Søgning på: fysik skriftlig. Resultater: 16441 til 16460 af 24857
-
Matematik eksamens afleveringer
ForumindlægHej :D Ved godt det meget at spørge om, men er der nogle der ude som har matematik eksamens b sæt , - som de vil sende til mig? For sagen er den, at jeg ikke kan finde mange af mine egne jeg har lavet, og skal til skriftlig eksamen tirsdag, og da jeg dumpede i terminsprøven, ville det være en kæ... -
Eksamen
ForumindlægHej derude bag skærmen. Jeg er studerende på Hf, og skal op i skriftlig engelsk på B niveau her på tirsdag. Derfor vil jeg hører om der er nogle gym elever derude som har været oppe i engelsk b? Og i såfald, hvad var emnet? Ønsker Jer alle held og lykke her i eksamens perioden. -
Indstillinger på lommeregner
ForumindlægKære alle lommeregner genier Jeg sidder og skal til skriftlig eksamen, men jeg har det problem, at min Ti-nspire CAS er indstillet til radianer (RAD AUTO REEL), dette skal jeg have ændret, så jeg kan regne med grader. Er der nogle som har mulighed for at hjælpe? -
bedømmelse
ForumindlægHej med jer! jeg var oppe i skriftlig dansk idag hf. jeg valgte opgaven "skriv en argumenterende artikel om fortællerformer i fortællende journalistik. jeg aner ikke om jeg har misforstået opgaven, eller hvordan det er gået mig, da jeg syntes den var rigtig svær. er der nogen der lige vil ... -
Matematik HHX A 23.5
ForumindlægHej Jeg har som mange andre været oppe i skriftligt matematik A på HHX. Det gik fint nok med opgaverne i prøven med hjælpemidler indtil jeg stødte på opgave 5. 5 - a var let nok, men 5 - b havde jeg lidt problemer med, og endte med et simpelt gæt. ville lige høre om der er nogle af jer som har l... -
hjælp ville være fantastisk ! :)
ForumindlægHey alle derude ;) Er der en venlig sjæl, som har lyst til at læse min STX skriftlig spansk A, opgave igennem? Jeg er dybt elendig til spansk og 02 ville være et fint resultat :D .. så derfor ville jeg høre om der er en af jer som er i stand til at give en eventuel vurdering. På forhånd tak. -
Efterspørger facit til integraleopgaver
ForumindlægHej, og godmorgen Jeg skal op til skriftlig matematik snart, og er i gang emd at øve. Jeg efterspørger facit til disse opgaver, da jeg gerne vil vide om det jeg laver er rigtigt, for ellers er det til intet nytte at opgaverne laves :) Ved i hvor jeg kan finde facit til disse? -
Gode franske sætninger til fransk stile
ForumindlægHej alle sammen Jeg ved godt det er meget bredt at spørge ind til gode sætninger, som man kan skrive en stil ud fra. Men er der nogle som ligger inde med nogle gode nogle, som man tit og ofte bruger til at skrive en stil? Jeg har alle de basale som "teksten handler om, personen siger, osv&qu... -
Matematik noter??
ForumindlægHej jeg skal op til skriftlige matematik, den 6 juni og da jeg har smidt mine noter væk, har jeg ik rigitgt noget, så jeg tænkte på, om der var nogen som havde nogle gode noter? Det mit anden år, så det er på B-niveau :-) Det skal handle om: Trigonometriske funktioner, Integralregning, differen... -
Skr. eksamen VØ A igår - løsningsvejledning!
ForumindlægHej alle, Ja så var det jo igår, der blev afholdt skriftlig eksamen i VØ på A niveau - først og fremmest, hvad synes i om den? Jeg synes godt nok virkede let let ift. mange af de opgavesæt, vi ellers havde fået.. Men nu til den egentlige spørgsmål - ER DER NOGEN DER LIGGER INDEN MED LØSNINGSVEJL... -
Dumpet.
