Søgning på: engelske socialister holger drachmann analyse. Resultater: 16661 til 16680 af 45450
-
Hjælp
ForumindlægHvad hedder "potenstal" på Engelsk? -
Hvorfooor/Hvordaan?
ForumindlægHvorfor bliver Nelson Mandela livsvarig fængslet, hvad var grunden? Vil have en uddybning, Tak :) Kan jeg både få det på engelsk og dansk, please :i Så I nice ! Det Haster VIRKELIGT :'( VH Berna -
Hvad skal I op i? :-)
ForumindlægHej folkens, Nu har man i dag fået offentliggjort eksamensplanerne for de skriftlige eksaminer. Ville lige høre hvad I skal op i :-)? Jeg skal op i dansk, engelsk, samfundsfag og matematik. Hav en god forlænget weekend ;-) -
Naturvidenskabelige vs sproglinjen?
ForumindlægHej Sp. Hvad vil I bedst anbefale af linje på stx - er lige god til begge ting, men dog bedst li Matematik, hvis jeg skulle vælge.På forhånd! -
Filmanalyse - how to do it!
ForumindlægBibliotekerne abonnerer på nogle fremragende elektroniske artikler, der hedder Faktalinks. De publiceres på Internettet, men er desværre betalingsbelagte. Der er imidlertid gratis adgang fra bibliotekerne og fra Skolernes Databasesystem, Skoda: http://www.skoda.emu.dk Der er blandt andet lavet et... -
Hvordan skriver man en DHO?
ForumindlægJeg er i gang med at skrive dansk-historie opgave :) Men jeg er nu stødet på, at jeg er lidt forvirret omkring, hvordan den egenetlig skal bygges op? Jeg har følgende problemstillinger: - Redegørelse for Napoleonskrigene - Analyse af Danmarks rolle under Napoleonskrigene og fredsslutningen - V... -
Hvordan lægger jeg ud til en eksamen ?
ForumindlægHej ..Jeg er en pige der skal op i mdt. engelsk A niveau nu på torsdag og jeg er i tvivl om hvordan jeg skal lægge ud... Nogle der kan komme med eksempler til hvad man skal sige når man har været inde i forb. og kommer ind til eksaminationen på engelsk? "I am going to be eksaminated in this ... -
HG1 Eksamen (IMOGEN)
ForumindlægJeg forstår simpelthen ikke noget af opgave i engelsk (Niveau E) Så hvis der er nogen som kunne hjælpe mig ville det være super ! Skal op i imorn , så har lidt travlt. Det drejer sig om der hvor man skal præsentere flere slag legetøj fre BR-legetøjs program ? Øhhh . Hvilket program ? Er det mi... -
spørgsmål ang. vudering i skriftlig eksamen.
Forumindlægjeg skal afslutte engelsk b. i år. hvor vi har to prøver en uden og med hjælpemidler. mit spørgsmål er så hvor mange procent der bliver lagt på første og anden del, da men jo for en samlet karakter? ved kun anden del vægter mest men ved ikke hvor meget? har spurgt min engelsk lære men hun vids... -
Sætninger
ForumindlægHe is fascinated by her beauty (Han er fascineret af hendes skønhed) He was involved in a lot of trouble (Han er involveret i en masse konflikter) She was taken to the local hospital (hun var blevet bragt på hospitalet) Er de engelske sætninger korrekt engelsk? Tak på forhånd og god weeken... -
Optagelsesprøve-gymnasiet!!
ForumindlægJeg skal snart til optagelsesprøve på gymnasiet, hvilket jeg er lidt nervøs over. Jeg har tænkt meget over hvordan prøverne foregår, da der kun er 20 minutters mellemrum mellem hver fag. Er der nogle som kan forklare? Jeg skal forresten op i mundtlig dansk, matematik,engelsk og fysik. -
Faglig suppleringskursus på VUC
ForumindlægHej alle ;-) Jeg har lige et spørgsmål. Jeg går i 3.g på STX og afsluttede engelsk B sidste år. Næste år, når jeg er blevet student, overvejer jeg at opgradere engelsk til A-niveau. Mit spørgsmål er da, om min afsluttende karakter/eksamenskarakter SKAL tælle med i mit samlede gennemsni... -
Privat undervisning
Forumindlæger seriøst i problemer... Står til at dumpe i Engelsk, hvis ikke bliver bedre ... Fra hvordan der ser ud nu, så må jeg enten tage et år om, eller privat undervisning... Hvilket jeg derfor spørger her, om der nogen som er villig til at give mig privat undervisning... også gerne mod betaling.. J... -
Kan jeg regne mine eksamenfag ud?
ForumindlægHejsa Jeg skal maksimum op i 4 fag i år, herunder 2 skriftlige og 2 mundtlige. De fag, som jeg kan komme op i, er: dansk A, samfundsfag A, fransk A, historie A, engelsk A, biologi B og fysik C. Reglen er - så vidt jeg har forstået - at man SKAL enten op skriftligt eller mundtligt (eller begge del... -
Bruger jeg induktiv eller deduktiv metode?
ForumindlægHej, Jeg har svært ved at finde ud af om jeg arbejder induktivt eller deduktivt. Jeg har for eksempel en analyse af en politisk og økonomisk udvikling for et givent land. Herunder kommer jeg ind og analysere udviklingen ved hjælp af handelsteorier og regeringens brug af økonomiske politikker. V... -
hjælp
ForumindlægEr der en person her på portalen der er meget dygtig til engelsk?? Hvis der er kunne det være rart med lidt hjælp! Hvis du har lyst og tid selvfølgelig.. På forhånd tak! -
Hejsa
ForumindlægJeg har det her brev jeg skal oversætte så hvis der er nogen der er super gode til engelsk så skriv venligst til mig! -
Rettelse af en stil? ca. 1/2 side :D
ForumindlægRettelse af en engelsk stil m.m.? Sender den til jeres indbakke (hvis i kan) :D? Tak. -
oversættelse (ikke lang) haster
ForumindlægHvordan vil sige "de har ikke et stærkt bånd til deres lærer" på engelsk? og hvordan vil i sige "usikkerhed" mange tak :) -
HJÆLP!!må man tage sin telefon med ind til eksamen?
ForumindlægMå man have sin telefon på sig til en mundtlig engelsk eksamen i 9. klasse? Eller skal man lade den være derhjemme?
