Søgning på: kemi c pensum. Resultater: 16901 til 16920 af 72126
-
Opgave om fulgmagt/erstatningsret
Forumindlæghej folk Har en lille opgave som jeg godt kunne bruge lidt imput til. Den lyder følgende: Opgaven kan deles op i forskellige dele: 1. Anders var efter sin finansøkonomieksamen pr 1. august 2009 blevet ansat i Odense Bank. Filialchefen – Feddersen - havde hurtigt givet ham en ramme til bev... -
Reklamer som fordybbelsomårde
ForumindlægHejsa Jeg har trukket reklamer som fordybbelsområde. Min lærer har opgivet 6 reklamer, som jeg kan perskeptivere til. Nu skal jeg finde min egen. Jeg ved bare ikke, hvor jeg skal starte. Det skal være en trykt reklame. Er det bare sådan, at jeg går ud og køber en avis og finder en reklame? ... -
Fravær STX
ForumindlægHej :) Er der en regel for at man ikke kan komme til eksamen i et fag, hvor man har over 10% fravær, når man snakker stx? Mvh -
Hvordan kan jeg øve?
ForumindlægHej! Jeg skal til mundtlige eksame i Historie om en uge. I må meget gerne komme med nogle råd til hvordan jeg kan øve mig til Historie eksamen :):) Hvad vil være godt at huske osv. osv. tak på forhånd :) -
FRAVÆR
Forumindlægmå en lærer gene give en en lavere karakter, fordi man har for høj fravær i faget? Altså skal hun ikke kigge på på præsetation i faget, da jeg har været der i mange timer, men pludelig gik det bare den negative retning og min fravær steg....???? -
Skr. årsprøve 2013 hjælp!
ForumindlægHej De årspøver man får, er det gamle eksamens opgaver? -
Problemformulering på uni?
ForumindlægSkal til at skrive en problemformulering, men er lidt i tvivl om hvordan sådan en skrives bår man nu går på uni? SKrives den bare på samme måde som på gym? Altså tænker på formkrav og sådan? PS: ville være rart me devt. eksempler -
matematik, gode råd ? :)
ForumindlægHej alle. Jeg skal til terminsprøve i mat imorgen.. Og denne prøve, kommer til at betyde meget for mit kommende karekterblad... er der nogle der har gode råd mm ? er der en som ved, hvad jeg kan have med til at spise ? :) man siger, at en banan er rigtig godt at tage med, da men kan koncentrere s... -
Sygeeksamen
ForumindlægHej alle, Jeg kunne godt tænke mig at vide, i hvor god tid skal lærere og censor give besked, om den syeeksamen man skal op til? Håber at i kan hjælpe mig, da jeg har søgt næsten over det hele uden at finde svar Mvh Jamil -
Orbit vs. Vejen til fysik
ForumindlægTil fysik i gymnasiet, hvad vil i så mene er den bedste bog at studere (selvstudie). Orbit el. Vejen til fysik? Hvilken en har best problemer? Hvilken forklarer bedst nye koncepter? Tak for tiden. -
Fysik OL 2014
ForumindlægHej hvornår starter indledende runder for fysik OL? Og hvilke emner skal man have haft for at være forberedt? Vh. -
FML! TYSK MUNDTLIG EKSAMME
ForumindlægFUCK har fået at vide at jeg skal op i tysk mundtlig ! er udduelig til tysk vil bare spørge om hvad det kræver at få 02 i det KRÆVER DET MEGET? kan kun virkelig få ord og har 2 måneder enden jeg skal til eksamen som sagt hvad kræver det for at få 02 i faget mundtlig kræver det meget eller kan ma... -
FSA - Matematik pro/fær
ForumindlægHej alle jer der skal op i problemløsning og færdighed i morgen. Der går rygter blandt lærestaten på min skole om at vi med sikkerhed kommer op i noget med statistik, så vil råde jer til at få styr på det med TYPETAL, MIDDELTAL, MEDIAN, STØRSTEVÆRDI, MINDSTEVÆRDI, VARATIONSBREDDE og KVARTILSÆT ... -
FSA GEOGRAFI!
ForumindlægEr der nogen af jer, der har været oppe i geografi i går eller i dag, ? hehe :D -
Engelsk disposotion, hjælp!
ForumindlægHejsa SP. Jeg skal aflevere engelsk disposition i morgen og jeg har et probelem, da min engelsklærer siger at der mangler en rød tråd i min disposition, er der nogle der kan hjælpe please! Mvh. Mads -
Biologi prøve - Multiple Choice
ForumindlægJeg havde i går en Multiple Choice prøve, biologi og fik 12. Hvilke områder skal jeg grave ned i for at få 12 igen i sådan en slags prøve når den kommer? Fik rigtige svar i næsten alt det jeg havde læst mig frem til for flere uger siden. -
genetik
Forumindlægspørgsmål 3 i facelist står at hvis det bliver en dreng der er 10% sandsynlighed at han får fænotypen 5 og 90% for fænotypen 4 hvordan????? takk -
Årsprøve
ForumindlægJeg skal til årsprøve i matematik. Jeg har matematik på b niveau, og dette er første år. Hvordan bliver færdighedsregningen og problemregningen? Hvad er nyttigt at tage med udover (formelsamling, notater, bog, lommeregner)? Og er der nogen der kender hjemmesider med formler af diverse? -
Engelsk eksamen - B nivaeu
ForumindlægHej alle :) . Hvordan forbereder man sig bedst til en engelsk eksamen B-nivaeu. Jeg skal op i næste uge, så jeg har forholdsvis god tid :) . Evt. nogle der har været oppe, og som kan give nogle gode råd :) ? -
Forberedelse?
ForumindlægHej folkens. Ville høre om i har nogle konkrete forslag til hvorledes jeg kan forberede mig, til engelsk eksamen A. Har selvfølgelig overvejet at læse det tidligere gennemgået materiale igennem. Er der forslag til hvad der kunne være nyttigt?
