Søgning på: engelsk b skriftlig eksamen. Resultater: 16961 til 16980 af 134825
-
Tutor søges til Mat B til A
ForumindlægMej mit navn er Mads og er 28 år gammel og er skal her i Febuar starte på Matematik B til A på Adgangskursus på Uni Ålborg. Jeg søger derfor en tutor til hjælp med diverse spørgsmål der kan opstå under semestret. Er du god til matematik og er villig til at lære fra dig så kontakt mig endelig på T... -
Matematik B Tutor - Herning søges
ForumindlægSom overskriften lyder søger jeg en matematik B tutor i Herning området. Jeg har ikke en særlig god forståelse for matematikken, så desparat brug for hjælp inden jeg kommer alt for langt bagud på mit studie. Hvis nogen ønsker at tjene lidt penge på at undervise, så send en mail til 30jensen@gmail... -
SRP i Biologi A og Psykologi B
ForumindlægHej derude :) Jeg skal lige straks til at igang med at skrive srp i fagene biologi A og psykologi B, og mit emne er euforiserende stoffer. Dog ville jeg bare lige høre om der er nogle der allerede har skrevet SRP i Biologi og psykologi, og om jeg i givet fald måtte se? det behøver ikke være samm... -
Perspektivering til Glasskabet af B. S ingemann
ForumindlægHej :) jeg er igang med at skrive dansk synopsis til prøve form b i dansk. jeg har trukket romantikken og har valgt teksten Glasskabet af B.S ingemann. Jeg er nået til perspektivering, men jeg har svært ved at finde en tekst jeg kan perspektivere til. Er der nogle der har nolge ideer?? -
hjælp til idræt B niveau (idrætsrapport om kondition)
ForumindlægHejsa. Jeg har en idrætsrapport som snart skal afleveres (om en uge). Idrætsrapporten omhandler kondition, hvor vi f.eks. har lavet bip test og cooper test. Er der en her fra som er god til idræt B, som kunne hjælpe mig, hvis jeg støder op på noget? og evt. også hvis der er noget jeg ikke fors... -
Eksamen Religion C
ForumindlægSkal, som så mange andre, op i religion på c niveau på torsdag, men er lidt i tvivl omkring forløbet. De eneste guldkorn vi har fået fra vores lærer omkring eksamen er: " I skal bare gøre jeres bedste...." Er der nogle der har været oppe, som ved hvordan det foregår? Har samlet en del n... -
Basis kemi B opgave 63
ForumindlægOpgave 63 – Man har 500 mL pufferopløsning, der indeholder ethansyre i stofmængdekoncentration 0,15 M og natriumethanoat i stofmængdekoncentrationen 0,20 M. a) Beregn pH i pufferopløsningen pH ønskes ændret til 4,2, ved tilsætningen af 1,0 M saltsyre b) Beregn, hvor stort et volumen der... -
Valgfag, 2HF hvor mange B niveau fag?
ForumindlægHej der ude :) Jeg står lidt i det dilemma, at jeg har valgt valgfag til 2HF i dag, det lyder måske kedeligt og som et let spørgsmål for de fleste, men mit problem er, at jeg syntes der er mange fag , der er spændende og har virkelig svært ved at vælge, luksus problem, I know :) Men v... -
Dansk Mundtlig Eksamen
ForumindlægHejsa, hvordan har i der? Jeg skal til mundtlig dansk eksamen om to uger, og spørgsmålet er hvordan jeg kan forberede mig. -
Matematikbog med opgaver
ForumindlægDa jeg har opgraderet matematik fra c til b, kunne jeg godt tænke mig en matematikbog med opgaver i og løsninger. Dels pga. at min tidligere matlærer ikke var særlig god til at lære fra sig, og pga. at jeg afsluttede mat c i 1.g, og jeg skal nu op i 3.g, og jeg har derved ikke haft matematik i ... -
Særlige vilkår
ForumindlægHej :) hvor mange eksamner skal man op i på særlige vilkår? :) min studievejleder sagde noget med to gange 10, skriftlige og mundtlige. men det kan da ikke være rigtigt at man skal op i f.eks. skriftlig religion og oldtidskundskab? -
AT- eksamen 2011 Kryptologi
ForumindlægHej Jeg skal som så mange andre op til AT eksamen her til sommer, og har valgt at skrive om kryptologi i matematik og historie. Jeg har fået læst bogen "kodebogen" af Simon Singh, og kunne godt tænke mig at skrive noget ang Enigma maskinen. Jeg har lidt svært ved at finde en problemform... -
Eksamen! kan i hjælpe..
ForumindlægHEj jeg har fået stillet en eksamens opgave der lyder: 12) Matematisk bevis. Deduktion og induktion.Gør rede for nogle forskellige bevistyper. Herunder bevis ved induktion.hmm er der nogle der forstår dette spørgsmål?? jeg er helt lost i spørgsmålet.. kan i hjælpe mig lidt måske?+håber i kan hjæl... -
HJÆLP til tysk oversætteles (Eksamen)
ForumindlægHej Jeg tænkte på om der ik er en venlig sjæl derude, som kunne tænke sig og oversætte det her fra dansk til tysk for mig? - "Som det første vil jeg starte med min præsentation af teksten. Her vil jeg give en præsentation af teksten, herefter et resume samt analyse og til sidst vil jeg af... -
Noter til religions eksamen
ForumindlægHej. Jeg skal snart til mundtlig religion til eksamen, men mine noter er ikke alt for gode, så hvis der er nogen der har nogle gode noter vil jeg meget gerne have en kopi. Emnerne vi har haft har været buddhisme, islam, kristendom og Freud/Jung. Der er hovedsageligt noter til Freud/Jung jeg har b... -
Historie eksamen - perspektivering
ForumindlægHej folkens! :) Jeg skal op til historie eksamen i næste uge. Min lærer siger at, hvis man vil opnå en høj karakter, er det meget godt at kunne perspektivere til idag og kende til nutidens historie, altså sådan noget som Krim øen osv. Har i nogle gode ideer til noget perspektivering og er der ... -
dansk eksamen analyse
ForumindlægHej, Jeg skal snart til eksamen jeg har trukket noveller efter 1990erne Er der nogen som kan hjælpe mig med at finde en novelle som kan perspektvers til Tennis,Nye udfordring eller under pres(sure) bare en af dem og novellen skal være skrevet efter 1990 novellen skal ikke være meget lang ell... -
Oversættelse 7 linjer fra engelsk til dansk..HASTER!!
ForumindlægHej alle... Jeg har fået til opgave at oversætte syv linjer fra engelsk til dansk, men teksten er lidt svær for mig... Håber i kan hjælpe mig... Jeg har vedlægt teksten som word dokument.... -
hvilke emner er bedst at vælge til eksamen ?
ForumindlægHvilke emne er bedst at vælge til eksamen Og hvorfor ? Noter ? -
Religion eksamen- :-D?
ForumindlægHej alle dejlige mennesker. Kunne godt bruge et klogt hoved eller to igen- i morgen skal jeg til religion eksamen. Min veninde var opppe idag og fik fire, og ville meget gerne have mindst en karakter højere. Nogen der ved hvad der er relevant at vide inden jeg går op til denne eksamen. & h...
