Søgning på: engelske socialister holger drachmann analyse. Resultater: 16981 til 17000 af 45450
-
Haster :/ det aflevering til Mandag..
ForumindlægHAr 15 sætninger ssom jeg skulle oversætte fra dansk til engelsk det har jeg gjordt men ville spørger er der nogen søde mennesker som der ville rette den for mig ?? -
tvivl
ForumindlægHej, jeg er ret i tvivl på engelsk eksame nu hvor jeg skal lave en disposition i min lockout ferie hæhæ. Men vælger jeg selv emnet og underemnet?? -
Parliament
ForumindlægHvorfor, eller hvordan er det lille i kommet ind i det engelske ord parliament? På fransk, parlement, at tale = parler; på dansk, parlament. -
Læserhenvendelser
ForumindlægJeg er lidt på bar bund her, og det er internettet også... Er der nogen, der ved, hvordan man oversætter "læserhenvendelser" og "scensk fremstilling" til engelsk?? -
Bortvisning dagen før eksamen?!
ForumindlægHej, Jeg tjekkede i dag min postkasse for første gang i den her uge, og fandt ud af at jeg har modtaget et brev her i mandags den 19 (eller der står den 19. på brevet, det kan også være at den er blevet sendt den dato, og jeg først har modtaget brevet den 20) om at jeg er blevet udmeldt/bort... -
Hjælp til forberedelse!!
ForumindlægHej!Nogen der har et svar på min spørgsmål...Hvordan forbereder man sig bedst til en engelsk eksame i 10. klasse?Hvad skal man gøre til eksamen for at få gode karaktere?*Nørd* -
sso
Forumindlægskal skrive i sso, der står man skal skrive et kort resume på engelsk.. ?? Whaat? har ikke fattet hva det er for et resume . Nogen der kan hjælpe, bliver meget glad .. Hilsner ADEM:)) -
haster
ForumindlægHej Skal til AT eksamen imorgen og skal gerne vide noget om hvad det naturvidenskabelige i engelsk er. er der nogen der ved det? tænker om det er fremgangsmåden eller bare det at der er en fremgangs måde. eller hvad kan det være? håber på hurtigt svar. på forhånd tak -
forklaring
ForumindlægHej, er der en venlig sjæl der kunne tænke sig at læse min engelsk stil igennem og give kortfattet feedback - det tager kun 5 minutter.. :-) Bare skriv herinde, så sender jeg den afsted. -
Oversættelse af en enkel sætning
ForumindlægKære SP-brugere Jeg har lige en enkel sætning på engelsk, som jeg er i tvivl om. Er der én der vil hjælpe mig med at oversætte det? Så sender jeg sætningen i en privat-besked. -
Søger skriftligt opgavehæfte
ForumindlægHej Studieportalen Jeg leder efter det skriftlige opgavehæfte: hf engelsk B maj 2014 del 1 Hvis nogen vil dele hæftet med mig, vil jeg blive meget taknemlig. På forhånd tak. -
Abstract
ForumindlægJeg skriver i afsætning og engelsk. Jeg har i min opg. valgt at skrive om eksportmarkedsføring. Jeg har valgt landene Kina og Danmark og virksomheden Arla Foods.. Jeg synes jeg har lidt besvær med at skrive et abstract. Nogen der er nogle råd til, hvordan jeg skal gøre det, når jeg skriver om di... -
downloade opg
Forumindlæghej alle sidder og laver en stil om obesity i engelsk prøvet lige at søge på nogle opgave her på studieportalen, og fandt en jeg godt kunne tænke at læse men kan ikke åbne den hvergang jeg trykker på den ryger jeg til min egen forside. er der nogle der har prøvet dette og er der nogle der kan hjælpe -
obama?
ForumindlægEr der nogen der har skrevet engelsk essay om obama? Jeg har et sidste spørgsmål der skal besvares i mit essay, men forstår det ikke helt: ”place the speech (the american promise) in a historical perspective of rhetoric in politics ”. Hvordan gør jeg det? Tak. -
Hooliganisme - Historie?
ForumindlægHej alle sammen Er i den uheldige situation at have valgt fagene Engelsk - Historie. Desværre er mine vejledere ikke sikre på at det er muligt at skrive om hooliganisme i historie faget. Er der nogle af jer der har nogle forslag til hvordan man kan kombinerer de to fag inden for emnet hooli... -
Historie Adgangskrav
ForumindlægHej alle sammen. Efter et år på Jura som ikke var min kop the sidder jeg i den situation at jeg rigtig gerne vil Læse historie. Problemet ligger dog i at jeg for alt i verden undgik Tysk på HF, da jeg i min folkeskole tid kun havde dårlig erfaring med det host* møg sporg ;) Nu... -
Haster! SSO!
ForumindlægHej.. Jeg er blevet lidt i tvivl om min SSO. Skriver i historie, men det meste af mit materiale er på tysk. Ville bare høre om jeg skal oversætte citaterne til dansk? Både de tyske og engelske? F.eks hvor jeg oversætter til dansk og laver en fodnote hvor jeg skriver "oversat fra tysk til d... -
Hvis man nu mangler tekster?
ForumindlægNogen der kender et godt sted på nettet hvor man kan hente engelske noveller? -jeg går på HF og har grundet noget fravær ikke fået skaffet mig alle teksterne, (er ved at kontakte andre fra holdet osv) men har hørt at man muligvis kan finde ting online?På forhånd tak.-Anne -
Fup Eller Fakta?
ForumindlægHej Jeg har hørt, at man for at læse medicin skal have 10 i Engelsk B Er der nogen der kan bekræfte dette eller er det fup ? Det skulle vidst være noget nyt, som starter fra i år . Men er dog ikke sikker, hvorfor jeg stiller spørgsmålet herinde .. Nogen, der kender noget til det ? -
sprogrejser
ForumindlægHey nogle der kan anbefale en god rejseorganisation for sprogrejser? (2-3 uger) - formål: lære engelsk hurtigt Nogen der evt. har haft en god oplevelse og kan anbefale et godt sprogkursus :) - destinanionen må meget gerne være malta! Håber i kan komme med nogle idéer....
