Søgning på: tysk disposition eksempel. Resultater: 16561 til 16580 af 36005
-
skævvinklet trekant
ForumindlægJeg har følgende opgave trekant hvor vinkel A er 53,8 og siden c er 5,5. Arealet af trekanten er 24,4. Bestem AC og BC. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Måske en ligning med formlen for areal? Håber nogen kan hjælpe :-) -
fjerdegradsligning
Forumindlæghvordan griber man sådan en basse an :) ? x^4-7x^2+12=0 jeg har søgt på google, men har endnu ikke kunnet finde nogle redskaber til at løse en sådan ligning.. ku man få lidt hjælp ? =) på forhånd tak -
Statistik (Poker)
ForumindlægHej, Jeg er igang med at lave nogle statistiske beregninger, på de forskellige "hænder" i kortspillet Poker. Jeg er lige nu, igang med hånden "Full House". Jeg skal beregne kombinationer (Kombinatorik) - samt Sandsynligheden. Der er bare noget jeg ikke kan forklare helt præc... -
Hvilket tal er størst?
ForumindlægHej Hvilket tal er størst af disse to: Er det ikke det første? -
Ulige vs lige funktion
ForumindlægHejsa, jeg har denne her funktioner: Jeg er lidt i tvivl om det er en lige eller ulige funktion. jeg synes ikke at f(-x)=f(x) eller f(-x)=-f(x), giver mening her. Umiddelbart ville jeg selv mene at den hverken er ulige eller lige, eftersom der ikke sker noget med x på intervallet Nogen som ... -
Massemidtpunkt
ForumindlægLigger et kurvestykkes massemidtpunkt altid på kurven? -
samf aflevering??
Forumindlæghej.. jeg kunne godt tænke mig noget hjælp til en samfundsfags aflevering jeg er ved at lave.. der står at jeg skal undersøge hvad nogle tal som der står i 2 tabeller har at sige for samfundsøkonomien.. men hvad er det helt bestemt at samfundsøkonomien er?? på forhånd TAK!! hilsen Jonas -
Omformulering af nogle få linjer
ForumindlægTo cherish my dedication within service, I see myself as a very service minded person, I have learned by my job as a shop employee, where I have been working every weekend for almost 4 years now. This job has taught me to work with people, and handle all kinds of people, happy or angry Disse lin... -
10.klasse engelsk
Forumindlæghej alle jeg har fået trukket i engelsk, mit under emne er the flip side of fame, nogle der måske kan komme på ideer til jeg kan jeg gå nærmere ind på, eller kender til film/ hjemmesider eller artikler der kan være med til at understøtte mit emne, den ville være et stooort hjælp :_) -
Kvali- og kvantitative
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med denne opgave? Du kan stille spørgsmål for at opnå to typer af data, kvalitative og kvantitative. Forklar forskellen mellem de to datatyper og fortæl lidt om, hvilke typer af spørgsmål, der leder til den ene og den anden type data. På forhånd tak -
Essay?
ForumindlægHej alle Vil bare lige høre jeres forklaring på et essay i dansk. Altså hvad det skal indeholde, om man skal sætte det i 1. eller 3. person osv. :) På forhånd tak -
Aboriginals - Hjæææææææælp!
ForumindlægHej derude. Jeg er igang med en eksamensopgave i engelsk, hvor jeg har valgt at skrive om 'Aboriginals' Jeg er nu kommet i tvivl. Mit spørgsmål lyder således: Findes der nogle reservater for aboriginals? Altså et sted hvor de kan leve som de gjorde engang, bare hvor det er et reserva... -
andenordens, homogen differentialligning
ForumindlægDifferentialligning y ' ' + 2 y ' + 2 y = 0 har den følgende løsning: C * e^-x * cos(x) + D * e^-x * sin(x) men ligesom før kan jeg ikke regne den i hånden.. er der nogen, der kan???? Tak på forhånd! -
(a/b-b/a)(a/b-b/a)
ForumindlægHvordan filan løser man lige den??? -
Hvad for nogle ting bestemmer generne?
ForumindlægHvad for nogle ting bestemmer generne? -
HJÆLP HASTER
ForumindlægHej Studieportalen:) Jeg har til opgave at skrive om "Young criminals" og ligger på bar bund. Jeg er ikke rigtig kommet igang, og mangler inspiration. Det er en engelsk opgave, hvor jeg skal holde et oplæg. Jeg kan ikke rigtige svare på nogle spørgsmål. Det drejer så om disse: H... -
Ellære
ForumindlægHej er der en der kan hjælpe mig med nedenstående spørgsmål? gør rede for energiomsætningen i et elektrisk kredsløb og effekten afsat i en elektrisk komponent, herunder nyttevirkning. Jeg kan ikke rigtigt finde ud af det. Er der en venlig sjæl der vil hjælpe? -
Eksamensbevis
ForumindlægHvad er det HELT præcist der kommer til at stå på ens studenter eksamenbevis? -
Forskrift
ForumindlægGrafen for en funktion f(x) er en parabel, som skærer akserne i punkterne P(2,0), Q(8,0) og R(0,4) Bestem en forskrift for f(x). How? -
oversættelse...
ForumindlægHej, hvis der er nogle, der lige vil se min oversættelse igennem vil det være super ;D 1.Det er synd, du ikke kan komme 2.Det er løgn. Jeg er ikke på diæt. 3.Din bror har ret til at være vred 4.Han talte med høj stemme 5.Han fik arbejde som buschauffør 6.Hun er protestant, men hendes mand er jø...
