Søgning på: engelsk mundtlig eksamen stx. Resultater: 16641 til 16660 af 61485
-
Biologi ( eksam på mandag)
ForumindlægHey Kloge åger :)) Jeg har fået min eksamensspørgsmål hvor jeg skal svar hver af dem allerede nu. ( jeg ber ikke nogen lave det til mig eller noget). Men jeg sider fast siden igår med at jeg skal: Gøre rede for opbygningen af en bakteriecelle, en plantecelle og en dyrcelle. Her af ved jeg ... -
Hjælp i fysik/kemi eksamen
ForumindlægHej. Håber vi vil hjælpe mig ved at besvarer og foklarer mig hvad teorien er ved forsøget "Neutralisering af syrer med base, indkongning" -
Skr. Spansk Eksamen 2011
ForumindlægHej. Jeg ville høre om nogen havde lyst til at tjekke min igennem og vurdere nogenlunde hvilken karakter den ligger til? På forhånd tak :) Oversættelse: María: “¿Juana, ha oído decir que Antonio Banderas y Ana Leza ya no están novios, y ella es muy deprimido?&r... -
Tips og råd til AT eksamen??
ForumindlægEr der noglde der ude kan kan komme med tips og råd ? -
Serviceøkonom 2 semester eksamen
ForumindlægHej, Jeg er lige nu igang med at forberede mig til 2 eksamener. Da lærene ikke har givet udtryk på for en specifik måde hvorpå at eksamen skal forløbe, ville jeg høre om der var nogle der vidste det og kunne forklare hvordan de gjorde det? Det handler om valgfags eksamen og portfolie eksamen. ... -
Innovation eksame mdt.
ForumindlægHej :) Skal op til en mdt. innovation eksame! og har ingen ide om hvordan en innovation eksame typisk foregår. nogen der ved det? skal op i min forretningsplan, men hvad skal jeg fortælle ud fra forretningsplanen? nogen der evt. har et powerpoint fra en inno eksame? -
Eksamensudeblivelse på HF
ForumindlægHey folkens ! Er der nogen, der ved, hvordan en eksamensudeblivelse uden lægedokumentation vil blive bedømt på HF, hvis jeg har trukket opgaven / fået opgaven udleveret (24 timer før) - og ikke dukker op til selve eksaminationen - vil karakteren så blive fastsat som IM, -3 elle 00 ? På ... -
HJÆLP fysik/kemi eksamen på mandag!
Forumindlæghej ;) jeg har brug for lidt hjælp til kemi og fysik, håber nogle vil hjælpe mig, på forhånd mange tak.. jeg vil gerne vide lidt om sure og basiske stoffer + kemiske formler og hva man kunne lave af forsøg hvis man kom op i det? vil også gerne vide lidt om Atomers opbygning +ioner+salte og om i h... -
Matematik fp9 færdighedsregning 2019 eksamen
ForumindlægEr der andre 9 klasser der synes at den der fp9 matematik eksamen 2019 færdighedsregning var svær eller er det bare mig? -
Behøves virkelig hjælp - Eksamen snart!
ForumindlægHej Alle. Jeg behøves frygtelig hjælp. Jeg har fået en oversættelse for som stil, og den kommer til at afgøre min endelig karakter i skriftlig tysk på B-niveau. Er der ikke nogen der vil hjælpe mig, behøves virkelig frygtelig meget hjælp. Jeg vil blive så utrolig glad hvis nogen vil hjælpe mig. L... -
fysik/kemi eksamen
ForumindlægHej. Jeg skal op i fysik/kemi på torsdag. Jeg er ret meget på røven, eftersom vi ikke har lavet mere end 2-3 forsøg hele året. Jeg håber på nogen kan hjælpe mig :) - ihvertfald nævne nogle forsøg man kan lave til de følgende emner. :) Emnerne er: Svingninger Bølger lyd og lydbølger Atomets opby... -
Samfundsfag A - Eksamen
ForumindlægHar trukket "den økonomiske krise". Der er tilhørende tekster som handler om rød og blå bloks forskellighed i håndteringen af den økomiske krise. Herunder er der bilag som fx meningsmålinger vedr. valget, oversigt over den danske økonomi og den danske vælgeradfærd, altså hvad den dan... -
Skal jeg op i fransk eksamen?
ForumindlægHej Jeg har lige valgt at tage 5 A fag, hvor fransk er en af disse fag. Jeg har nu fortrudt af forskellige årsager og har derfor skrevet til kontoret, som svarede, at det i princippet var muligt at vælge et andet fag inden skolestart, så længe det ikke havde indflydelse på mit eksamensudtræk.... -
BILLEDEKUNST EKSAMEN, HJÆLP SØGES..
Forumindlæghej alle. er der nogle der kan fortælle mig hvad eksamensprojektet i billedekunst C HF, skal indeholde? tak på forhånd. -
Eksamen mekanik kræfter
ForumindlægOpgave 7 Mekanik kræfter En vinduespudser står på en lang stige og taber sin telefon med massen 120 g. Vi ser bort fra luftmodstand på telefonen. Bestem størrelsen af den resulterende kraft på telefonen under faldet. Hvor langt bevæger telefonen sig i løbet af 0,10 sekunder? -
HJÆLP - fysik c eksamen.
ForumindlægHej jeg skal svare på: Bølge læren er meget central for fysik. Det har vist sig at hele den klassiske ide om adskillelsen af partikel og bølge egenskaber ikke rigtig stemmer overens med virkeligheden. Bølger kan noget særligt som partikler ikke kan og det er specielt måden de udbreder sig på og ... -
Dansk eksamen 2011
ForumindlægJeg læste at når man trækker eksamenspørgsmålet vil der stå, hvilket fokus der er; "Det sproglige område", "Det litterære stofområde", "Det mediemæssige stofområde". Skal jeg have en forskellig tilgang til min fremlæggelse alt efter hvad fokus jeg trækker? Hvad skal ... -
Fysik eksamen - Forberedelse?
ForumindlægHej, skal op i fysik på fredag og skal til at forberede mig Jeg har en mappe med forsøg indenfor de forskellige emner, Men hvad ellers kan jeg forberede mig med? Er ikke specielt god til fysik men går alligevel efter et 7-tal -
Matematik B eksamen skriftlig
ForumindlægHej, imorgen skal jeg op i HF prøven i matematik, men matematik har aldrig været min stærke side. Nogle der kan forklare mig kort, hvad er det jeg skal have styr på i delprøven uden hjælpemidler? Der må da være nogle typiske arbejdsspørgsmål der går igen. Ydermere, er der nogen der ved hvor meg... -
EKSAME - EU og mangel på demokrati
ForumindlægJeg sidder her og bakser med noget EU til oplægget imorgen, og har læst en masse om manglende demokratiske processer i EU-systemet. -er der nogle der evt. vil kunne klargøre/problematisere denne mangel på demokrati i både opbygningen af EU og lovgivningssystemet? Mvh. Louise.
