Søgning på: historie eksamen romerriget. Resultater: 16581 til 16600 af 46442
  • Haster!!

    Forumindlæg
    Hej Hvor kan man finde et "tomt" hf bevis papir, altså uden karakter stående på?
  • Forberede mig til Engelsk 0-B og & Matematik C frem til august

    Forumindlæg
    Hey Jeg starter på de her to enkeltfag til august, og jeg vil gerne gerne preppe lidt frem til studiestart. Er der nogen, der kan anbefale nogen sider, materiale etc til begge fag? Jeg er også åben for et par tutortimer, hvis prisen er den rette :)
  • Ekstraundervisning

    Forumindlæg
    Hej, jeg har brug for ekstraundervisning i Samfundsfag (B) her i KBH. Any help? helst klasseundervisning. Tak på forhånd! :)
  • God uddannelse efter HF

    Forumindlæg
    Hvilket uddannelse kan man komme ind på med en HF udannnelse?
  • NV prøven (HASTER!)

    Forumindlæg
    Hejsa SP Jeg vil gerne vide om nogen af jer som har fået 12 i NV prøven (htx'er) om hvordan I kom frem til 12-tal og hvilke metoder I brugte. Og til jer som fik under hvad I kunne have gjort bedre for at få løftet karakteren. Stor hjælp. På forhånd tak
  • Lavt gennemsnit

    Forumindlæg
    hej!Jeg er lige blevet færdig, men er kommet ud med et lavt gennemsnit nemlig 7,7. det triste ved det er, at jeg så gerne ville læse til odontologi (tandlæge). Et andet alternativ var farmaceut som er på 8,3. i begge linjer skal man have 8 i gennemsnit for de matematiske fag - hvilket jeg ikke ha...
  • "Det grønne bord"?

    Forumindlæg
    Bordet til min sidste eksamen var ikke grønt. Var det en fejl? Så måske den eksamen slet ikke kan gøre sig gældende fordi bordet ikke havde den forventede farve? :) Ej men ærlig talt, det er et underligt udtryk... Hvor kommer det fra? Hvorfor skulle et eksamensbord være grønt?
  • Gymnasiet.

    Forumindlæg
    Hejsa Jeg er lige startet på gymnasiet (STX) her i år, og jeg er mega nervøs for at dumpe eksamerne i grundforløb. Nogle gode tips? Hvad sker der hvis jeg dumper alle 3 eksamer? AP, latin og NV. Tak på forhånd:))
  • Uddrag af FRANSK oversættelse. Ikke så lang.

    Forumindlæg
    Hey. Hjaelp en straeberelev i nod... Ej, jeg vil sku gerne gore det godt i fransk :D Gaar i 2.g B-niveau. Haaber virkelig paa en der gider se folgende oversaettelse igennem. Isaer tips mht. fejl, da min anden oversaettelse er meget laengere, men vil bare gerne vide hvad jeg skal arbejde med - hvo...
  • spørgsmål til dem der er længere i udd.systemet

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. De opgaver man får i geografiundervisningen (folkeskole), har de opgaver noget tilfælles med de spørgsmål, man vil få til eksamen? Grunden til at jeg spørger, er fordi, at vi bare har fået nogle ark de seneste år om nogle lande, hvor der så var nogle spørgsmål som vi skulle besva...
  • selvstudium

    Forumindlæg
    Hej, jeg har tænkt mig at tage Engelsk B og Dansk A om med eksamen til den her kommende vinter. Er det muligt?
  • Egen formelsamling?

    Forumindlæg
    Jeg skal til skriftlig matematik imorgen, sprogligt højniveau og der må man jo kun have formelsamling og lommeregner med. Til terminsprøven måtte man bruge sin egen formelsamling uden nogen form for tjek. Hvilket vil sige man jo kan have skrevet en masse ting ind i den. Får man udleveret en ny nå...
  • gennemsnit og mat a bestået ?

    Forumindlæg
    hey allesammen jeg har 2 spg som jeg håber i kan svare mig på, da jeg er meget usikker. spg. 1 : der er nogle uddannelser der kræver Mat A niveau bestået. men når man siger bestået er det så kun eksamens karakteren eller er det gennemsnittet af eksamenskarakteren og årskarakteren ? spg 2 : når ...
  • Design og produktion (A)

    Forumindlæg
    Hvordan foregår det til eksamen til Design og produktion (A)?Man fortæller om sit projekt, og hvad mere?
  • Valgmuligheder ved AT

    Forumindlæg
    Hejsa Er der nogen der ved om man kan vælge alle fag til AT-eksamen, eller om det skal være fag fra en studieretning?
  • hilp-eksameeeen

    Forumindlæg
    Hej. Ved i hvor man kan finde på nettet en beskrivelse af hvordan eksamerne foregår på forskellige niveau på stx?
  • Hva afgør om at man kommer ind på gym

    Forumindlæg
    Er det eksamen eller terminsprøverne som afgør om at man kommer gymnasium ?
  • eksempel på talepapir

    Forumindlæg
    Er der nogle af jer der har været til AT-eksamen som har et eksempel på et talepapir. er nemlig i tvivl om hvordan det skal stilles op... Tak
  • Spørgsmål ang prøve

    Forumindlæg
    Hej jeg sidder her og spekulerer på om man i 10 klasse får matematik FÆRDIGHEDS prøve til eksamen?
  • Sove til tiden.

    Forumindlæg
    Hvorfor er der mange, som ikke er i stand til at sove tidligt (eller få nok søvn), når de skal til en prøve eller til eksamen derefter. Skyldes det nervøsitet? Eller fordi man er lidt anspændt? Hvis det er et såkaldt problem, hvad gør i så for at sove alligevel, for søvn er jo vigtigt. Mussy.