Søgning på: historie eksamen hf. Resultater: 16781 til 16800 af 48964
-
Videregående uddannelse?
ForumindlægMit spørgsmål er egentligt meget simpelt. Søger man ind på en videregående uddannelse med eksamens- eller standpunktskarakterne (eller en blanding), hvis uddanelsen har et karakterkrav? -
hjælp
Forumindlæghej jeg har gået på HG ( handels grunduddaanelse) , og havde samfundslære på C niveau , men nu er jeg i gang med HF ,kan jeg godt får merit i samfundsfag på C niveau altså på HF ? Det gør mig lidt forvirret at disse to fag har forskellige navne ? tak -
kan man få 2 eller 3 karakter i det samme fag?
Forumindlægom jeg f. eks. læser matematik på C, B og A niveau, vil så alle tre karakter stå med i mit eksamensbevis, eller er det kun karakteret i det højeste niveau der tæller? (læser enkelt fag på hf med håbet om en fuld hf) taknemmelig for svar -
Hvor rumfang NaOH skal tilsættes?
ForumindlægHej (-: Jeg har en opgave som jeg ikke rigtig kan dreje, så jeg kunne godt tænke mig at få lidt hjælp til den: Hydrogenflurid, HF, har syrestyrken, pKa=3,45. hvor stort rumfang 0,100M NaOH skal der tilsættes til 0,0800L 0,900M HF for at pH bliver 4,00. -
Revisor
ForumindlægJeg er en dreng på 21 år bliver færdig med min HF om lidt over 1 år.Jeg vil godt være revisor og skal ud og finde en revisorelev plads men har opdaget af alle faktisk søger hhx elever er det enlig muligt af få en elev plads hos en af de store revisor firmaer med en HF eller ??? -
hjælp til en kemiopg
Forumindlæghej er der nogen der kan hjælpe med denne opgave. En opløsning af hydrogenflourid, HF. er 0.1 M. Beregn hvor stor en procentdel af HF-molekylerne der er dissocierede til hydrogen of flouridioner. Kan ikke se hvad jeg skal gøre når jeg ikke har flere oplysninger. -
Karakterer
ForumindlægHej studi Hvis jeg har afsluttet matematik på C-niveau i gymnasiet, men tager det på B-niveau senere på HF som enkeltfag og afslutter det der, er det så ikke kun karakteren fra HF, der tæller, da faget er på et højere niveau end på gymnasiet? -
karakter
ForumindlægHej studi Hvis jeg har afsluttet matematik på C-niveau i gymnasiet, men tager det på B-niveau senere på HF som enkeltfag og afslutter det der, er det så ikke kun karakteren fra HF, der tæller, da faget er på et højere niveau end på gymnasiet? -
Beregning af gennemsnit HFe
ForumindlægHej studieportalens eksperter :) Hvordan kan jeg beregne mit gennemsnit når det er HF enkeltfag ? Det eneste jeg kan finde er til 2-årig HF og STX. Jeg skal nemlig bruge det til at finde ud af hvor meget jeg skal have i karakterer i de forskellige fag for at have gennemsnittet til tandlæges... -
takker
Forumindlæggoddag nu er jeg blevet færdig med mit HF og jeg ville gerne bruge lidt af mit tid til at takke alle de personer der hjalp mig under HF på studieportalen. i er vidunderlige og jeg er glad for der er folk som jer, der ville hjælpe folk som mig, det har vært fantastisk. :-) :-) :-) -
Louis Pasteur.
ForumindlægEr der nogen som vil hjælpe mig med at svare på disse spørgsmål .. jeg skriver synopsis men kan ikke rigtig finde nogle oplysninger .. -Hvilken indflydelse havde samfundet på Louis Pasteurs opdagelser? -Hvilke biologiske metoder gjorde han brug af, og hvad nåede han frem til? jeg ved bare det e... -
Matematik på computeren?
Forumindlæghi..Jeg har matematik på A niveau, og vi har fået tilbudt matematik på computeren, og også selve eksamen bliver på pcen. Vil gerne Høre om i har erfaringer med det? evt. Ulemper? fordele? -
Nordisk mytologi
ForumindlægHejsa.. Danmark gik selvfølgelig ikke over til kristendommen på en nat, så derfor er den nordiske mytologi stadig udbredt op gennem historien efter at kristendommen kom til Danmark. Spørgsmålet er mere om menneskerne stadig troede lidt på den nordiske mytologi, eller nogle enkelt historier? F.eks... -
HASTER ..hjælp
ForumindlægHej Jeg sidder og forbereder mig til min AT-eksamen. og har haft en laaaaaaang diskussion med en veninde, om hvorledes AT-mundtlig skal foregå. hun mener nemlig, at synopsen er en springbræt til en selvvalgt vinkel, man snakker om til eksamen. men jeg mener at man bare skal uddybe de vigtigste ... -
Skal have AP igen???
ForumindlægHej derude. Sidste år startede jeg på STX og var oppe i NV og AP ligeefter nytår. Nu er jeg startet forfra, men skal have AP igen?? Men jeg har været oppe til eksamen i AP for et halv år siden?? Må man godt tage en eksamen om igen, nu hvor jeg har været oppe før??? -
TYSK årsprøve! hjælp
ForumindlægJeg skal til tyskårsprøve i morgen, og dvs at det ikke er en 24 timersprøve. Jeg får 24 min, til at forberede mig på. Men jeg er lidt i tvivl omkring, hvordan eksamen foregår. Foregår eksamen på dansk eller tysk? Skal man refere teksten på dansk, også snakke om budskab osv. på tysk? Please hjæl... -
gennemsnit...:0(
ForumindlæghejNu er jeg en af dem som er ret uheldig til eksamen.. har eksamens angst.. bange for eksamen, at lige så snart jeg kommer derind glemmer jeg alt..Ville lige høre om det er årskarakteren eller eksamenskarakteren der i vigtigst i år (2.g)Har hørt at man skal tag klassen om, hvis man har et gennem... -
Skal jeg give mine notater ud?
ForumindlægHej folk på studieportalen. Jeg sidder midt i de allersidste forberedelser til fsa i historie i morgen. For lidt siden fik jeg en besked på facebook, hvor en i min klasse spurgte om hun kunne få svarene på de spørgsmål vi har fået et ark medpå klassen. Det er næsten notater til det emne. Jeg sv... -
Computere
ForumindlægBør private computere forbydes ved eksamen ? -
Skr.eksamen for sproglige idag :s
ForumindlægFUCK HVOR VAR DEN BARE SVÆR! :/Nogen der var oppe i samme sæt idag der har nogle kommentarer til det??Jeg har brug for at høre andre menneskers mening om det!
