Søgning på: historie noter 9 klasse. Resultater: 16901 til 16920 af 62610
-
Oversættelse af Der Går Min Klasselærer
ForumindlægJeg har fået til opgave at oversætte TV-29;s tekst "Der Går Min Klasselærer" til engelsk. Det har jeg gjort og jeg vil høre om der er nogen fejl i oversættelsen. På forhånd tak. Original tekst: Der Går Min Klasselærer Han sagde: Vanilla, hva nu, forstyr mig ikke lad mig være i fred ... -
Biologi - Metode, empiri og teori
ForumindlægHej alle. Jeg skal til AT-eksamen i morgen i historie og biologi. Historiedelen har jeg ret godt styr på, men hvad angår biologi med hensyn til metode, empiri og teori, bliver jeg nødt til at spørge om lidt hjælp :) Mit emne er koleraepidemien i København i 1853. Jeg startede med at opstille en ... -
Eksponentiel og potens-hjælp! Haster
ForumindlægEr der en, som kan finde ud af, at lave de her to opgaver? Enten 6 eller 7 plus 9 -
hjælp til at rette...!
ForumindlægHej-Nogen der er så søde at kigge denne her igennem?? Zehntklässlern schmeckte „Berliner Luft”. Resümee Berlin ist die Bundesrepublik in Deutschland Hauptstadt. Es ist eine alte Stadt mit vielen Sehenswürdigkeiten. Nach dem zweite Weltkriege wurde das Stadt im fieren Sektoren. Im 1961 baute den ... -
Optagelsesprøve HHX
ForumindlægJeg går nu i 10. klasse og er blevet vuderet uegnet pga. en masse fravær. Jeg har lige været til optagelsesprøve på HHX. Men er super nervøs om jeg nu er kommet ind eller ej. Eftersom jeg har lavet lidt af en dummert. Vi skulle lave skriftlig Matematik og skriftlig Dansk. Dansk er en af mine stær... -
Rettelse
ForumindlægHej derude... :) Jeg er blevet bedt om at skrive en stil hvor jeg forestiller mig som lille da jeg gik i børnehave. (7 klasse niveu) Hallo mein Name ist Anders Lund. Ich bin fünf Jahre alt. Mein Kindergarten ist sehr lustig. Mein liblingslehrer heisst Mark. Wir spielen oft zusammen Fussba... -
Beregne hældningen fra en vinkel..
Forumindlæghvordan beregner jeg hældningen i linjens ligning, når jeg kender vinklen den skal have.. Jeg ønsker at bruge den metode til at kunne bestemme hvilke elementer denne kasse har i en bestemt vinkel. \begin{bmatrix} 1 & 2 & 3 &4 &5 \\ 6 & 7 & 8 &9 &0 \\ 1& ... -
Hjælp?!
ForumindlægHej. har en aflevering. håber der er nogen der gider se på det. havde lidt svært ved det. 1. Jeg føler mig nøgen uden tørklædet. 2. vi rejser i morge. 3. Vi går ud i weekenden 4. Han føler sig genert 5. Tager du af sted på søndag 6. De føler sig ikke franske 7. Hun går ud med sine veninder. 8. M... -
Tangentplan
ForumindlægHej, Er der nogle venlige sjæle der vil give mig hints til, hvordan jeg kan løse denne matematikopgave: En kugle er bestemt ved ligningen x^2 + 8x + y^2 + 4y + z^2 - 2z = 9 a) Bestem koordinatsættet til kuglens centrum og kuglens radius. Mit bud: (x-3)^2 + (y-2)^2 + (z-5)^2 = ... -
Koncentrationsfælden Klumme
ForumindlægHej Er der nogen der har skrevet en klumme omkring "Koncentrationsfælden"? Det var en eksamensopgave i 9/10 klasse, 2014? -
Droppe ud inde eksame og starte i 10
ForumindlægKan man godt droppe ud af efterskole nu og starte i 10 klasse og tage eksamen -
Sidehoved
ForumindlægHey skal der egentligt sidehoved og sidefod, med navn, klasse, gymnasium osv.. i SSO9;en????? -
Proteinsyntese
ForumindlægNogen der kan forklare mig hvad Proteinsyntese er og hvordan det foregår? Er en elev i 8. Klasse, som ikke rigtig forstår hvad det er... -
Subatomare elementarpartikler!
ForumindlægHej, Hvordan klassificerer man en subatomar partikkel ? fx Elektroner tilhører en klasse kaldet Leptoner.MVH Jeff -
Hjælp, her det er let
ForumindlægHvordan siger jeg det her i klassen "10(kvadratrod)1024" . det er 1024^(1/10):) -
hvad betyder klassekamp???
Forumindlæghvad er klassekamp? siger det bare sig selv altså en kamp mellem de forskellige klasser rig-fattig eller? -
Ein unfall !!!!
Forumindlægnogen der har skrevet Ein unfall fra 10. klasse prøven tysk 2005 ? -
FSA 2006
ForumindlægNogen der ved emnerne i 10 klasse prøve tysk 2006 -
Medbringe til afgangsprøve
ForumindlægHvad må man medbringe til sin skriftlige afgangsprøve i dansk 10 klasse? :-)) -
Perspektivering - Pigen med svovlstikkerne
ForumindlægHvad kan man perspektivere den lille pige med svovlstikkerne til. Helst noget 10 klasse læsestof.
