Søgning på: dispositioner til eksamen i mundtlig matematik. Resultater: 16861 til 16880 af 65601
-
Simple kemiopgaver til eksamen; Hjælp!
ForumindlægHåber i kan hjælpe mig, dette er et 4 opgaver ( et udkast til en eksamensprøve, hvoraf jeg har lavet resten) jeg ikke kan kringle, selvom jeg godt ved at de garanteret er nemme! Altså det er en slags stikprøve, hvor nogle af svarene (1 eller flere) er korrekte, og så skal man regne efter, for at ... -
motiver help eksamen
ForumindlægHvilke motiver er der i denne tekst? Er helt lost. Ved godt at han reagerer på denne teknologiske samfund, men hvad er motivet? Gaderne er fyldt med blinde børn Det blæser koldt gennem byens tomme kranium. Ting falder ned fra himlen: radioer pilleglas, aviser, sæbe og splintret glas. Rundt om b... -
Kost og helbred - eksamen
ForumindlægHey alle - forklare hvordan kosten bør være sammensat, og hvordan er det i forhold til hvordan den typiske dansker spsier - diskuter motions betydning for helbredstilstanden Tak på Forhånd (biologi på c-niveau) -
Noter til fysik b (eksamen)?
ForumindlægEr der nogle, der har noter! Vil blive glad, hvis nogle ville dele dem med mig! :) -
Latin eksamen (24 timers) - HASTER!
ForumindlægHejsa! Sidder med noget latin, som jeg ikke kan finde ud af. der drejer sig om sætningerne: 1. Hoc fuit peculii mei fermentum. 2. Cito fit quod di volunt. Har virkelig brug for hjælp! Har kun til imorgen! Tak på forhånd" Hoc: Hic ”denne”, ”denne” eller ”d... -
Varighed af AT-eksamen
ForumindlægHej. Nogle der ved hvor langt tid ens AT-oplæg må vare? Altså elevens fremlæggelse, hvor læren ikke afbryder? Er et kvarter for meget? På forhånd tak! -
AKUT - DANSK EKSAMEN
ForumindlægHej alle sammen ! Jeg håber I inderligt vil hjælpe . Det er simpelthen en stresset situation at befinde sig i. Kan nogen af jer hjælpe mig hvornår de forskellige ting bruges el. hvornår man skal komme ind på disse : Fx. ( hvilke genrer er der tale om ) 1) Berettermodellen 2) spro... -
Oplæsningsstykke til tv reklamer (Eksamen)
ForumindlægHej jeg er virkelig lost, jeg leder efter et oplæsningstykke som jeg kan læse op. Jeg har trukket emnet tv reklamer, og jeg har valgt at analysere tv- reklamen "Odd Love" af Interflora Link: https://www.youtube.com/watch?v=_EZIMN104VI Please hjælp mig, hvad kunne man bruge som oplæsn... -
HJÆLP! Tysk eksamen imorgen.
ForumindlægHej alle, er der nogen der kender "Metin und Martin, Aufsatz eines türkischen Schülers" - af "Bruun Hansen/Wikkiløse Pedersen: Meine Zeit (systime) 1993" Temaet er multikulti, så hvis I kender noget til emnet må I endelig svare :) På forhånd tak :) Annette. -
Surf på nettet til eksamen
ForumindlægEn ny eksamensform giver eksaminanderne lov til at surfe på nettet ved skriftlige eksamener: http://epn.dk/teknologi/internet/article1499133.ece Hvad er din holdning og vil du bruge Studieportalen under en evt. eksamenssituation? -
Skift af studie med dumpet eksamen
ForumindlægHej :) Jeg er lige nu igang med 2. semester på min bachelor og sidder her med et spørgsmål som jeg håber nogen kunne svare mig på. Sagen er den, at jeg til sommer dropper ud af mit igangværende studie, for at starte på et andet, i en anden by. Jeg er også i den uheldige situation at jeg dumpede... -
Mat eksamen - hvordan skal det forståes?
ForumindlægHej ! Se vedhæftede eksamensopgave. Ved alle spørgsmål står der til sidst: Det forventes at der indgår mindst et bevis. Mener de der: 1) et bevis, som i at jeg tager et eksempel på nogle værdi og sætter ind i formlen, og forklarer hvordan og hvorledes. 2) et bevis for selve formlen? ... -
Analysemodeller --> Eksamen i morgen.
ForumindlægKan man godt bruge den samme litterærer analyse på både: Noveller og fiktive tekster? Altså analysemodellen med: 1. Genre. 2. Titel. 3. Forfatter. 4. Referat. 5. Miljø (bolig, mennesker, samfund og tid). 6. Synsinkel. 7. Personkarakteristik. 8. Forfatterholdning. 9. Sprogiagttagelse (teksten, ... -
kemi eksamen 2007
ForumindlægOpgave 1 Nitrogendioxids omdannelse ved høje temperaturer Ved høje temperaturer kan nitrogendioxid omdannes til nitrogenoxid, som vist i følgende reaktionsskema 2 NO2(g) pil 2 NO(g) + O2(g) (I) En beholder med et volumen på 5,00 L påfyldes nitrogendioxid ved en temperatur på 600 K. Trykket af ... -
Samf C eksamen
ForumindlægHej skal op til samfundsfagseksamen på mandag, og jeg vil spørge om I har nogle gode råd, da jeg har læst igennem pensum og terpet begreber, er der nogle andre ting, man kan gøre for at være helt forberedt tak på forhånd -
fysik b eksamen
ForumindlægHej... Hvordan ser et spørgsmål ud når man skal til den teoretiske del? Står der bare et overemne man skal snakke om, eller specifikke formler eller noget? -
Bioligi B eksamen. skal op imorgen
ForumindlægHej kloge hoveder! Er der nogle kloge venlige ppl her der kan hjælpe mig med at komme igang med det her emne i biologi. Det emne som jeg frygtede mest. I´m lost. Hjælp please på forhånd 10000000 tak. Proteiner og enzymer På baggrund af din generelle viden om celler, genetik og biokemi og det ud... -
HJÆLP SAMFUNDSFAG B EKSAMEN !
ForumindlægHej søde mennesker jeg skal til samfundsfag b på fredag Hvad skal man være god til for at score en god karakter ?? på fohånd mange tak -
dansk skriftlig eksamen 2010?
ForumindlægHej alle, er der nogen af jer der har lavet en af de følgende stilemner før? 1) De gales hjem 2) Det gode liv og det sunde liv 3) Ironi i det offentlige rum 4) Den jødiske hustru mvh Peter -
AT eksamen - Metodeafsnit
ForumindlægHey. Jeg er ved at færdiggøre mit talepapir, men jeg vil meget gerne have hjælp til metode overvejelserne. Altså hvilke svagheder har den kvalitative metode i samfundsfag. Jeg har skrevet af fordele ved den er at man kan se på personlige udtalelser. Men vil meget gerne uddybe det. Og hvilke forde...
