Søgning på: historie eksamen hf. Resultater: 16641 til 16660 af 48964
-
Hjælp til afgangseksamen
ForumindlægHvilket underemne kan man bruge i Historie til Danmark i 1800-tallet? Hvilket underemne kan man bruge i Samfundsfag til demokrati? Hvilket underemne kan man bruge i Kristendom til Kirke og samfund? -
Renæissancen og reformationen
ForumindlægHej, Sidder og er ved at læse op på historie. Det her er nok et dumt spørgsmål og mange vil ryste på hovederne, men er renæissancen og reformationen det samme? Lidt svært at skille ad.. Vil meget gerne have hjælp!:) -
DIO opgave! :S
ForumindlægHej Alle sammen! -Kunne godt bruge hjælp til nogle gode emner, skal skrive DIO opgave i engelsk/historie. Håber I har nogle gode emner, som jeg måske ku bruge :) På forhånd tak.. -
METODER
ForumindlægJEG SKAL SNART OP I AT OG VIL GERNE HØRE OM I ´KAN HJÆLPE MIG MED AT FORSTÆLLE MIG HVAD JEG KAN SIGE OM METODERNE I BIOLOGI OG HISTORIE. JEG FATTER HAT! -
OSO fremlæggelse
Forumindlæghej Jeg har lige afleveret mit oso produkt om IT. jeg skal i gang med fremlæggelsen, og tænkte på at tage it-historie. kan jeg godt eller er der andre der har nogle forslag?? mange tak for hjælpen -
Gymnasie Elever?
ForumindlægHej gymnasie elever .. (: Jeg vil bare spørge om, fx hvis jeg gern vil have matematik på C niveau, kan jeg få det i alle tre år? &' hvordan vil det være, altså er det næsten som folkeskole, er det sværer? Og er HHX nemmere end STX? -
Bedømmelse af SRP om den spanske syge og epidemimodeller
ForumindlægHej derude :) Jeg har netop fået min SRP-karakter tilbage, og jeg er ikke tilfreds med karakteren, så derfor tænker jeg - som så mange andre - på at klage. Jeg har fået 7, men troede egentlig selv på en sikker 10'er og eventuelt 12.. :( Så det er rigtig surt. Årsagen til, at jeg var så sikke... -
Hvilken lommeregner!?
ForumindlægHej, har selv en ti 82, og da den mangler nogen ting som(solve, bionom cdf pdf osv.), køber jeg nok en ny en.(har overtalt min mor til at betale)Men hvilken en skal jeg købe?Er lige startet på 3. år(gammel reform), hvor jeg har mat a(lånte ti 84 + til b eksamen).Jeg er faktisk i okay stor dillem... -
Tysk resume af teksten studenter - gramma hjælp!
ForumindlægHej alle sammen. Skal aflevere tysk stil imorgen og kan virkelig godt bruge hjælp til at få den rettet og nogen kommentar til dens indhold. Teksten jeg har læst på dansk handler om studenters dag, hvor de kører i lastbil o.s.v. Hvad der er vigtigt er at en tysker skal kunne forstå det - de kende... -
Det hvide snit/lobotomi
ForumindlægHej derude! Jeg skal til at skrive SRP i biologi og historie , og jeg har valgt at skrive om Det hvide snit/lobotomi, men jeg mangler noget historiefagligt. Jeg vi gerne kigge på noget med menneskerettigheder, menneskesyn, og den politiske tankegang bag Det hvide snit. Min historielærer syntes j... -
i tvivl om studieretning på gymnasiet
ForumindlægJeg er meget i tvivl om hvilken studieretning jeg skal vælge på gymnasiet, og jeg skal snart beslutte mig. Der er nogle enkelte fag, som: fysik-kemi, matematik problem- og færdighedsregning, mundtlig historie og samfundsfag at jeg har fået 12 i, men der er mange forskellige studieretninger med de... -
Hjælp med hensyn til emne til SRP 2014/15 søges!
ForumindlægJeg skal skrive SRP nu her til december, men er helt på bar bund med hensyn til emne. Jeg tænker at fagene enten skal være Engelsk A, Historie A eller Engelsk A, Psykologi B. Hvis der er nogle andre der har gode kombinationer af fag må de meget gerne komme med et bud. Jeg tænker det skal være n... -
optagelsessamtale
ForumindlægHej...Er der nogen der ved hvad man laver til en optagelsessamtale? og er det ikke en "slags" prøve, altså ligesom optagelses prøve?? For skal op til optagelsessamtale og den varer ca. 20 min. -
Indekstal
ForumindlægHej. Jeg har en opgave for i matematik for jeg har fået nogle indekstal og dem skal jeg omregne, jeg forstår bare ikke hvordan. Er der nogen der kan hjælpe mig med en formel? -
10 klasse eller gymnasium?
ForumindlægHej jeg er en pige der går i 9 klasse. jeg har i dag fået atvide at jeg er egnet til gym. men tideligere på året sagde de jeg ikke var egnet (det var en midlertidig) jeg har her det halve års tid ville i 10 klasse, men lige nu er jeg meget i tvivl jeg skal have bedre styr på matematik isæ... -
Kemi-mundtlig
ForumindlægHejJeg ska op til mundtlig eksamen i kemi, og jeg vil gerne spørge jer der har været op til mundtlig eksamen eller skal. Hvordan vil i læse til eksamen? Og hvordan ka man får høj karakter i det til eksamen? -
Plagiatkontrol AT
ForumindlægBliver der tjekket for plagiat i AT-eksamens synopsis? -
Hjælp til FS10 mundtlig matematik.
ForumindlægHej! Jeg har snart eksamen i mundtlig matematik FS10. Er der nogen der muligvis kan forklare hvordan det foregår og måske evt. give TIPS. -
noter
Forumindlæghavd for nogle noter må man tage med til engelsk eksame ? er det kun ens dis man må tage med ? -
blive optaget på medicin
ForumindlægHej, kan man blive optaget på medicn uden at have en studerende eksamen. Fx er der nogle prøver/tester....man kan få?
