Søgning på: matematik noter 10 klasse. Resultater: 17021 til 17040 af 92586
-
svømmebassin til faglig dokumentation
ForumindlægJeg kan lige så godt sige det med det samme, at jeg er tungnem, når det gælder matematik. Nå, når det så er sagt. Jeg er igang med at lave et svømmebassin og nu skal jeg proppe pythagoras, funktioner og potenser og rødder ind. Nogen der ved, hvordan man gør det? For jeg er helt på bar bund. -
Skriftlig Engelsk A Eksamen - Hjælp til at rette stil :)
ForumindlægHej, jeg var til engelsk A eksamen igår, og så tænkte jeg om der er nogen der vil kigge mit essay igennem eventuelt gætte på en karakter? :) Assignment (A) The decadence of a human being is not a beautiful sight to see, especially if it is one of your own loved ones. The question usually asked i... -
Skoletaske til gymnasiet - Hvor mange liter?
ForumindlægHej! Jeg skal starte på gymnasiet her til sommer og leder efter en skoletaske, der er behagelig og praktisk til alle de bøger, man får. Jeg ved godt, at det stadig er ret tidligt at lede efter en nu, men hvis jeg finder den rette nu, så vil jeg også kunne bruge den her i 9. klasse. Jeg har kigg... -
komplexe tal
ForumindlægHej jeg hedder sara og skal til at skrive 3.gs opgave og jeg har ud fra udvægelsesmetoden valgt matematik at skrive i.Da vi er igang på 2.gradsligninger i øjeblikket, faldt min interesse i at man kun kan løse ligningen hvis diskriminanten er et positivt tal.Derfor komplexe tal.Jeg håber at der vi... -
Fysik A STX mdt. eksamen
ForumindlægHej folkens! Jeg skal til studentereksamen i Fysik A mundtlig her om en lille uges tid. Vi kender spørgsmålene til den teoretiske del på forhånd, og derfor vil jeg gerne have lavet dispositioner til hvert af dem, men jeg er kommet i tvivl om hvorledes jeg skal bære mig ad... Skal man starte... -
Udvikling af programmer
ForumindlægKære Alle Mit navn er Alexander Vener, og jeg står bag virksomheden AWOP, hvis mål er at udvikle små desktop programmer til studerende. Programmerne skal udvikles på baggrund de studerendes behov i de enkelte fag, et eksempel på dette kunne være et program som kunne tegne trekanter når må... -
Karakter - 11/13
ForumindlægHejsa.1) Jeg tænkte på om der var nogle med et snit omkring/over 10 som gad lægge deres karakterer ud i dette indlæg?2) Er der nogle som kan henvise til nogle samfundsfags- eller geografiopgaver til 13? -
Gode råd til Studieretningsprojektet
ForumindlægVi har samlet 10 gode råd til studieretningsprojektet: Find en fast daglig arbejdsrytme - sig til dig selv, at du senest skal i gang f.eks. kl. 8.30. Hold pauser i skriveriet. Sørg for at få bevæget dine led i pauserne. Vær fokuseret i din arbejdsrytme. Sæt MSN på optaget / mobiltele... -
tunnel?! kan kun få den ned på 65?!
ForumindlægHej vi har lige fået en opgave i mat. der er 4 mennesker der skal igennem en tunnel, de haret lys der kan holde 60 min og hvis de ikke alle er kommet igennem inden den tid så dør de. person 1: tager 5 min person 2 tager 10 min person 3 tager 20 min og person 4 tager 25 min der er kun et lys hvil... -
rettelse!
ForumindlægNogle der vil læse min opgave i gennem og se om der er nogle grammatiske fejl! Tak! Later in the story they decide to canoe at St. Joe River. In this part of the story the mother realizes her true feelings about Michael and Zoe. About Michael she says, “I could like him, if only he were not turn... -
Mental forberedelse!
ForumindlægJah... vi talte i min læsegruppen, hvad vi gjorde for at forberede os mentalt til eksamen. Det var en meget sjov diskussion. Nogle af budene var: - Høre AC/DC - TNT i badet morgenen før, så hele familien vågner pga. larmen - Løbe en tur hver dag efter læsningen (plejer dog alligevel at gøre det... -
forsøg
ForumindlægJeg skal her imorgen óp til en prøve i min 9. klasse. Jeg skal fremstille et eksperiment om Vekselstrøm og jævnstrøm..Hvilke måder kan jeg "fremlægge" emnet ? Tak på forhånd -
forside
ForumindlægHej.. Hvad skriver i på forsiden, og i hvilken rækkefælge? Jeg har indtil nu skrevet: Navn Gymnasium Klasse Studieretning Emne Fagkombination Opgave A Hvordan vil i stille det op? Og vil i tilføje noget? -
projekt
ForumindlægHej vi er 3 piger i 8 klasse og vi har projekt uge. vi kan ikke finde på et produkt og spørg derfor om hjælp. Har I/du en ide til et produkt i projekt uge, hvis man har emnet uddanelsespres? -
Forvirret hjælp!!!mundligt dansk eksamen?
ForumindlægHejsa. :) Jeg har et spørgsmål . . Jeg skal op til mundligt dansk eksamen , er lidt forvirret om man kommer op i de tester som man har læst i klassen eller er det helt nye tester som man får til mundligt dansk eksamen? -
Hjælp til at finde underemne til overemnet globalisering
ForumindlægHej. Jeg skal til at lave en fremlæggelse i Samfundsfag. Hvor jeg skal finde et underemne til Globalisering. Det skal være et godt underemne, så jeg ikke risikere at jeg skriver det samme som en anden fra min klasse. Tak på forhånd. -
den korrekte form...engelsk...
Forumindlæghejsa håber at der lige er en der kan tjekke om det er rigtigt det jeg har lavet:opgaven går ud på følgende; indsæt den korrekte form(adjektiv/adverbium) af ordet i parentes:1. The young man shouted angryly at the policeman(angry).2. he stumbled blind towards the door(blind).3. He bought a really... -
Halvvejs gennem 2g, drop og erstat MAT B?
ForumindlægHej, jeg er halvvejs gennem 2g og guderne må vide hvorfor jeg i slutningen af 1g valgte matematik på B. Jeg er ikke god til det og hader faget. Og så regner jeg stærkt med, at mit fremtidige job ikke omhandler matematik i en højere grad. Mit spørgsmål er, kan jeg erstatte og droppe matematik på ... -
Kemi eksamen 2009 STX A
ForumindlægHej Alle Jeg håber at det gik godt for alle under kemi eksamen i dag. Hvis der er nogle klogehoveder, der vil være så venlige at uploade en facitliste eller en hel opgavebesvarelse, så vil det glæde mig meget. :) Evt. nogle der ved hvordan det går det til mht. pointgivning plus karakter? :) På... -
engelsk stil om sommerferie
ForumindlægHej jeg vil blive meget glad hvis nogen af jer ville rette min engelsk stil, da jeg nemlig er meget dårlig til engelsk. kh. pigen som virkelig ønsker at få sin stil rettet <3: Family travel I saw my friends for the last time, for I’m not going to see the class anymore. After the h...
