikke er nogen der har nogle gode forsøg til følgende emner: Strøm/el Salte Magnetisme Neutralisering på forhånd tak.. :)
