Søgning på: matematik aflevering. Resultater: 16541 til 16560 af 39386
-
HJÆLP!
ForumindlægHejsa! sidder og laver aflevering, og jeg kan dog ikke finde ud af denne opgave, og den forvirrer mig utrolig meget... håber i vil hjælpe mig... Opgaven skal løses i Nspire -
Hjælp Spansk
ForumindlægNogen der kan hjælpe med at rette min Spansk aflevering på 150 ord. Derude ! på forhånd tak :D -
Uddannelse uden gymnasie
ForumindlægHej :) Jeg går i 10.kl, og overvejer ikke gymnasie pga. afleveringer osv. Så mit store spørgsmål er, hvilke uddannelser kræver ikke gymnasial uddannelse? -
Omregning - hjæælp!!
ForumindlægHej Jeg har et enkelt spørgsmål til en aflevering, hvordan omregner man 0.003923 g/L til g/100 ml. Opgaven skal afleveres idag, af denne grund haster det!!! Tusind tak på forhånd :) -
Omregning - Hjæælp!!
ForumindlægHej Jeg har et enkelt spørgsmål til en aflevering, hvordan omregner man 0.003923 g/L til g/100 ml. Opgaven skal afleveres idag, af denne grund haster det!!! Tusind tak på forhånd :) -
Er ∆S^0 som du vil forvente ved at se på reaktionsskemaet?
ForumindlægHej, jeg er snart færdig med en aflevering, men der er noget som jeg lige har brug for hjælp til. Jeg har beregnet Her er reaktionsskemaet: Spørgsmålet er: Er som du vil forvente ved at se på reaktionsskemaet? -
Omregning - hjæælp!!
ForumindlægHej Jeg har et enkelt spørgsmål til en aflevering, hvordan omregner man 0.003923 g/L til g/100 ml. Opgaven skal afleveres idag, af denne grund haster det!!! Tusind tak på forhånd :) -
Emneopgave i differentialregning
ForumindlægHej derude Er der en, der kunne hjælpe mig med en opgave/aflevering i differentialregning. Jeg vedhæfter opgaven nedenfor: Tusind tak for hjælpen på forhånd!! :)) -
Dna
ForumindlægEr nået til mit sidste spørgsmål i min aflevering, og håber at nogen kan komme med nogle forslag på hvad man skal, opgaven er vedhæftet. Tak på forhånd :-) -
Bestem nulpunkterne for følgende tredjegradspolynomier
ForumindlægHej Jeg sidder med en aflevering og der er en opgave jeg ikke kan finde ud af om nulpunkter til tredjegradspolynomier. Er der nogen der måske vil kunne hjælpe mig? (Opgaven er vedhæftet) -
Rette stil :-)
ForumindlægHeej Er der en der kan rette min samfundsfags aflevering? altså sprogefejl, kommatering og ting der måske ikke lige helt giver mening thomas -
Optimering
ForumindlægHejsa! jeg sidder med denne aflevering, og der er en enkelt opgave somjeg simpelthen ikke forstå hvordan jeg skal løse i Nspire håber i kan hjælpe mig -
Hjælp til udregning af bestemt tal i en formel
ForumindlægNogen som kan hjælpe mig med med opg b i min aflevering? Jeg ved ikke hvordan jeg bestemmer det årstal hvor befolkingstallet rammer 1.8 milliarder. -
halveringstid i år: runde op eller ned?
ForumindlægHej Er igang med en mat aflevering. Jeg fik halveringstiden til 92,0025 år Skal jeg runde op eller ned + hvorfor? Taak -
toppunktsformel
ForumindlægJeg har denne her aflevering og kan slet ikke huske hvordan man regner parablens toppunkt... ligningen lyder sådan her: f(x)=x^2-7x+16 -
Find forskrift for 3.frads polynomium
ForumindlægHej sidder med en aflevering og har virkelig brug for hjælp :) Lav en funktionsforskrift for et polynomium med nulpunkterne -3, 2 og 5 og en y-akse skæring på 11 -
hjælp til tysk??
ForumindlægJeg har en tysk aflevering på 250, som jeg meget gerne vil have rettet for grammatiske fejl :-). Er der en eller anden venlig sjæl, som kan hjælpe mig?:) -
Bestem kvartilsættet for pointfordelingen
ForumindlægJeg har en aflevering for til i morgen og kunne virkelig bruge noget hjælp til denne her opgave. Det drejer sig om opgave 7 i vedlagte dokument. På forhånd tak! Christopher -
hjælp til tysk??
ForumindlægJeg har en tysk aflevering på 200 ord, som jeg meget meget meget gerne vil have rettet igennem? :). Så hvis der er en som vil hjælpe mig, ville det være helt perfekt :). -
Tysk hjælp - haster :).
ForumindlægJeg har en tysk aflevering som meget snart skal afleveres, den er på 200 ord. Da jeg ikke er specielt god til tysk og slet ikke tysk grammatik, ville det være en stor hjælp, hvis der var en, der ville hjælpe mig :-).
