Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 16641 til 16660 af 163702
-
How to analyse an English fictive text
ForumindlægJeg skal analysere en engelsk fictiv text, men ved ikke hvordan. Nogen der ved hvilke punkter man skal komme ind på? -
Parliament
ForumindlægHvorfor, eller hvordan er det lille i kommet ind i det engelske ord parliament? På fransk, parlement, at tale = parler; på dansk, parlament. -
Underlig sætning
ForumindlægHej! jeg er ved at repetere til mundtlig prøve i his. Lige nu står den på USAs historie, og jeg er støt på en underlig sætning i en meget kort gennemgang af USAs historie. Der står:Georgia, som oprindelig var et filantropisk* alternativ til at blive fængslet for gæld, blev grundlagt i 1732*Menne... -
Plagiat
ForumindlægHvis man skriver en analyse og fortolkning af en roman i SRP, som er på engelsk, men selve SRP skrives på dansk, er det så plagiat, hvis man finder en analyse som nogle andre har lavet på engelsk og omformulerer det på dansk med sine egne ord uden at henvise? Jeg tænker, hvis man kan underbygg... -
elektroteknologi
ForumindlægJeg har fået afslag, da jeg har lavt snit i kvote 1. Jeg håbet på at kunne begynde på elektroteknologi på DTU. Det brev jeg modtog i dag, der står at jeg ikke er blevet optaget på nogen af uddannelserne/uddannelsestederne og har heller ikke fået eventuelt søgt standby plads. I ansøgningsskema har... -
studieretningsprojekt 3.G emnevalg... hjælp!
Forumindlæghey Jeg skal skrive studieretningsprojekt i fagene Engelsk/dansk hvor engelsk er hovedfag. nogen der har nogle ideer til emner? -
TYSK årsprøve! hjælp
ForumindlægJeg skal til tyskårsprøve i morgen, og dvs at det ikke er en 24 timersprøve. Jeg får 24 min, til at forberede mig på. Men jeg er lidt i tvivl omkring, hvordan eksamen foregår. Foregår eksamen på dansk eller tysk? Skal man refere teksten på dansk, også snakke om budskab osv. på tysk? Please hjæl... -
Eksamen 1g
Forumindlæg- Hvornår får man afvide om man skal op i musik eller samfundsfag her i 1g? - Og hvilke obligatoriske årsprøver er der i 1g? - Og hvor står en betydning har de egentlig for om man klarer sig godt eller dårligt efter gymnasiet? -
chance for mat
ForumindlægHvad er en chancen for at man kommer op i matematik mundtligt ? -
FN og deres mål...
ForumindlægHej allesammen! Jeg skal svare på disse spørgsmål i engelsk, håber at der er en som kan hjælpe mig lidt: 1)is there any justification for the preservation of the UN as a worldwide peace-keeping organization? 2)The declared goals were promoting peace and international cooperation. have thes... -
AT-årsprøve selviscenesættelse og overvågning
ForumindlægHej alle sammen derude.. Jeg har et kæmpe problem.. Vi skal igang med at skrive vores AT5, som skal handle om selviscenesættelse eller overvågning. Det har været en årseksame sidste år (2011) -Jeg har to fag som jeg skal koble sammen, som er Engelsk A og Samfundsfag på B .. JEg er helt blank. ... -
Gennemsnit?
ForumindlægHej..Hvad ligger jeres gennemsnit på?(årskarakterene)..Vær nu ærlig ;) -
Er dette snyd?
ForumindlægEr det snyd at bruge Grammerly til Engelsk A HHX skriftlig eksamen? Jeg var oppe i 2017, men turde ikke selv at bruge den, da jeg var i tvivl om det var snyd. Jeg har en veninde, der skulle op nu her, som havde samme spørgsmål omkring Grammerly. Jeg vil udmiddelbart selv mene, at den ligger i gr... -
analyser
ForumindlægHej,., hvordan analysere man en engelsk tekst´hvis d er en Fiction.... ?? -
Mine karakterer - BLÆR DIG!
ForumindlægHej folkens, da jeg har lagt mærke til, at mange 1.g'ere og fremtidige ikke har en idé om, hvordan et eksamensbevis kommer til at se ud, så vil jeg lige liste mine karakterer indtil videre (7 mangler - det er de 3 skriftlige og 4 mundtlige) - når jeg skriver -> så er det, fordi karakteren ... -
American psycho
ForumindlægHej Jeg er ved at skrive SRP om American Psycho, i fagene engelsk og psykologi. Vil gerne have et overblik over opsætningen samt inspiration osv. Er der nogen som har skrevet SRP om det samme, og vil sende det til mig? -
Essay
ForumindlægHej Jeg er pige i 2g der har lidt udfordringer... Er der en der kan hjælpe mig med et essay. Mangler at forstå det grundlæggende I et engelsk essay. Jeg har enormt svært ved at lave et. Bor i Odense Byd gerne ind hurtigt -
Forberedelses metoder!
ForumindlægHej Jeg er som mange andre i gang med eksamenerne og jeg kunne godt tænke mig at høre hvordan i forberede jer til jeres mundtlige eksamener… -
Gymnasiet Livet!
ForumindlægHey, jeg er en elev der til daglig elsker matematik på højt niveau. Derfor har jeg også valgt matematik på A niveau når jeg skal starte på gymnasiet. Problemet er så bare at jeg skriftligt aldrig gøre det godt... Mundtlig er jeg på højt plan.. Men det er altid en problemregning der ødelægger mi... -
Optagelsesprøve STX
ForumindlægHej.. Jeg skal på nær snart til optagelsesprøve. - Jeg ville lige høre om, I som har været til optagelsesprøve i forrige år måske kunne hjælpe mig? Jeg vil virkelig gerne vide, hvad lærerne/censorne skal spørge mig om? Altså, hvilket spørgsmåle kunne de finde på at stille mig? Jeg skal op i matem...
