Søgning på: dansk politik samfundsfag. Resultater: 17041 til 17060 af 48880
-
solsort og snefnug
ForumindlægHvad er jeres budskab/fortolkning? uddyb gerne. -
Hjælp skal skriv om romentiken i den litteraturiske
ForumindlægJeg skal skriv om den romentiken og beg ved slet ikke hvor jeg søge -
Rapportskrivning - hvordan?
ForumindlægHvordan skriver man en rapport? -
Et skud i Taagen af J.P. Jacobsen - Perspektivering tekst?
ForumindlægJeg skal perspektiver "Et skud i Taagen" af J.P. Jacobsen til en anden tekst. Nogen gode bud på en tekst? På forhånd tak :) -
Kryptering (monoalfabetisk substitution)
ForumindlægHej, jeg skal skrive om krypteringer i min srp, men jeg kan ikke rigtig forstå monoalfabetisk substitution, hvor man bruger bogstaveoptælling til at dekryptere en sætning. Jeg forstår godt at z (fordi der er 17 af bogstavet z) skal være e, da e er det hyppigste bogstav, men forstår ikke de andr... -
Historie-opgave: Kirkegaard
ForumindlægJeg er meget fascineret af Kirkegaard, og vil meget gerne skrive 2.g opgave om enten ham, eller om hans tid 1813-1855...men jeg kan ikke helt komme på hvad det skal være, uden at det kun handler om filosofi. Nogen der kan hjælpe migHjælp? -
GrammaHjælp!
ForumindlægHejJeg har fået Engelsk A i år i gym., og egentlig er jeg tilfreds med det, MEN jeg stinker til grammatikken, jeg aner ikke hvad jeg skal gøre med den. ER der nogen der kender et godt program at lære den i? Evt. på nettet? -
>>>Er det et essay??<<<
ForumindlægHey.. Er der nogen der ved om det er et essay hvis jeg skriver " vi" i stedet for "jeg" ??Jeg har nemlig skrevet "vi unge synes at der bliver forventet for meget af os"..."Vi er alene med anvaret for vores liv.. bla bla..."Skal jeg skrive jeg i stedet for? ... -
Paypal hjælp...
ForumindlægJeg har oprettet en paypal konto men jeg kan sende at min "sending limit" står på $0 USD, betyder det, at jeg ikke en øre kan sende? Det er da meget mærkelig, da jeg har hørt fra andre, at man sagtens kan sende ud at verificere sit VISA, hvad står jeres "sending limit" på, vil... -
Digtet styrt.
Forumindlægjeg er igang med at lave en analyse om digtet "styrt" og jeg er nået til et spørgsmål som jeg ikke forstår. spørgsmålet lyder: hvordan vil du karakterisere fortælleren i digtet styrt?. Hjælp hurtigst muligt tak. -
tysk rettelse af tekst
Forumindlæghejsa :)..jeg har skrevet denne korte tyske sætning, men da tysk gramma ikke er min stærke side vil jeg gerne have den rettet :)...det er svaret på et spørgsmål som lyder "Hvilke problemer fik stasi-spionerne, efter murens fald"..og omhandler den del af civilbefolkningen i østberlin som... -
fodboldenglen
Forumindlæghey nogen der har nogle noter til fodboldenglen ...tak -
AT - ekstremsport (bjergbestigning)
ForumindlægHey, VIlle høre om nogle der også arbejder med ekstremsport, hvad I perspektiverer til udover tidligere AT-forløb? Tak. -
Den Gamle mand og havet
Forumindlæghej jeg skal snart til at skrive stor opgave i engelsk om the old man and the sea, og ville bare høre om nogen af jer har skrevet om den, eller kender nogen der har??? har nemlig brug for lidt inspiration. \nJeg ville også hører om der er nogle der har lyst til at hjælpe mig med at skrive opgaven... -
om det er oversæt rigtigt
ForumindlægThe missing self-knowledge may give big problems in relation to having young people out of the criminal. - They see it as their own responsibility that they ended up in prison. They does not expect to get support from anywhere to change their lives. They do not think the social communities ... -
1 ord, som ikke står i min ordbog
Forumindlæg"Pressechef"hvad vil i oversætte det til?Jeg har ikke kunnet finde noget om det. Men jeg tænker henad noget med "head of public relation", men aner ikke om der er et mere specifikt udtryk, i forhold til min hjemmestrikkede formulering -
hvorfor importerer vi olie når vi er selvforsynende
Forumindlæghej, iht. statistikbanken.dk importerer Danmark ca. 1/3 af forbruget og eksporterer mere end halvdelen af vores forbrug. Er der nogen derude der har en logisk forklaring på dette. -
Tysk handelskorrespondance :)
ForumindlægVi skal selv formulerer sætninger i handelskorrespondance bogen, hvilket ikke er min stærkeste side, så hvis nogle gider at kigge den igennem er jeg taknemmelig:A.Meddel, at vedlagte check dækker den fremsendte faktura. (egen fri formulering)A.Der beigefügte check ist zum Ausgleich der übersendet... -
Oversættelse, hjælp søges
ForumindlægHej folkens. Er du en knag til tysk, så beder jeg om din hjælp. Skal beskrive nogle billeder fra Berlin, her er det første jeg har beskrevet. Kan du hjælpe med grammatik og ordstilling etc? Mange tak !! :) In 1930 Potsdamer Platz war schon damals ein zentral Verkehrsknoten im Berlin. Viele Mens... -
ESSAY
Forumindlæghej vi har haft i skolen lidt om essay og vi skal havde en slags time hvor vi får 2 timer til at skrive en essay og jeg kan ikke helt finde ud af det essay altså mener fx hvordan kan man begyndte skal man sige sine meninger skal man undersøge skal den være lang skal det være ligeom når man skrive...
