Søgning på: matematik fp9 maj 2021. Resultater: 16541 til 16560 af 33706
-
Sidste dag...
ForumindlægHejsa.. Mit hovedfag er virksomhedsøkonomi Mit område er: Finansiering Hvad vil i anbefale mig: Matematik: annuitetsregning eller den interne rentefod? -
2 mat. opg. HJÆLP
ForumindlægHej er der lige nogen der gider hjælpe til matematik..? Jeg er igang med opgaven, men kunne ikke finde ud af de to første opgaver :S http://img153.imageshack.us/img153/1314/unavngivetad8.jpg -
FSA 2006 vikinger
ForumindlægJeg ville lige hører om nogen tilfældigvis havde FSA 2006 matematik problemregning (vikinger) liggene? Håber i kan hjælpe -
HJÆLP!
ForumindlægHjææælp!! Jeg er i gang med studieretningsopgave og skriver i Mat og His. er der nogen, som kan hjælpe mig med, samfundsopbygning i ægypten. Og matematikkens betydning i Ægypten ? -
Indledning
ForumindlægHey Jeg skal til at skrive studieretningsopgave, og ville høre hvordan man eventuelt kunne starte sin indledning hvis man skriver i fysik og matematik? -
Eksponentiel, lineær og potens
ForumindlægHej, jeg skal op i mundtlig matematik på C-niveau, og ved ikke helt hvordan, at jeg skal besvare følgende spørgsmål, håber, at i kan hjælpe. -
Den antikke forsknings påvirkning
ForumindlægHej.. Nogen der ved hvor jeg kan finde nogle informationer, om hvordan antikkens forskning inden for matematik, har påvirket på kort og længere sigt. På forhånd tak. -
pi
Forumindlæghej.. har om ægytisk matematik.. kal forklar, hvordan ægypterne fandt frem til pi... er der en der har skrevet om det før, så jeg kan får inspiratiion.. -
Koordinatsystem
ForumindlægHej Jeg er igang med en matematik aflevering og skal i den forbindelse, lave et koordinatsystem i enten excel eller word. Men hvordan er det liiiiige man gør? på forhånd taak -
HF eksamen
Forumindlægvar nogen af jer oppe i matematik c til eksamen i hf 2006? :) pleaseee venter nogle svar :D -
opgaver
Forumindlæghej vil bare spørge om der var nogen, der har skrevet SRP om Babylonsk matematik.. hvis i har vil i så ik være søde og lægge det ind på studieportalen, så man kunne bruge det som inspiration. på forhånd tak....mikkel -
terminsprøve
ForumindlægHeeej med jer alle sammen. Er der nogen, som ha' været op i matematik? hvis jaa hvordan var det? var det mega sværet? :§ eller? -
løs ligningssystemerne
ForumindlægHej... jeg er ikke en haj til matematik, så jeg håber nogen kan hjælpe med følgende: 2x+3y=8 og 3x-4y=-5 -
Nogle der har været til matematisk fsa sygeeksamen i 2012
ForumindlægHej jeg ville høre om der nogle der kunne forklare mig hvad deres sæt hed til sygeeksamen fra matematik i 2012 ;) Tak. -
Hjælp til SRP
ForumindlægHej Er der nogle herinde, som kan hjælpe mig med min SRP? Det drejer sig om matematik og fysik. Håber der er nogle, som kan hjælpe mig, da jeg virkelig har brug for hjælp. -
henfaldsloven og differentialligning
ForumindlægHej folkens. Jeg skal skrive opgave i fysik og matematik, hvor jeg skal udlede henfaldloven vha. differentialligning. Nogen der kunne skubbe mig lidt i gang? :) -
hej
Forumindlæghej jeg har til opgave fået noget om bygninger i matematik. hvad kan man komme ind på om bygninger kan i komme med ideer til mig så vil jeg blive glad -
tredjegrads ligning
Forumindlægal min matematik viden er lige pludselig forsvundet... hvordan løser man 0,4x^2 + 4x^3 = 10^-7,9 -
tredjegrads ligning
Forumindlægal min matematik viden er lige pludselig forsvundet... hvordan løser man 0,4x^2 + 4x^3 = 10^-7,9 -
Leibniz' differential
ForumindlægHej, er der nogen som kan forklare mig Leibniz' metode til at udregning til denne ligning: y=x^2 . Dette omfatter fagene historie og matematik.
