Søgning på: biologi b eksamen. Resultater: 16661 til 16680 af 117955
-
eksamener
ForumindlægJeg har hørt at man mindst skal have haft tre eksamenr inden tredje g (STX). Kan nogen af- eller bekræfte dette evt. med link til hjemmeside?? -
Hjælp !!!
ForumindlægKan jeg stadigvæk godt komme ind på for eksempel administrationsbachelor uddannelsen selvom jeg ikke har færdigt gjord min HF helt, men der imod fagene der kræve af adgangskrav for at komme ind på uddannelsen. Skal også lige siges at jeg har taget fagene som enkeltfage -
kan det lade sig gøre???
ForumindlægJeg er igang med mit sidste år på gym. Jeg har et snit på omkring 6 nu og er dumpet fysik b. Min drøm er at læse til odontologi ( tandlæge). Har regnet ud, at jeg skal mindst have 10 og 12 taller. kan det lade sig gøre, at satse på tandlæge og kan man søge om betinget optag hvis man har gennemsni... -
DNA molekyle
ForumindlægHar brug for lidt hjælp til en Biologi opgave, Kan i hjælpe mig? -
Antallet af eksamener
ForumindlægDer er efterhånden opstået en del forvirring om hvor mange eksamener man skal op i gennem hele sin gymnasietid? Og i særdeleshed om der er regler for hvor mange eksamener der er på hvert niveau? -
Specifikke adgangskrav????
ForumindlægDer står på det fleste videregående uddannelser følgende: - Specifikke adgangskrav er dansk A, engelsk B og matematik A samt enten fysik B og kemi B eller fysik B og bioteknologi A. Alle fag skal være bestået. Mener de at årskarakteren og eksamenskarakteren i det pågældende fag skal være min. 2,0... -
Terminsprøven
ForumindlægEr der ikke en eller anden der gider at smide et link til terminsprøven 2005 for 2.g B-niveau herind på tråden? -
Billedkunst! hurtig spørgssmål.
ForumindlægMå gerne til eksamen vise et billed fra en bog. ? eller skal man have det i papir ? -
laveste karakter
Forumindlæghvad er det laveste karakter I har fået, og i hvilket fag.. skal lave noget statistikpjat over dette, så må I meget gerne skrive alder og køn... -
Optaget på medicin :D
ForumindlægHej SP Jeg har været så heldig at blive optaget på medicinstudiet på KU, og derfor er jeg blevet endnu mere nysgerrig mht. det studiemæssige, som læsemængde, det sociale på studiet, overgangen fra gymnasiet, eksaminer (hvor ofte), mulighed for udlandsophold. Jeg håber, der er nogle erfarne med... -
Gode råd??
ForumindlægHej Alle. Jeg skal snart til NV-eksamen, hvor jeg skal kommentere en kemirapport, som er skrevet over et NV-udtræksforsøg. Emnet er: "saltindhold bestem ved titreranalyse". Jeg ville høre, om der er nogen af jer, som har nogle rigtig gode råd til eksamen... om der er visse ting jeg skal... -
ang. årskarakter og eksamenskarakter
ForumindlægHej. Tæller både årskarakter og eksamenskarakter med i ens gennemsnit ? altså hvis jeg nu får 7 i Samf C i årskarakter og jeg har får 7 til eksamen, tæller så begge mine karakter med i mit gennemsnit ? Mia -
Privat lærer søges!!!!!
ForumindlægHej. Jeg skal til matematik B mundtlig eksamen i slutningen af måneden. Jeg har 15 eksamens spørgsmål, som skal laves. Jeg kan trække et spørgsmål, som jeg så skal op i, og har 30 min forberelse. Jeg søger en der vil lave alle 15 opgaver med udregninger. + et dokument ved siden, som forklarer... -
plzzzz hjælp til mat. a meget vigtig
Forumindlægjeg skal op til mat. a mundtlig på tirsdag jeg skal gøre rede for at den eksponentielle funktion f(X)= b* a^x er en løsning til differentialligningen y`= k * y. intilvidere har jeg først differenteret f(x)= b* a^x og indsættede det på y` plads og det blev b* ln(a)*a^x=k*b*a^x er det rigtig? h... -
Gennemsnit?
ForumindlægHej..Hvad ligger jeres gennemsnit på?(årskarakterene)..Vær nu ærlig ;) -
En tanke.
ForumindlægI 2.g vil jeg kun få 2 eksamener, fordi jeg vælger 5 højniveausfag. Jeg har tænkt mig at afslutte tysk på b-niveau. Ville jeg på nogen måde kunne få lov til at få en ekstra eksamen? Her tænker jeg på at skrive skriftlig tysk med tredje g'erne. Jeg vil stadig blot afslutte tysk mundtlig på b-n... -
Jeres snit??
ForumindlægHejsa allesammen....For det første tillykke med eksamen til alle!!! og tillykke med huerne til alle 3.-g'ere.Ville faktisk bare lige høre, hvad folk havde fået i snit?? For mit vedkomne ligger det på et udemærket 8-tal.!!! -
Hjælp til genetik!
ForumindlægHej! Det er sådan at jeg skal op til eksamen i biologi snart. Vi har fået tildelt de spørgsmål vi kan trække på forhånd og jeg har stort set fået svaret på dem alle, dog er der en enkel jeg simpelthen ikke kan finde ud af. Håber der er nogen der har lyst til at hjælpe. Gør rede for nedarvning a... -
eksamenssæt 2008
ForumindlægHej alle... Er der nogen der ved, havd sidste års skriftlige eksamenssæt i tysk hed/omhandlede Tak på forhånd -
portfolio
ForumindlægHejsa...\nJeg er den her 1år elev på HTX der skal knækkes af den nye reform ;(\nOg så har de sørme ikke også opfundet noget smart der hedder portfolio-prøven.. JUBII:( men nogle der har knækket gåden om hvad den går ud på? Hvor mange af de ting man har gemt skal man bruge?\n
