Søgning på: bioteknologi eksamen 2014. Resultater: 16901 til 16920 af 35409
-
sygeplejeske
ForumindlægHej alle....... Jeg vil gern høre om nogen ved hvad det kraver at komme ind på sygeplejeskeskole i 2008?? -
ligevægt
Forumindlæghej, jeg er altså gået helt i stå med denne opagave.. jeg tager udgangspunkt i denne reaktion PCl_5 <-> PCl_3 + Cl_2 Kc = 0,042 koncetrationerne har jeg udregnet mig til at være PCl_5 : 0,150 M PCl_3 : 0,032 M Cl_2 : 0,032 M så er der ligevægt.. REAKTIONEN FOREGÅR I EN BEHOLD... -
Fif og råd?
ForumindlægHey allesammen (: så er jeg en af de "heldige" elever, som snart skal til terminsprøve, selvom det "bare" er en terminsprøve, så vil jeg gerne have så meget ud af det som muligt. (og helst noget godt ;D ) Så tænkte på om I havde nogle råd osv. til hvad jeg skal forinden prøve... -
engelsk stil
Forumindlæghej alle sammen jeg vil gerne spørger om der nogle der gider at rette min engelsk stil?! det vil virkelig være til en stor hjælp !! jeg vil virkelig gerne have en god karakter !! ( den skal afleveres idag senest kl. 23:30) tak på forhånd :)) -
Dansk stil om ungdommen nu.
ForumindlægJeg sidder her og skal til at skrive en dansk fristil som enten skal handle om ungdommen nu eller vor tids største problem . og så ville jeg bare lige høre om der var nogen der kunne komme med nogle foreslag til hvad jeg evt kan skrive om, og hvordan jeg kan komme i gang. Er lige startet på gymna... -
tysk termins torsdag!
Forumindlæghej, jeg skal til terminsprøve imorgen, er der en der kan komme med gode råd? som f.eks. hvada der bedst at vælge af stiloplæg, og den måde man skriver på -
9.klasse vikingeskibe
ForumindlægHej alle sammen. Jeg sidder med problemregningen fra 2005. Problemet er, at jeg er stået helt fast ved opgave 3 og fremover. En som havde tid til at hjælpe mig på vej? -
Starten på et resume?
ForumindlægNu har jeg efterhånden lavet et resume et par gange, men jeg sidder nu og tænker på at jeg aldrig rigtigt har tænkt over hvordan jeg starter det. Hvordan burde et resume startes, går det an på hvilken slags tekst osv. at det er til? Eks. "Teksten handler om.." "I teksten får man a... -
Eksamener på ny reform
ForumindlægHej Jeg har hørt noget om, at UVM har tænkt sig at lave fordelingen af skr. og mdt. eksamener om. Som det er nu skal man, hvis man har 4 A-niveau, op skr. dansk, eng og sine to A-fag. Men UVM vil lave det om, så man kun skal op i 3 skr. eksamener. Det foregår med lodtrækning. Er der nogen der k... -
Kasse..
ForumindlægMælkekartoner stilles i kasser, der er 37,5 cm lange og 23 cm brede. En mælkekarton har arealet 49 cm2. -Jeg har divideret arealet af kassen, med arealet af mælkekartonen! med hinanden. Right? Hvor mange mælkekartoner, kan der være i bunden af en kasse- -
Omeksamen
ForumindlægHej, jeg har lige feåt en meget lav karakter i biologi. Jeg har læst nogle steder det ikke er muligt at tage omeksamen med den nye reform, men på http://www.dgsnet.dk/index.php?ID=74&lang=da står der at hvis jeg er 1.g eller 2.g'er, hvilket jeg er, er det muligt for mig at få omeksamen. Pas... -
Rente - regning
ForumindlægHej Håber der er nogen der kan hjælpe Jeg har en opgave der lyder at vi har en årlig rente på 6% og et lån på 2 mill derudover har vi følgende årlige ydelser 200.000 -200.000 - 200.000 - 200.000 og 300.000 Nu skal jeg lave en ligning der viser hvor mange år det tager om at tilbagebetale lånet?... -
Synopsis problemer!
ForumindlægHey, jeg går i 9. og vi har fået en opgave for hvor vi skal skrive en Synopsis om en bestemt Isme (Social realismen fx)og om en Forfatter/tekst til den tid. Men hvad er det præsist en synopsis er til for? Skal man skrive svarene ned som "Otto Ottosen var i 1940 kendt for bla bla bla"... -
Opløselighed
ForumindlægJeg har et probem med flg opgave. Jeg får at vide at LaF3 har opløselighedsproduktet=3,2*10^-19 M4. Derudfra skal jeg beregne koncentrationen af La3+ i en mættet opløsning. Hvordan gør jeg dette? (der tages ikke hensyn til F's basiske egenskaber. -
At rette sin egen stil?
ForumindlægJeg afleverede min Engelsk stil her igår og fik den tilbage idag, og jeg havde læst den igennem et par gange og rettet lidt. Men havde åbenbart overset en latterlig fejl: "I don’t now if it’s because that they did it, maybe it’s because..." lig mærke til jeg har glemt 'k' et i k... -
Matematik Problemregning og færdighedsregning 2010
ForumindlægHej ! Jeg går i 9 klasse, og har lige været til terminsprøve i matematik, fik kun 00. Jeg er virkelig dårlig til matematik og vil gerne bestå med nogenlunde et 02 eller et 4 tal. Så er der nogen der har Problemregning og færdighedsregning her fra 2010? :) -
Esternavngivning
ForumindlægEr disse to stoffer det samme? ethylphenylethanoat phenylethylethanoat -
aktiv i timerne
ForumindlægHej. Mit spørgsmål er hvordan jeg bliver aktiv i timerne? Der nogle timer, hvor jeg siger noget og nogle hvor jeg er musestille. Hvor mange gange skal jeg række fingeren op og sige noget pr. modul/time. Skal starte på gymnasiet, så jeg vil gerne give et godt første indhåndstryk. Tak på forhånd... -
terminsprøve i morgen
Forumindlæghej allesammen jeg skal have færdigheds- og problemregningens prøve i morgen, er det noget i synes jeg skal forberede mig godt i, og det er vist sygeksamen fra sidste år. på forhånd tak -
Rette engelsk
ForumindlægHej Er der nogen, som vil rette min engelsk aflevering? Den er på 400 ord. Jeg går i 1.g og har engelsk på b, dog er jeg meget dårligere.. På forhånd tak
