Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 16981 til 17000 af 42938
-
Jordens overfladeareal
Forumindlæg"Vis at jordens overfladeareal er ca. 510 mio. km2." Hvordan gør man det? Jeg ved at jordens omkreds er 40003,6km - hvis det overhovedet skal bruges til noget?? -
Hjælp til et par småting i oversættelse
ForumindlægJeg er ved at oversætte et lille stykke tekst og er blevet i tvivl om et par småting. "(...) da hun var ung." - skal her bruges passé composé eller l'imparfait? Og så er der denne sætning: "Mange drenge gør det for at glemme deres generthed. Derefter tør de spørge pigerne... -
Hvad er rigtigt?
ForumindlægErst will ich referieren, was passiert in diesem TextstückErst will ich referieren, was in diesem Textstück passiert?? -
Ekstra høj niveau...
ForumindlægHej.. Hvis jeg har høj niveau enkeltfag udover de to høj niveau fra min studentereksamen, bliver det så talt som tre høj-niveau og ganget med 1,03? På forhånd tak.. -
Nogen der kender en side hvor man kan..
Forumindlæg...downloade HF-Stile? -
vedr. specifikke adgangskrav og universiteter
ForumindlægHvis man opfylder de specifikke adgangskrav med en høj karakter, men ikke har en fuld studentereksamen, Kan man så stadig søge ind på en uddannelse på kvote 2 ? Synes ikke jeg kan finde frem til svaret. -
gødnin
Forumindlæghej vil lige høre at naturgødning er det er urin fra dyr og mennsker hvad bruger man så den til eller er det kunstgødning man bruger isted for hvornår bruger man så kunstgødning man bruger til vores planter er det ik planter som er døde og urin fra grise -
mediafag
Forumindlæghej hvis man vælger mediafag som valgfag kommer det med i min gennemsnit -
Isolering!!!
ForumindlægOkay men hvad m flg. ligning hvor der ikk er noget fælles tal: 25000 = 7000(1+x)^-1 + 6000(1+x)^-2 + 5000(1+x)^-3 + 4000(1+x)^-4 + 5000(1+x)^-5 -
Fysik
ForumindlægHej studieportalen. Jeg skal snart lave en eksamensopgave fra sidste år (HTX Fysik A 30. maj 2017). Jeg har foberedt mig en del, men jeg ville bare spørge om der var nogen herinde, som har lavet den før, der kan fortælle mig hvilke slags spørgsmål der bliver spurgt ind til den? Så kan jeg nemli... -
Antal eksamener på HTX
ForumindlægHej alle sammen Jeg spekulerede på hvor mange fag jeg kan komme op i, samt om jeg skal op i et bestemt antal af A-, B- eller C-fag? Jeg har følgende fag: A-Fag Dansk Matematik Fysik Engelsk Teknikfag B-fag Kemi Idehistorie Teknologi C-fag Biologi Samfundsfag Kom/IT Programmering -
VØ eksamensopgave
Forumindlæg15 aug. 2014 VØ eksamensopgave - Tivoli A/S Jeg har virkelig brug for svar om nogen har denne opgave liggende som de vil dele. ASAP -
Sygeeksamen
ForumindlægHej jeg går i 9. Og jeg skal til sygeeksame i tysk. Da jeg ikke har færdiggjorde alle mine eksamener betyder dette at jeg ikke kan komme ind på et gymnasie? Eller er der undtagelser for sygeeksame :)) -
Fravær
ForumindlægHej, Jeg går i 1.G og i dag havde jeg hovedpine, så jeg tog ikke i skole. Jeg kan se, at mit fravær for året er på 0,52 %, men vi havde 3 timers fransk i dag og jeg er blevet rigtig bange fordi der står, at jeg har fået 20 % fravær for en periode under fransk. Det vidste jeg altså overhovedet i... -
oversigt over mellemkrigstiden?
ForumindlægJeg søger en slags oversigt over mellemkrigstiden... Nogen, der kan hjælpe?Jeg har fx. en over Renæssancen, hvor der står noget om, hvad ordet "renæssance" betyder, hvilke stikord, der er knyttet til denne periode, og sådan kort og godt, hvad der er vigtigt at vide om denne periode, hvi... -
bestået fag?
Forumindlægjeg har et spørgsmål om jeg er bestået eller ej. jeg fik 2 i min skr. spansk eksamen. i mine årskarakterer har jeg fået 7, mdt. og skr. hvis jeg dumper mdt. spansk (det skal jeg til eksamen i på tisdag), er jeg så dumpet i spansk? pga. min lave skr. eksamenskarater? på forhånd tak -
Dumpet engelsk B - men C ?
ForumindlægHey . Jeg dumpet min engelsk eksamen sidste år i 3.g . Da jeg skal til at søge ind på en uddannelse hvor det kræver C niveau er jeg lidt i tvivl om jeg har bevis på C ? Det minder lidt om et af mine kammerateres situation da han dumpet til eksamen i Matematik A , men fik så tilsendt sit B bevis ? -
Forsøg
ForumindlægHej:) jeg er i gang med at skrive en rapport om bromelin i ananas. I diskussionsafsnittet skal jeg svarer på hvad bromelinen gør i ananasen i naturen. Altså hvorfor ananasen har brug for at indholde bromelin for at overleve i naturen? Jeg har søgt rundt på nettet både dansk og engelsk, men d... -
Skrevet Koranen
ForumindlægHvem har skrevet koranen? Det er da ikke Muhammed?? Er det ikk mundtlig overlevering og så andre der har nedskrevet det senere?? HELP :D -
Hjælp til ligning
ForumindlægVi arbejder med noget pisse svært lignings noget.... Jeg har virkelig brug for hjælp.Hos pølsemanden koster 3 franske og 2 alm. hotdogs 82 kr, og 2 franske og 4 alm. koster 92kr. Hvad koster de 2 slags hotdogs?Please hjælp!
