Søgning på: srp engelsk mediefag. Resultater: 16661 til 16680 af 32040
-
grammatik -
Forumindlæghvorfor skal "i" (oversat til jeg på dansk" være med stort på engelsk? -
Essay opbygning
ForumindlægHey. Nogen der har helt styr på et akademisk essay på engelsk? Hvordan ser opbygningen ud? :-) -
Nogen der vil rette en lille aflevering?
ForumindlægHej, er der en venlig sjæl, der vil bruge lidt tid på at rette en lille engelsk aflevering? Tak på forhånd :) -
rettelse
ForumindlægHej Er der ikke nogen af jer der gider være rigtige søde og rette min engelsk aflvering igennem, Mange tak -
Marketing to tweens
ForumindlægEr der nogle der ligger inde med den engelsk stil, der hedder "marketing to tweens"? :-) -
Terminsprøve
ForumindlægHej derude, er der nogen som har været op til terminsprøve på HF i engelsk B 2011? -
Rettelse- Help please.
ForumindlægHej folkens. Skal aflevere denne her Engelsk stil. Vil I vær sød og rette den ? på forhånd tak:) -
Oversættelse.
ForumindlægGodaften! Er der en der kunne rette min engelsk oversættelse? Det er altså kun 80 ord og på et meget lavt niveau -
Oversætning- hjæælp
ForumindlægHvordan siger man "jeg må nok hellere se at få luftet hunden" på engelsk? -
SØGER PRIVAT UNDERVISER I ÅRHUS
Forumindlægsøger privat underviser i Århus, til Engelsk grammatik på universitets niveau!! -
Kan I se mine fejl igennem???
ForumindlægHej, jeg har 10 sætninger oversat fra dansk til engelsk. Kan I se efter om der er fejl? -
English sentence
ForumindlægI have a suggestion for a topic Jeg har et forslag til et emne Er det acceptabelt engelsk? Tak på forhånd -
Ordsprog
ForumindlægHej, er der nogen der kan oversætte ordsproget "en lille brik i det store spil" til engelsk? -
Offline translator
ForumindlægFinder der en offline translator til macbook? Navne? Den skal bare kunne have engelsk/dansk Gerne til app //K -
vigtig spørgsmål...
Forumindlægsynes i at man skal have en konklusion med i sit selvvalgte emne? i engelsk fsa -
Fsa opgaver.
ForumindlægHej. Er der ikke et sted hvor man kan finde dem, eller nogle der minder sig om dem, så man kan øve sig. Både engelsk,tysk, dansk. -
Forever is a day in vitétnam letters home
Forumindlæghej med jer jeg kender ikke at hvorda man skrive en stil på engelsk? -
Rettelse af opgave
ForumindlægHej jeg har skevet en engelsk opgave om Borgerretsbevægelsen. Er der nogle derude, der vil rette min opgave? -
Katherine Mansfiels - the lady´s maid
ForumindlægHej alle. Jeg har lavet en opgave i engelsk, men tænkte på, om der var nogen, der ville rette den igennem ? Tak på forhånd :) -
Fakta om burhøns
ForumindlægEr der nogle der kan give mig noget fakta om burhøns? Jeg skal bruge det til en engelsk aflevering :-)
