Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 16501 til 16520 af 321608
  • Eksamen: Geo

    Forumindlæg
    Hej Allesammen..Jeg har lige fået afvide at jeg skal op i geo her en gang i næste måned.. Det er den nye 24-timers forberedelses form og jeg er lidt usikker på hvordan det virker og om der er større krav til denne form for eksamen.. Derudover ville jeg høre om der er nogen der har nogle tips til ...
  • reaktion

    Forumindlæg
    Vi ser på reaktionen: foton + O2 -> 2O Anvend bindingsenthalpien O=O og vis, at bølgelængden skal være mindre end 242 nm. Hvordan skal jeg gøre det? siger man: foton + O2 -> O=O ????+
  • Boksplot - et hurtigt spørgsmål

    Forumindlæg
    Skal der tegnes en pil på aksen, når man skal lave et boksplot? Jeg ville umiddelbart mene ja, men vil gerne være sikker.
  • definitionsmængde

    Forumindlæg
    Hej alle hvordan bestemmer jeg definitionsmængde for V(x)=750x-95x2+3x3 ?? og hvad giver den? grafen ser sådan ud
  • Opløselighed

    Forumindlæg
    Hvordan finder jeg rumfanget af en opløsning indeholdende 75g CaCl2 i 100g H20? s=75g/100g for CaCl2 M(CaCl2)=111g/mol Densitet=1,42g/ml Tak.
  • Hjææælp ..

    Forumindlæg
    1/3 + 1/4 + 1/x = 1 Bøvl med denne opgave, så hvis jeg kunne få et par mellemregninger, forklaringer og et par facit er jeg en glad dreng ..
  • vurdering af konflikt

    Forumindlæg
    Tænkte på om der nogen der ved hvordan jeg vurdere en konflikt i historie? Gør man ligesom i dansk når man vurdere en tekst... eller?
  • haster!! linær funktion

    Forumindlæg
    jeg skal skrive en opgave om, hvorledes man tegner en linær funktion ind i et koordinatsystem når stigningstallet er et decimaltal.. tegner man det bare ind som om det ville være en helt almindelig linær funktion, eller er der bestemte regler ligesom der er hvis stigningstallet er en brøk.. sva...
  • Målestoksforhold

    Forumindlæg
    Mål på kortet afstanden i mm. mellem 35 km og 40 km-stenen. I hvilket målestoksforhold er kortet tegnet? Der er 50 mm mellem 35 og 40 km stenen.. På forhånd tak.
  • Næsten-fri elektronmodel

    Forumindlæg
    Er der nogle der vil forklarer hvad den næsten fri-elektronmodel går ud på. I forhold til den frie elektron-model opstr der åbninger i båndene. Men er der ikke også båndstruktur i den fri elektronmodel?
  • Adjektiver?

    Forumindlæg
    Jeg skal sige: Kort efter hans ankomst møder han den unge, uskyldige og yderst religiøse pige. Poco después su llegada encontra la chica joven, inocente, y extramadamente religioso. Er det korrekt?
  • sammensat funktion

    Forumindlæg
    Hej. hvordan laver man h(x)=(4x+5)^2 til en sammensat funktion?
  • Værdimængden

    Forumindlæg
    Værdiemængden for en funktion: f(x)=3, er vel [3;uendelig[ har jeg ret?
  • Figurfølger

    Forumindlæg
    Nogle forklaringer på rekursivformler?
  • HELP ME !

    Forumindlæg
    Min opgavet formulering lyder så ledes: Skriv en litterær artikel om realistisk personskildring i Dorrit Willumsens tekst. Du skal karakterisere den måde Willumsen skildrer hovedpersonen i romanuddraget . Hvad mener de med at jeg skal karakterisere den måde forfatteren skildrer hovedperson på ??...
  • er det korekt

    Forumindlæg
    Er det korekt at hvis man vil forkorte en brøk, skal du dividere både tæller og nævner 2 gange?
  • Kristendoms eksam, Islam 9 kl

    Forumindlæg
    Hej min klasse har trukket kristendoms, og i mit emne har jeg trukket Islam. jeg er helt tom for ider, syndes islam er et meget bredt emmene og har ik endgang fundet et underemne endu. Er der nogle der har være oppe i islam eller har nogle ider/forslag om hvad man kunne snakke om til eksamen?
  • stofskifte

    Forumindlæg
    Hej alle sammen :) Jeg tænkte på om der er nogen der kan forklare mig hvorfor stofskiftet afhænger af f.eks. et dyrs størrelse, aktivitet og omgivelsernes temperatur. :) På forhånd tak :) !
  • Perspektivering til nak og æd

    Forumindlæg
    Nogle som har nogle ide hvad jeg kan perspektiverie nak og æd til evt en artikel eller noget?
  • Hizb-ut-Tahrir og partier

    Forumindlæg
    Hey Er der nogen der ved hvordan Anders F. og Pia K. forholder sig til Hizb-ut-Tahrir? eller ved i hvor jeg kan finde ud af det?