Søgning på: kemi eksamen 2010. Resultater: 16681 til 16700 af 48240
  • Su og og førtidspension

    Forumindlæg
    Hej alle sammen! :) Ville bare vide hvad de mener når de skriver: SU og førtidspension bliver frosset fast i to år - dagpengesatsen bliver friholdt? (spareplanen 2010)
  • Medicin AU - optaget?

    Forumindlæg
    Jeg er selv blevet optaget på medicin studiet på Århus Universitet. Er der andre derude? Derudover, hvor kan man se kvote 1 snittet for medicin 2010? :)
  • HJÆLP!!

    Forumindlæg
    Hej alle jer skønne mennesker. Er der nogle der har en essay fra FS10 2010 engelsk til at ligge, som kan sende det til mig? eller evt. bare emnet :)
  • HF mat c

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen som har en løsning til eksamensættet: HF Niveau c august 2010... som man kan bruge til inspiration? :) - fortsat god dag
  • Lidt hjælp, Tak. :-)

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har svært ved opgave 2.. er der nogen der har mulighed for lidt hjælp? :) http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF02/2002%2010%201.ashx
  • Svensk økonomi finans og pengepolitik i en krisetid

    Forumindlæg
    Hej er der nogle der har opgaven: Svensk økonomi- finans- og pengepolitik i en krisetid? :) Fra Mandag den 23. August 2010 ? :D
  • Htx matematik eksamensæt!

    Forumindlæg
    Hej venner Er der nogen der har "Besvarelse" til htx eksamensæt matematik fra 2010, 2009, eller 2008!! Kunne jeg virkelige godt bruge, helst en som indeholder de korrkte svar! :-)
  • Termin

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal op i engeksk skriftlig terminsprøve i morgen. Er det opgavesættet fra 2010 maj, august eller... osv ? Eller er det fuldstædigt forskelligt?
  • funktionforskrift

    Forumindlæg
    hej jeg sidder og er i gang med fsa 2010 men har glemt hvordan man laver en funktionforskrift er der en der kan forklare mig hvordan man gør?
  • Engelsk eksamenssæt A-niveau

    Forumindlæg
    Hej Er der nogle, der ved om man kan finde nogle af eksamenssættene på A-niveau fra 2009 og 2010 et eller andet sted? Eller nogle, der måske har dem?
  • Hjælp så hurtigt som muligt!

    Forumindlæg
    Kan nogen give mig FSA ENGELSK MAJ 2010 hurtigt? Vil tjekke om mine svar er korrekte.
  • EKSPONENTIEL SAMMENHÆNG

    Forumindlæg
    1. I det afrikanske land Niger er der i øjeblikket (2010) en årlig befolkningsvækstrate på 3,68%. Hvilken fordoblingstid svarer det til?
  • hjælp

    Forumindlæg
    Hej alle er der nogen som har en facitliste over opgavesættet i matematik fra den 10. december 2010, da jeg gerne vil sammenligne mine resultater? og måden de har svaret på dem?
  • råd

    Forumindlæg
    hej...er der nogen der har gode råd/ideer til hvordan man kan forbedrede sig til mundtlig eksame i Eø
  • danskeksam A

    Forumindlæg
    hej hvordan foregår en mundtli og skriftlig eksam i den ny reform for jeg vil læse på pensumet her i sommerferien
  • hvad er et produkt?

    Forumindlæg
    hejsa jeg ville bare lige vide om produktet i en samfundsfags eksamen skal være fysisk? eller kan det godt være en film eller lignende?
  • Titrering af eddikesyre

    Forumindlæg
    Jeg sidder fast i dette: På titrerkurven er der 3 områder: Ved NaOH = 0 mL - kun syre Ved NaOH = 10 mL - pufferområdet. Det er vel CH3COOH og CH3COO- der er det korresponderende syre-basepar ikke? Men hvad med NaOH? Ved NaOH = 20 mL kun base - men er det NaOH eller CH3COO- ? Oh vilke...
  • Faggrupperne oa.

    Forumindlæg
    Hej, vil først lige beklage hvis det her er i den forkerte kategori. Hvis jeg tager en HF-eksamen som enkeltfag, skal jeg så kun op i de 2 faggrupper eller, eller er der også eksamen i de 6 fag? Hvis nu jeg kun får undervisning i nogle af fagene det første år, f. eks Kemi C, og Samfundsfag C, ska...
  • Fagrupperne i HF oa.

    Forumindlæg
    Hej, først vil jeg lige beklage hvis det her er i den forkerte kategori. Hvis jeg tager en HF-eksamen som enkeltfag, skal jeg så kun op i de 2 faggrupper eller, eller er der også eksamen i de 6 fag? Hvis nu jeg kun får undervisning i nogle af fagene det første år f. eks Kemi C, og Samfundsfag C, ...
  • Hjælp til censor!

    Forumindlæg
    Hejsa :) Jeg skal op i AT eksamen i bl.a. religion hvor jeg skal have [b]Anette Ottendal fra herlev gymnasium[/b] som censor. Er der nogen som ved lidt om hende? Jeg vil nemlig meget gerne vide, om hun går meget op i detaljer eller om hun er mere til diskussion. Jeg skal desuden op i Kemi mdt...

Søgninger relateret til kemi eksamen 2010