Søgning på: idræt b eksamen. Resultater: 16781 til 16800 af 113953
-
Hjælp! Fsa mundtlig tysk
ForumindlægHej er der nogen der ved hvor lang tid man skal fremlægge til tysk eksamen? ps: Det er prøv form B Har virklig brug for hjælp! På forhånd tak. -
Grupperede/ikke-grupperede observationer
ForumindlægHej Jeg skal op til matematik B-niveau mundtligt eksamen på mandag, og er blevet spurgt, hvad forskellen på grupperede og ikke-grupperede observationer er. Er der nogen der kan hjælpe mig med det? -
engelsk
ForumindlægHej Er der nogen der ved om der står på selve teksten man trækker til engelsk mundtlig eksamen på B-niveau (STX) om det er en short story eller et essay osv.? -
Bio noter
ForumindlægHjælp!! Er der nogen der har biologi B noter om genetik? Min computer er lige brændt helt sammen, og har været oppe og trække 24 timers eksamen i dag. -
Tilstandsdiagram fysik
ForumindlægEr der nogen som kan forklare “tilstandsdiagram” forklare det med egne ord Til mundtlig fysik b eksamen -
Strengbølger
ForumindlægEr der nogen som kort kan “forklare” eller fortælle om strengbølger ( mekaniske bølger) i forholdtil fremlæggelse i mundtlig eksamen i fysik b -
Geografieksamen!!
ForumindlægHey! Er der nogen her, der nogensinde har prøvet at være oppe i geografi eller skal op her til sommer? Jeg skal den 10. juni. Hvordan foregår det? Er der nogen, der har nogle tips eller noget til sådan en eksamen? -
Hjælp
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal snart op til engelsk prøve. Mit ordforåd i engelsk har altid været godt men når jeg skal til eksamen og sidder deroppe så forsvinder det. Hvad kan jeg gøre? -
osmose opgave!
ForumindlægHej! Jeg har en bio eksamensopgave, som jeg ikke helt kan svare, opgaven findes på denne hjemmeside: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/vejlopg-nyordning/bi/STX06BIAVejl2opg1.pdfJeg skal have hjælp til opgave 2 og 4. Det haster meget! Tak.. -
TIPS TIL SAMF C MUNDTLIG?!
Forumindlæghej alle, er der nogen der har nogle tips til samfundsfag c mundtlig eksamen? og ved i, om jeg skal bygge min "fremlæggelse" om omkring min problemstilling og de underspørgsmål? -
Frivilligarbejde i velfærdstaten.
ForumindlægJeg er igang med min eksame, jeg har virkelig brug for hjælp til at besvare disse spørgsmål. Hvordan kan frivilligarbejde løse velfærdstatsens udfordringer? Hvad er ulempen ved frivilligarbejde? -
Adgangskrav på Uni
ForumindlægJeg har hørt at hvis man søger en uddanelse så vil de specifikt kigge på de fag det kræver at man har, for at komme ind.. Lad os nu tage biomedicin som eksempel.. Her bliver ALLE optaget hvis man har dansk A og engelsk B, matematik A, fysik B og kemi B. Alle fag skal være bestået. Det jeg så ... -
Bevis af differentialligninger
ForumindlægHej. Kan man redegør for metoder til løsning af den nedstående differentalligning, uden at skulle bevise den: dy / dx = b-a·y Hvis ikke, er der så nogen der sidder inde med et bevis for at den type differentialligning har løsningen: f(x) = b / a + c · e -a · x -
FACIT: Matematik A STX 24. maj 2016
ForumindlægFACIT TIL MATEMATIK A 24. MAJ 2016 Evt. afrundingsfejl kan forekomme, idet jeg har arbejdet hurtigt igennem. Kommenter gerne! Mvh Anders Jensen -----------Delprøve 1----------- Opgave 1 |EF| = 4 |AB| = 15 Opgave 2 (x,y) = (2,5) Opgave 3 y = 10x-25 Opgave 4 f(x) = 5382*0.3^x Opgave 5... -
Lineær funktion facit
ForumindlægJeg er lidt i tvivl om, hvordan jeg skal skrive mit facit op, så håber, at der er nogle der vil hjælpe. Jeg skal opskrive regne forskriften for funktionen der går igennem A(4,5) og B (-4,5) Jeg har fået: a = 0 og b = 5 Mit spørgsmål er om man skriver f(x) = 0x+5 eller om man s... -
Turbokurser
ForumindlægHejsa jeg desværre kommet ud for at have valgt en uddannelse der slet ikke er mig. Jeg droppede drømmen om psykologi-studiet fordi snittet var utrolig højt, men nu kan jeg se at hvis jeg ligger lidt kræfter i det kan jeg sagtens komme ind på kvote 2. Så er det bare ærgeligt at jeg har holdt et ... -
Opgaver uden hj.midler
ForumindlægHejsa, jeg kommer lige med nogle flere spørgsmål.... I et koordinatsystem har en parabel ligningen:y= x^2Pkt. A og B ligger på parablen, og deres første koordinat er henholdsvis 1 og -2. Bestem koordinatsættet til det pkt. P på parablen, for hvilket AP vinkelret på ABJeg har så først fundet pkt. ... -
Underlig opgave
ForumindlægJeg sidder og øver mig på gamle eksamenssæt for matematik B-niveau, da jeg skal op til skriftlig eksamen i morgen. Jeg støder på vedhæftede opgave, og jeg forstår ganske enkelt ikke, hvad spørgsmålet er, da jeg jo synes at opgaven besvarer sig selv. Mit bedste bud ville være 12 og 33, men det er ... -
Forløb i dansk
ForumindlægGoddag, Jeg skal snart op til dansk eksamen, men er kommet i tvivl mht. til de forskellige forløb dansk inddeles i. Det er henholdsvis: et sprogligt forløb, et litterært forløb eller et mediemæssigt forløb. Men er der nogen som kan hjælpe mig med at kort forklare, hvad der menes med disse. Sprogl... -
Samlet beståelse af fag
ForumindlægHej alle, jeg håber I kan hjælpe mig lidt med et spørgsmål. Jeg skal til matematik A(stx) eksamen til december og skal op både mundtligt og skriftligt, vi får ikke årskarakterer, så det hele afhænger af den skr. og mundtlige eksamen. Hvis jeg eksempelvis får 4 i skr. og 00 i mundtlig har jeg så b...
