Søgning på: matematik noter skriftlig c. Resultater: 16761 til 16780 af 102572
  • Prøve i differentialregning

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg har prøve i differentialregning i denne uge. Det er uden hjælpemidler. Min lærer har ikke forklaret det præcist, så jeg ved ikke helt hvad jeg skal øve mig på. Nogle gode råd?
  • Mat og hvadså?

    Forumindlæg
    Hej.Nogen der ved hvilke emner man uden tvivl kommer op i til eksamen?Hvad gi'r god karakter?
  • Lige et spørgsmål til jer....?

    Forumindlæg
    Er der nogen der ved hvordan jeg ska ku finde ud ag hvad "den onde lykke" kan stå for? Et sted hvor jeg kan slå betydningen op?
  • forhold

    Forumindlæg
    I 9.A er forholdet mellem antallet af piger og drenge til 3 til 4. Der er 12 piger i 9.A Hvor mange drenge er der i 9.A? hvergang der er 3 piger er der 4 drenge. Så svaret er vel 16 drenge. Er der en nemmere metode?
  • Afskrift??

    Forumindlæg
  • lærebogsbegreber: SF's succes og fald

    Forumindlæg
    hej jeg skal skrive om Sf's succes ved valget og fremefter indtil de faldt igen her for en månedsiden. Hvorfor de gjorde det. jeg er helt tom for lærebogsbegreber :S
  • Undersøg og vurdér

    Forumindlæg
    Goddag. Har I en side hvor man kan se om man overholde nogle af de taksomniske niveauer såsom; Undersøgende og Vurderende? Sådan en skitse til det eller sådan noget :) fortsat god dag!
  • Fsa

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan finde "Fsa 2007 december måned"
  • Fysik B eksamen

    Forumindlæg
    Hej! :D Er der nogen, der har fysik B eksamens opgaver fra sidste år? .. Jeg vil meget gerne have nogle opgaver, så jeg kan øve til eksamen. :)
  • Tysk Terminsprøve?

    Forumindlæg
    Hej Studieportal. Sidder nu her, 5 dage før min tyske terminsprøve, og har intet forberedt. Jeg har ikke fulgt med, og det fortryder jeg stærkt, nu hvor jeg sidder og det gælder. Jeg ville høre, om der var nogen der havde erfaring, med min årgangs terminsprøver, eller eventuelt den forrige? Jeg ...
  • At karakterisere en tekst??

    Forumindlæg
    Hej. Som overskriften viser, forstår jeg ikke fuldt ud hvad der menes med at karakterisere en tekst. Vil det sige om den er fiktiv, subjektiv osv? Forresten skal jeg udføre det på en i en kronik lavet på en klumme.
  • eksamenssæt 2004-8-1

    Forumindlæg
    HejJeg regner nogle eksamenssæt for, at forberede mig på den kommende skriftlig matematik eksamen. Det er følgende opgavesæt jeg er stødt ind i vanskeligheder: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer04/2004-8-1-UD.pdf?menuid=150560oghttp://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/s...
  • Held & Lykke...

    Forumindlæg
    Hej....Jeg skal op til Fysik/Kemi imorgen, jaer jeg skal op til afgangsprøve i fysik/Kemi.Jeg vil ikke spørge om noget men jeg vil bare ønske folk held og lykke med deres prøver.Så be en bøn formig og kryds fingerne for at jeg kommer op til Induktion eller Tansformation...Malfoyps. Held og Lykke ...
  • Teorem

    Forumindlæg
    Hvordan beviser man, at a^n + b^n = c^n ikke har nogen løsninger (udover nul), hvor a,b og c er hele tal og c er højere end 2 ?
  • 2 spørgsmål angående trigonometri

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal snart op i skriftlig mat b årsprøve og vil derfor gerne have nogle ting på plads, Håber I kan hjælpe 1) Når jeg bruger sinusrelationerne, hvornår/hvordan ved jeg så om det er: sin(C)/c=sin(A)/a eller c/sin(C)=a/sin(A) 2) Når jeg bruger pythagoras' lærsætning, hvornår er d...
  • Kilder: Differentialregning, Leibniz og Newton

    Forumindlæg
    jeg skal skrive SRP i historie/matematik om det naturvidenskabelige gennembrud, herunder Leibniz og Newton. Jeg har læst mig til, at de har offentliggjort deres udregninger/opdagelser, men jeg kan simpelthen ikke finde dem nogle steder? Er der nogen der kender nogle gode kilder til emnet?
  • Hvordan?

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan fortælle mig hvor og hvordan man skal regne sit gennemsnit ud?
  • Hvem har Tysk A?

    Forumindlæg
    Får i skriftlige prøver af og til i klassen?
  • Tangentplan

    Forumindlæg
    Hej alle sammen Jeg har fået regnet mig frm til en ligning for kuglen og har fået opgivet et plan og er kommet frem til at kuglens centrum er : (-3, -2, 5) og radius er kvadratroden af 18. Ligningen for planet er : x+2y-2z= 5 Hvordan finder man så afstanden fra centrum til planet?
  • Kan jeg komme igennem HTX?

    Forumindlæg
    Hej allesammen Jeg ville gerne søge ind på HTX, da der er en spændende retning der passer til mig. Jeg er bare lidt bekymret, for jeg har altid været super dårlig til matematik og fysik/kemi og de forventer jeg tager det på B-niveau. Jeg ved ikke hvor svært det egentlig er men jeg slap igennem 9...