Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 17061 til 17080 af 163702
-
Fagtitlen
ForumindlægHvad hedder fagtitlen på engelsk -
"Her er tale om"
ForumindlægHvordan ville I oversætte denne vending til engelsk? Kan bare ikke oversætte det. -
At studere jura ?
ForumindlægHej, jeg går i 3.g ad matematisk linje (mat. (A), samf. (A) og filo. (C)). Jeg overvejer at læse jura. Dette skyldes, at jeg altid har været fascineret af ’retssager’ og ’advokatverdenen’. Mit indblik i disse ting stammer dels fra bekendtes beretninger, dels avisartikler, dels John Grishams roman... -
Dobbelt statsborgerskab
ForumindlægHej. Jeg har den problemstilling, at jeg skal til England og studere her om 1½ år. Den uddannelse, som jeg ønsker kræver, at man er engelsk statsborger. Det er godt nok kun den uddannelse, som jeg skal tage efter min bachelor på 4 år. Nogle der kender til de danske regler mht. dette? ... -
Engelskstil ok ?
ForumindlægHej Allesammen , Er der nogen der gider og måske den engelsk stil , jeg ville være evig taknemmelig , og siger på tusind tak for hjælpen . 25 Ogitumbo Road Bolum South Africa January 29 Dear Lisa Thank you so much the Email you sent me , yes I am in South Africa right now , I would hope you ... -
hjælp til rettelse af oversættelse.
Forumindlæg“Den amerikanske litteraturs sjæl”, Saul Bellow, døde sidste år i en alder af 89 år. Saul og forældrene, som var russiske jøder, var emigreret til Canada i 1913, og da han var otte år gammel, flyttede de til Chicago, hvor han, som han selv siger det, blev fuldstændig amerikaniseret af storbyli... -
for ringe :(
ForumindlægI 8. klasse fik jeg i 1. StandpunktskarakterDansk 6-6-7-6Mat 6-6Engelsk 6Tysk 72. Standpunktskarakter har jeg slet ikke fået nogle karakter.3. StandpunktskarakterDansk 7-5-6-6Mat 6-6Mdt. engelsk 6Tysk 7fysik/kemi 7I 9. klasse 1. standpunktskarakterdansk 6-5-5-6mat 5-5engelsk 6tysk 6fysik... -
VIL I IKKE NOK SVARER :-( jeg er nervøøøs
ForumindlægHejsa! Jeg skal til samfundsfags eksamen (FSA) på mandag og ville derfor høre om der var nogen, der kunne forklare mig, sådan punkt for punkt, hvordan samfundsfags eksamen foregår..? Og desuden om der var nogle specielle ting, jeg skulle være opmærksom på? -
Gode råd inden eksamen
ForumindlægHej allesammen. Landet ligger (desværre) således, at jeg har min psykologi eksamen her d. 9/6 - altså om to dage. Er næsten færdig med mine noter, og føler at jeg efterhånden er ved at få styr på det meste af min teori. Derfor vil jeg lige høre om der er nogle der har nogle gode råd eller er... -
Noter
Forumindlægnogle der mangler noter, i kan få alle mine noter på torsdag, skriv til mig -
Lseprøven FSA
Forumindlæghej, er jeg den eneste der syntes, at læseprøven var vildt svær? hele den sidste tekst var jo nærmest sortsnak! har ikke fået mine skriftlige karaktere endnu, men er bange for den kommer til at trække mig ned... har endda hært flere dansklærere sige, at de ikke engang ville kunne få 12 i den... s... -
FSA
ForumindlægHej. Er der nogle af jer, der ligger inde med nogle FSA´er, så jeg kan øve mig. Evt. Links hvis I har nogle. Det vil være en kæmpe hjælp. Hvis ikke, har i nogle typiske fejltyper jeg kan øve mig på? -
Søger tysk hjælp:-)!
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har lige afsluttet 1.G og søger derfor en person/underviser/tysker(…), der er god til tysk og dermed kan rette mine stile i dette fag( på B-nivaeu). Det vil være en fordel, hvis du bor omkring/i Aalborg, idet jeg selv bor i denne by - hvis dette ikke er tilfældet ka... -
Kommunikation
ForumindlægHvad vil det sige at have kommunikativ kompetence? -
bevis for ensvinklede trekanter
ForumindlægHej alle kloge mennesker :) Jeg har fået dette eksamensspørgsmål: Trekanter Du skal fortælle om trekanter. Herunder skal indgå ensvinklede trekanter og sinus og cosinus i den retvinklede trekant. Men jeg kan ikke finde noget bevis, der har noget med ensvinklede trekanter at gøre? Ville i udlad... -
Ligninger - Har brug for hjælp!
ForumindlægEr gået i stå med denne opgave, er der nogen der kan hjælpe? Tak! -
Design jeres eget experiment.
Forumindlæg1. Hvad vil i undersøge 2. Hvad er jeres hypotese 3. Hvordan vil i undersøge (metode) ? Nogen der lige kan hjælpe mig her, skal bare være kort og hurtigt :) -
Nettobidrag
ForumindlægHej Vi sidder til årsprøve i samfundsfag, og har trukket velfærdsstaten, og kommer i tvivl om begrebet "nettobidrag". Er der en der kan forklare hvad det er? Tak på forhånd -
diff.kvotient
ForumindlægDefinition: Hvis f er en funktion og x0 et punkt i definitionsmængden, er diff.kvotienten ud fra punktet x0 givet ved delta y/ h = f(x0 + h) - f(x0) /h dette er diff.kvotienten, men hvordan kommer man frem til denne formel? -
Disposition.
ForumindlægHej SP. Er der en, der vil uddybe dette yderligere eller komme med links? Vis at en positiv voksende kontinuert funktion på et lukket interval har en stamfunktion og benyt dette til at vise, hvordan man kan bestemme arealer vha. bestem integral. På forhånd tak.
