Søgning på: matematik 1g. Resultater: 16961 til 16980 af 32350
-
Differentiering af sammensat funktion
ForumindlægSkal til matematik eksamen på fredag . væs sød at kigge på det vedhæftede dokument og hjælp mig med at komme fra den første ligning videre til den anden i det der er markeret i den røde firkant :) Pa forhånd tak -
hvor er dec 2005
ForumindlægHey! nogen der ved hvor eksamensættet for kemi december 2005 ligger. Når jeg kigger på uvm.dk under vintereksamen kan jeg nemlig kun finde matematik! -
Differentialkvotienten
ForumindlægGør rede for begrebet differentialkvotient. - Hvordan vill i gøre hvis i skulle til mundtlig matematik? jeg har ingen ide om hvad jeg skal sige. Kan i hjælpe mig med et udkast? -
Aflevering
ForumindlægHej folkensEr der et geni der har lidt tid til at hjælpe mig med nogle matematik opgaver, f.eks. i morgen?Jeg går i 1.g - Mat A. Skriv hvis du vil hjælpe (: Kunne være lækkert.Mvh. Simone -
Gini-koefficient som et integral (opgave)
ForumindlægHej jeg sidder lige nu med SRP og der er simpelthen noget matematik som jeg ikke kan finde ud af. Det handler egentlig om gini-koefficienten. Jeg har udregnet den som et integral men så var der en opgave sidst i mit hæfte. -
Problermer med priser!
ForumindlægHej alle, jeg har et lille problem jeg er igang med at lave mit eksamensprojekt til matematik, men jeg kan ikke finde den gennemsnitlige pris pr kubikmeter vand! er der nogen der kan hjælpe mig? -
Pøj pøj!
ForumindlægHeyJeg ville bare lige ønske alle pøj pøj med eksamener. Jeg er selv færdig med de skriftlige, men ved matematikerne skal op i mat i morgen! Held og lykke allesammen, og self også med de mundtlige når den tid kommer;)Hygge -
Optagelsesprøve På KG?
Forumindlæg`Nogen der har været til en optagelsesprøve på KG altså Københavns åbne eller Gefion gymnasium? Hvad var det man skulle gøre under faget; Dansk, Engelsk, og Matematik? Nogen der kan forklarer please`? -
pointsystem
Forumindlæghej.. er der nogle derude der kender pointsystemet for skriftlig matematik 3-årigt A+ niveau(gymnasiet)... altså hvor mange point det kræver at få 03,5,6,7,8.. osv.. -
sin og cos!
ForumindlægJeg skal til skriftlig årsprøve i matematik på mandag. NU har jeg så fundet alle min dejlige notater frem, MEN cosinus og sinus relationerne? Nogle der evt lige kan risse det vigtigeste op for mig!? -
Maxwell's hastighedsfordeling
ForumindlægHej. Jeg skal have noget kemi og matematik bladet sammen. Er der nogen som har nogen ideer til hvordan man kan få noget kemi ind i sammenhængen med maxwell's hastighedsfordeling eller undvigelseshastigheden? -
Hjælp til bevis
ForumindlægHej. Er der nogen, der har beviset for at l a x b l er arealet af et paralellogram? Håber I kan hjælpe, for ville gerne bruge det til matematik mundtlig eksamen. -
HJÆÆÆÆLP!!
ForumindlægHeej. jeg skal til eksame i matematik :S Jeg har et spørgsmål, hvor man skal forklare sammenhængen mellem stamfunktioner og arealer ? Hvordan skal jeg gøre det ? og dernæst skal jeg fortælle om anvendelsee af bestemte integraler -
Løsning på trigonometriske ligninger
ForumindlægHej Jeg skal til mundlig matematik, og har fået stillet spørgsmålet hvordan man løser trigonometriske ligninger.? Hvis nogen har nogle noter eller forklaringer på hvordan man løser trigonometriske ligninger er alle svar velkommen... -
stikprøver
ForumindlægHej alle Jeg sidder og skal snart op i mundligt matematik.(Som så mange andre nok os skal :-) ) Jeg går helt i stå når det kommer til emnet stikprøver. Er der nogen der kan hjælpe mig med betydningen af K(n,r)? -
Funktioner
ForumindlægHej jeg skal op i matematik.. Og min lærer opgivet emne "funktioner". Men jeg kan ike rigtig forstå det..Så jeg ville lige spørger om der var nogen der havde noter om emenet.På forhånd tak..... :) -
Eksamen HTX Mat. B
ForumindlægHey !Var nogen af jer op til eksamen skriftligt i matematik B på HTX d. 31/05-2006?Hvis nogen af jer var, synes I så nogle af opgaverne var svære/nemme ?Hilsen Kevin. -
program til udregning
ForumindlægJeg har ledt et stykke tid uden resultat. Er der et matematik-lignende program der kan udregne trekanter og 2 ubekendte, altså noget i stil med regneregler.dk, bare offline? -
Bevis for en parabels toppunkt - b/c niveau
ForumindlægHej. Jeg skal bruge et bevis for parablens toppunkt, men jeg kan simpelthen ikke finde et der ikke indeholder differentialregning, eller andet jeg ikke har lært endnu. Har matematik på B-niveau og går i 1.g På forhånd tak :) -
10, eksamen
ForumindlægHey - jeg skal op i Matematik her i morgen tidlig.Så mens jeg forbereder mig, kunne jeg godt tænke mig at høre nogle fif til nogle lidt højere karakterer - 9-10 og derover.Tak på forhånd