ForumindlægHejsa. Jeg var oppe i matematik B, og jeg dumpede desværre. Jeg fik 00. Jeg fik 4 i mundtlig og 4 i skriftlig i mine årskarakter. Nogen siger til mig, at jeg så har fået 4 og 02 nu, dvs jeg har består matematik og behøver derfor ikke at tage det om(hvis jeg skal bruge det). Passer det? -
Opbygning af kronik?
ForumindlægHej. Jeg skal til dansk skriftlig årsprøve her om en uge. Der skal jeg vælge og skrive en kronik, essay eller litterær artikel. Jeg ved godt hvordan man skriver de to sidste. Men hvordan skriver man en kronik? Nogle som har en formel på hvordan man skriver en kronik? Og ikke link til studienet.d... -
HJÆLP?!
ForumindlægHvis jeg har fået 7 i skriftlig mat og 7 mundtlig mat i årskarakter, og 00 i mundtlig eksamen og 02 i skriftligeksamen? Så ved jeg at jeg har bestået Matematik. Men når en uddannelse kræver matematik bestået, har jeg så bestået matematik selvom jeg dumpede i mundtlig? hjælp?? -
Hjælp i Statistik
ForumindlægSøger tutor/underviser i dataanalyse, til en hurtig men grundig gennemgang af faget, da jeg står og skal til skriftlig eksamen in april måneder. Jeg læser pt HD, og programmet der bruges til faget hedder JMP. Er du rigtig skarp og har lysten til at hjælpe må du meget gerne henvende dig. Det er se... -
Privatundervisning i spansk i Odense
ForumindlægJeg tilbyder privat spanskundervisning til enkeltpersoner og grupper i Odense. Pris afhængig af antal personer. Jeg er en fyr på 19 og er flydende på spansk såvel mundtligt som skriftligt, jeg har bl.a. studeret et år på et spansk universitet. Interesserede kan sende mig en mail: dilp-g-unit@hotm... -
Privatundervisning i spansk, Odense
ForumindlægJeg tilbyder privat spanskundervisning til enkeltpersoner og grupper i Odense. Pris afhængig af antal personer. Jeg er en fyr på 19 og er flydende på spansk såvel mundtligt som skriftligt, jeg har bl.a. studeret et år på et spansk universitet. Interesserede kan sende mig en mail: dilp-g-unit@hotm... -
Matematik A niveau
ForumindlægVar til eksamen idag, og fik 12 :). Tak til alle for hjælpen, ville ikke have været muligt uden jeres indsigt, tålmodighed og hjælp. Tak til regulars, studieguruen, andersen11, mathon, sebec etc etc :). Regner stærk med et 12 tal i den skriftlig også når jeg får den rettet tilbage da jeg kun kunn... -
Problemer med maple
ForumindlægHåber virkelig, jeg kan få hjælp. Jeg har en funktion, jeg skal differentiere, og sådan skrive jeg det i Maple, men der sker ikke noget: f(x):=(2-x)/(x2-9) solve(f´(x)=0) Det hele er i Math skrift og ikke i Text. Er det meningen at jeg skal definerer den yderligere? Hvordan gør jeg det? -
Ekstra matematik hjælp
ForumindlægHej, Er der nogle der ved hvor eller kender nogle der underviser i ekstra matematik. Jeg er en pige i 3.g der har matA og derfor vil jeg meget gerne have suppleret min matematik viden da jeg helt sikkert skal til skriftligt mat og muligvis mundligt mat til studentereksamerne. Venlig hilsen Pa... -
Lektiehjælp til hf flex kvuc engelsk a – niveau.
ForumindlægHej, Lektiehjælp til hf flex kvuc engelsk a – niveau. Søger hjælp til opgaveaflevering til 1 modul gennem fronter 2 tekstanalyse skriftlig og 1 mundtlig anbefaling af film. Din pris? Din baggrund? Det haster. Jeg hører fra dig i dag. Mvh. Maria
