Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 16501 til 16520 af 321608
-
Eksamen: Geo
ForumindlægHej Allesammen..Jeg har lige fået afvide at jeg skal op i geo her en gang i næste måned.. Det er den nye 24-timers forberedelses form og jeg er lidt usikker på hvordan det virker og om der er større krav til denne form for eksamen.. Derudover ville jeg høre om der er nogen der har nogle tips til ... -
reaktion
ForumindlægVi ser på reaktionen: foton + O2 -> 2O Anvend bindingsenthalpien O=O og vis, at bølgelængden skal være mindre end 242 nm. Hvordan skal jeg gøre det? siger man: foton + O2 -> O=O ????+ -
Boksplot - et hurtigt spørgsmål
ForumindlægSkal der tegnes en pil på aksen, når man skal lave et boksplot? Jeg ville umiddelbart mene ja, men vil gerne være sikker. -
definitionsmængde
ForumindlægHej alle hvordan bestemmer jeg definitionsmængde for V(x)=750x-95x2+3x3 ?? og hvad giver den? grafen ser sådan ud -
Opløselighed
ForumindlægHvordan finder jeg rumfanget af en opløsning indeholdende 75g CaCl2 i 100g H20? s=75g/100g for CaCl2 M(CaCl2)=111g/mol Densitet=1,42g/ml Tak. -
Hjææælp ..
Forumindlæg1/3 + 1/4 + 1/x = 1 Bøvl med denne opgave, så hvis jeg kunne få et par mellemregninger, forklaringer og et par facit er jeg en glad dreng .. -
vurdering af konflikt
ForumindlægTænkte på om der nogen der ved hvordan jeg vurdere en konflikt i historie? Gør man ligesom i dansk når man vurdere en tekst... eller? -
haster!! linær funktion
Forumindlægjeg skal skrive en opgave om, hvorledes man tegner en linær funktion ind i et koordinatsystem når stigningstallet er et decimaltal.. tegner man det bare ind som om det ville være en helt almindelig linær funktion, eller er der bestemte regler ligesom der er hvis stigningstallet er en brøk.. sva... -
Målestoksforhold
ForumindlægMål på kortet afstanden i mm. mellem 35 km og 40 km-stenen. I hvilket målestoksforhold er kortet tegnet? Der er 50 mm mellem 35 og 40 km stenen.. På forhånd tak. -
Næsten-fri elektronmodel
ForumindlægEr der nogle der vil forklarer hvad den næsten fri-elektronmodel går ud på. I forhold til den frie elektron-model opstr der åbninger i båndene. Men er der ikke også båndstruktur i den fri elektronmodel? -
Adjektiver?
ForumindlægJeg skal sige: Kort efter hans ankomst møder han den unge, uskyldige og yderst religiøse pige. Poco después su llegada encontra la chica joven, inocente, y extramadamente religioso. Er det korrekt? -
sammensat funktion
ForumindlægHej. hvordan laver man h(x)=(4x+5)^2 til en sammensat funktion? -
Værdimængden
ForumindlægVærdiemængden for en funktion: f(x)=3, er vel [3;uendelig[ har jeg ret? -
Figurfølger
ForumindlægNogle forklaringer på rekursivformler? -
HELP ME !
ForumindlægMin opgavet formulering lyder så ledes: Skriv en litterær artikel om realistisk personskildring i Dorrit Willumsens tekst. Du skal karakterisere den måde Willumsen skildrer hovedpersonen i romanuddraget . Hvad mener de med at jeg skal karakterisere den måde forfatteren skildrer hovedperson på ??... -
er det korekt
ForumindlægEr det korekt at hvis man vil forkorte en brøk, skal du dividere både tæller og nævner 2 gange? -
Kristendoms eksam, Islam 9 kl
ForumindlægHej min klasse har trukket kristendoms, og i mit emne har jeg trukket Islam. jeg er helt tom for ider, syndes islam er et meget bredt emmene og har ik endgang fundet et underemne endu. Er der nogle der har være oppe i islam eller har nogle ider/forslag om hvad man kunne snakke om til eksamen? -
stofskifte
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg tænkte på om der er nogen der kan forklare mig hvorfor stofskiftet afhænger af f.eks. et dyrs størrelse, aktivitet og omgivelsernes temperatur. :) På forhånd tak :) ! -
Perspektivering til nak og æd
ForumindlægNogle som har nogle ide hvad jeg kan perspektiverie nak og æd til evt en artikel eller noget? -
Hizb-ut-Tahrir og partier
ForumindlægHey Er der nogen der ved hvordan Anders F. og Pia K. forholder sig til Hizb-ut-Tahrir? eller ved i hvor jeg kan finde ud af det?
