Søgning på: afsætning eksamen. Resultater: 16841 til 16860 af 35145
-
Opløselighed
ForumindlægJeg har et probem med flg opgave. Jeg får at vide at LaF3 har opløselighedsproduktet=3,2*10^-19 M4. Derudfra skal jeg beregne koncentrationen af La3+ i en mættet opløsning. Hvordan gør jeg dette? (der tages ikke hensyn til F's basiske egenskaber. -
At rette sin egen stil?
ForumindlægJeg afleverede min Engelsk stil her igår og fik den tilbage idag, og jeg havde læst den igennem et par gange og rettet lidt. Men havde åbenbart overset en latterlig fejl: "I don’t now if it’s because that they did it, maybe it’s because..." lig mærke til jeg har glemt 'k' et i k... -
Matematik Problemregning og færdighedsregning 2010
ForumindlægHej ! Jeg går i 9 klasse, og har lige været til terminsprøve i matematik, fik kun 00. Jeg er virkelig dårlig til matematik og vil gerne bestå med nogenlunde et 02 eller et 4 tal. Så er der nogen der har Problemregning og færdighedsregning her fra 2010? :) -
Esternavngivning
ForumindlægEr disse to stoffer det samme? ethylphenylethanoat phenylethylethanoat -
aktiv i timerne
ForumindlægHej. Mit spørgsmål er hvordan jeg bliver aktiv i timerne? Der nogle timer, hvor jeg siger noget og nogle hvor jeg er musestille. Hvor mange gange skal jeg række fingeren op og sige noget pr. modul/time. Skal starte på gymnasiet, så jeg vil gerne give et godt første indhåndstryk. Tak på forhånd... -
terminsprøve i morgen
Forumindlæghej allesammen jeg skal have færdigheds- og problemregningens prøve i morgen, er det noget i synes jeg skal forberede mig godt i, og det er vist sygeksamen fra sidste år. på forhånd tak -
Rette engelsk
ForumindlægHej Er der nogen, som vil rette min engelsk aflevering? Den er på 400 ord. Jeg går i 1.g og har engelsk på b, dog er jeg meget dårligere.. På forhånd tak -
Halvt år i USA
ForumindlægHey Her i starten af næste år har jeg tænkt på måske at tage et halvt år til fx USA og arbejde samtidigt med at jeg lærte noget engelsk. Problemet er at jeg ikke rigtigt har noget konkret og på den måde ikke lige vil vide hvordan dette skulle foregå. For jeg har siddet og kigget på nettet efter ... -
Hjælp til et teknologiprojekt med temaet Børn
ForumindlægHej... Vi har et teknologiprojekt, som har temaet børn. Har I nogle ideer? Projektet skal ende ud i et produkt, og da ingen af gruppens medlemmer har særligt teknisk snilde, skal det helst være noget som er nemt at bygge. Vores egne ideer er noget med en skridttæller som så kan bestemme hvor me... -
terminsprøve
Forumindlæghvor mange point giver de forskellige opgaver med hjælpemidler til matematik A terminsprøve og hvor mange point skal man have for at bestå? -
HJælp
ForumindlægHejsa, Hvis jeg nu ønsker at tage 3år om igen, bliver så mine karakterer i SRP (studieretningsprojekt)+ Dansk & Historie opgaven slettet? Mvh Sophie -
Spørgsmål ang. talepapir
Forumindlæg1) Må man lave lidt om på punkterne på ens talepapir? F.eks. er det okay jeg først perspektivere til andre studierapporter, før jeg perspektivere til det almene? 2) Jeg har rigtig svært ved at forstå hvad man mener med "fremgangsmåde - empiri/materialer, teori og metoder".. Altså, side... -
komma
ForumindlægMåske et dumt spøgsmål, men er kommet i tvivl om man bruger de nye komma regler eller de traditionelle, når man fx. skriver stil. på forhånd tak. -
Uenige censorer
ForumindlægHvad gør censorerne hvis de er meget uenige i en bedømmelse af fx en skr. danskeksamen? Fx hvis den ene vil give stilen 02, mens den anden vil give den 10? -
Eksamensgennemsnit
ForumindlægJeg går i gymnasiet, og kunne godt tænke mig at udregne mit nuværende eksamensgennemsnit. Jeg fandt et udmærket excelark her: http://www.solroed-gym.dk/udregnsnit.htm ...men jeg ved ikke, om den er up-to-date. Tæller C-niveau-fag stadig for 0,5, B-niveau for 0,75 og A-niveau for 1? Mvh -
Hvilke typer af opgaver?
ForumindlægHej Alle :) Jeg skulle fra en veninde spørge, hvilke typer af opgaver man bude kunne - når man skal op til skriftlig fysik på A-niveau? Er der nogle typer opgaver - man kan være sikker på, at kunne få stillet? MVH ASLAK -
finde gamle stile haster
Forumindlæghej hvor kan man finde gamle stil fra prøved find, den på opgaver her i studieportLEN men den kom ik -
Jeg har trukker 2 tekster
ForumindlægHej! Jeg skal op i mundtligt engelsk B og jeg har trukket 2 korte tekster, i stedet for bare én lang. Har ingen idé om, hvordan jeg skal gribe det an. Skal jeg først analysere en af teksterne til bunds og derefter den anden. Eller skal jeg springe mellem dem, når jeg fremlægger. Jeg troed... -
uddannet som advokat
ForumindlægEr der nogen der ved hvor mange år det tager, at blive uddannet som advokat, med de 3 år på gymnasiet? .. PS: er de 10 år i folkeskolen obligatorisk for ALLE dansk statsborgere? -
Ændring af problemstilling, tilladt?
ForumindlægHej.. Jeg har fundet ud af at en af mine problemstillinger i synopsen er fuldkomen irrelevant, og der istedet er en andet problemstilling(underspørgsmål) der passer meget bedre ind under min problemformulering, og er en meget bedre naturlig fortsættelse af min analyse... så DERFOR: Er det tilladt...
