Søgning på: engelsk skriftlig eksamen hf. Resultater: 16641 til 16660 af 60879
-
Består jeg mat b!?
ForumindlægHej alle sammen. Det er sådan at jeg står i en meget dårlig situation. Jeg afslutter matematik b i år og har fået dårlige karakter i det. Årskarakterne blev 00 i skriftlig og 02 i mundtlig. De karakterer har selvfølgelig skuffet mig og jeg må indrømme jeg har det meget dårligt. med det. Nu er der... -
Hjælp med anvendelse af formel
ForumindlægFiguren viser en modeltegning af en drage. To drenge befinder sig 60m fra hinanden i punkterne A og B på jorden. Den ene dreng holder dragen i en snor, der går fra punktet A til punktet C på dragen. Det oplyses, at Vinkel A = 38 grader og Vinkel B = 57 grader a) Bestem Vinkel C og længden a... -
Hvilke karakterer tæller
ForumindlægHej alle sammen! Jeg er tvivl om hvilke karakterer der tæller o gennemsnittet. Fx har jeg matematik på b niveau og jeg går i 1.g. Hvis det er jeg ikke trækker det til sommer når jeg skal til eksame, tæller min årskarakter så... -
Eksamen bio B spørgsmål- kønshormoner
ForumindlægHej SP (: jeg skal til eksamen imorgen og mangler liige et spørgsmål, jeg ik kan finde ud af . plz hjælp den siger : Hvordan kan kønshormonderne påvirke en celles funktion?? jeg er blank.. :s hvad kan man skrive om her. plz hjælp jeg skal op imorgen kl. 08 :00 -
Eksamens spørgsmål - anden ordens differentialligninger
ForumindlægJeg sidder og laver dispositioner til mine spørgsmål til matematike eksamen. Men sidder fast i spørgsmålet: "Differentialligninger (anden ordens differentialligninger af typen y'' = m*y) Nogen der kan hjælpe? -
Forberedelse til Engelskeksamen (HH)
ForumindlægHej!! Hvordan gør i jer Klar til engelsk skriftlig eksamen? Jeg har siddet og læst om en masse sjove ting på wikipedia hele dagen, for at få det engelske skriftsprog ind i hovedet.. Hvad gør i for at gøre jeg klar på en forhåbenlig god prøve imorgen? -
nogen der har tid til at læse en rigtig kort engelsk stil
ForumindlægHej er der nogen som gerne vil læse min engelske stil. Den fylder slet ikke noget. håber nogen vil, da det haster. -
Engelsk Oversættelse!!! PLZ HELP ME HURTIGT
ForumindlægJeg er 1.g'er, og skal lige bruge hjælp til oversættelsen som følger. Jeg kunne godt tænke mig, hvis nogen kunne lave det om til sådan noget rigtigt rough english - expertsprog og ord! Altså sætninger og sprog i særklasse, plz tak"Til døden adskille os," tænkte Donaldson. Hvad betød... -
SRP emner (skal inddrage Samfundsfag A og/eller Engelsk A)
ForumindlægHej, jeg har overvejet nogle emner til min afsluttende SRP. Vil sætte stor pris på feedback om disse emner. Er emnerne overhovedet velegnet til en SRP? Håber meget I kan hjælpe. Jeg er meget glad for faget Historie, så havde derfor overvejet disse 2 emner indefor faget: 1. Emne. Twilight saga... -
Fysik 24 timers eksamen - Universet
ForumindlægJeg har trukket emnet: Universets udvidelse og det kosmologiske princip. - Lav en mundtlig præsentation af emnet universets udvidelse og det kosmologiske princip. Stikord: Spektralinjer, rødforskydning, lysets hastighed, Hubbles lov, Universets alder, Big Bang, det kosmologiske princip og ... -
Klage over mundtlig Matematik A eksamen
ForumindlægHej lektiehjælpere Jeg har været ude i en situation hvor cencoren samt læreren sagde groft at jeg skulle lægge papiret fra mig, og derefter kom min lærer og tog papiret fra min hånd, vendte den om, og satte den to meter væk fra mig. Jeg er igang med at skrive en klage, og jeg har desperat brug ... -
24 timers fysik C eksamen
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal snart op i fysik og kunne godt tænke mig at vide, hvordan man finder ud af hvad der er vigtig at snakke om, ved det emne man trækker? hvordan kunne en disposition se ud, hvis jeg fx. trækker tilstandsformer? Vi har lavet et forsøg i omkring smeltevarme under dette emne. ... -
5 min. oplæg til eksamen i morgen
ForumindlægHvad kunne et 5 min. oplæg til familiens historie fra 1945-2010 være? -
Hvad må man have med til eksamen i historie i 9. Klasse
ForumindlægHej. Tja, overskriften siger vel det hele! Hvad må jeg egentlig have med ind til den mundlige prøve i historie? Hvad må man have med ind til forberedelsen? Hvad må man have med ind til censor og lærer? -
Eksamen fra 2023 - Spansk A begyndersprog
ForumindlægHej Er der nogle, der har eksamenssættet for spansk A begyndersprog fra 2023, der vil dele den? Jeg er nem i gang med at øve mig på flere forskellige, men vil gerne øve mig på en, der er meget tæt på (årstal mæssigt) -
Sidste dag af Jesper Wung-Sung.. Eksamen.
Forumindlæghej alle.. Jeg har hørt dette er en god side til at få hjælp, og det har jeg faktisk! Jeg skal i morgen aflevere en disposition til min eksamen, jeg har skrevet noget jeg vil snakke om i forhold til novellen. For eksempel: Sproget, kompositionen, hendes måde at bearbejde sorg på.. Men jeg er meg... -
Kan man bede om prøve hvis man mener karaktererne er forkerte? beder om gode råd!
ForumindlægGoddag. Jeg har altid udemærket mig specielt indenfor Engelsk. Har for det første altid været naturlig virkeligt stærk i faget, udover det har jeg altid elsket og bruge sproget og har brugt det igennem hele mit liv i så høj grad at det nærmest er ligeså godt som mit danske. Jeg plejede også at ... -
Skr. eksamener - hvordan er det gået?
ForumindlægI dag er vores skr. karakterer er blevet offentliggjort - wee! Hvordan er det generelt gået? I kemiA er min klasse blevet slagtet, mange er gået en karakter ned. Heldigvis er der kun en som ikke er bestået. I matA ser der bedre ud end vores lærers sindssyge terminsprøve (alt andet vil også vær... -
en studievejleder
ForumindlægJeg har brug for en studievejleder omgående.. Håber der er nogen på siden her... -
Kemi A,, årsprøve?
ForumindlægHvis jeg har kemi A, skal jeg så op i skr. årsprøve i 1.g?
