Søgning på: matematik fp9 maj 2017. Resultater: 16961 til 16980 af 33873
-
Sælges: Texas TI-Nspire CAS
ForumindlægInkl manualer, kvittering osv. God stand. Til Matematik på A og B niveau. NU 700 KR. -
Differentialligninger
ForumindlægKære allesammen Jeg mangler hjælp til dette spørgsmål, der vedr. differentialligninger i matematik. Er der mon nogle, der kan hjælpe?? Se det vedhæftede materialer. På forhånd tak for hjælpen ;-) -
funktioner
ForumindlægEr der nogen matematik genier der vil hjælpe med at forklare, hvordan man løser denne opgave uden at bruge CAS?T-T (se bilag) -
spredning
ForumindlægEr der nogen matematik genier der vil hjælpe med at forklare, hvordan man løser denne opgave uden at bruge CAS?T-T (se bilag) -
penge/hjælp
Forumindlæghej jeg er ung pige der 21 år gammel , og har brug for hjælp til matematik opgaver løsning.. giver gerne penge josfine -
Portfolio om transportmidler
ForumindlægHej allesammen.. Jeg skal lave en portfolio i matematik om et transportmiddel, ved ikke hvilken transportmiddel jeg skal bruge og jeg ved ikke hvordan jeg skal begynde.. HJÆÆÆÆÆLPP PLIIIZZ :( det haster!! -
Vietas formler
ForumindlægJeg har en mundlig matematik eksamen snart, hvor jeg skal faktoriserer et 2.- gradspolynomie og Vietas formler. Men hvad er det nu lige vietas formler er og hvornår bruges det??? :) :) -
A-Niveau fag
ForumindlægHejsa, Er det muligt at have dansk, historie, matematik, fysik, kemi og biologi på A-niveau i gymnasiet? På forhånd tak Rasmus Tolker -
hjælp !!!!
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp til matematik der står hvor stor en brøkdel af figuren er farvet? A B C D Hjælp -
Lektiehjælp
ForumindlægHej Er der en der vil hjælpe mig med matematik hf c? Har brug for hjælp indimellem - og nok også når vi når eksamen :) Område: Horsens/Hedensted/Vejle -
Vektorer
ForumindlægHej derude :-) Nogle kloge matematikere derude, som kan hjælpe med en opgave omhandlende vektorer (se vedhæftet fil)! Tak på forhånd! -
omsætning og afsætning
Forumindlæghej jeg har brug for lidt hjælp til at lave noget omsætning og afsætning i matematik altså lave en model eller en kurve til det. Anyone? -
Mat b-niveau dec 2008
ForumindlægEr der nogen der har løsningerne på: MATEMATIK B-NIVEAU Fredag den 12. december 2008 Der er nogle ting jeg er usikre på.. -
hjælp mig ..
ForumindlægHej vil i ikke nok hjælpe mig med matematik det handler om at forkort brøk : 4/6 = ? jeg vil helst vide hvordan man renger det :) -
bestem a og b ud fra en graf
Forumindlæghar hjælp til både opgave a og b, da jeg ikke er specielt god til matematik må det gerne blive forklaret på en let forståelig måde. tak på forhånd :)) -
Beregn SinV
ForumindlægHej. Jeg har en matematik opgave, som lyder: Beregn sinv af følgende: Cosv = 0,4 Men jeg forstår ikke hvordan jeg skal gøre. Er der en som er sød at forklare det? -
regning af tværtsnitareal
Forumindlæghej her sidder jeg med en matematik aflevering, er der nogen herind kan hjælpe mig med de følgende opgaver. på forhånd tak for hjælpen. -
Isolere K0
ForumindlægSidder med en matematik aflevering til imorgen og kan ikke finde ud af at isolere k0 ?? Nogen der kan hjælpe? -
Talfølge
ForumindlægHej allesammen Sidder med denne matematik opgave og kan slet ikke finde ud af den. Vil sættes stor pris på noget hjælp Tak på forhånd :) -
Kvalitativ eller kvantitativ..?
ForumindlægHej. Hvordan kan man beskrive forskellen mellem om noget kvalitativ eller kvantitativ i faget matematik? Og hvordan kan jeg ser om noget er enten kvalitativt eller kvantitativt?
