Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 17061 til 17080 af 42938
-
hvad er din ynglingssang
Forumindlæghej,jeg er lidt nysgerrig og vil gerne vide hvad folk derude egentlig høre af musik...så hvad er jeres ynglingssang... jeg er sådan blevet lidt træt af de sange jeg hører.. såååå måske kunne i anbefale nogle gode sange... jeg har en sang som jeg aldrig bliver træt af og det er Majids sang "m... -
komme videre
ForumindlægHej Jeg går på HG og jeg skal op i eø eksamen. Med en optagelsesprøve, lykkes det mig at komme ind på HF. Hvis jeg ikke kommer til EØ eksamen, sker der/forhindre det at jeg kommer på HF ?? Eller har HG noget med HF at gøre.. Fx: hvis jeg får 00 til eø eksamen, kan jeg så ikke komme på HF, da je... -
Indvandrere i Paris
ForumindlægHjæææææææælp til synopsis Jeg har brug for hjælp til min synopsis, da jeg det skal bruges til fransk eksamen.! Hvad er vigtigt at have med i min synopsis, når mit emne er indvandrer i paris? nedenunder har jeg skrevet den synopsis indtil videre, håber også at nogen vil rette den eller fortælle... -
Den kolde krigs afslutning
ForumindlægHej folkens, Jeg skal udfra nogle kildetekster opstille en problemformulering/problemstilling og besvarer denne i en synopsis.. Nøjagtigt til en normal historie eksamen. Mit problem er, at jeg slet slet ikke kan opstille en problemformulering udfra disse tekster. Overemnet er den kolde krig. Jeg ... -
Emnehjælp
ForumindlægHej Jeg er virkelig i knibe, for jeg kan slet ikke finde ud af hvilket emne og hvilke fag jeg skal bruge til årets eksamen. Overemnet er Videnskabelige gennembrud og teknologiske landvindinger 1851-1914 Jeg har biologi A, fransk A, idræt B, religion C og musik B Ville gerne skrive i en kombinatio... -
Skriftlig dansk
ForumindlægNogen der har en ide om hvilke emner som muligvis kunne komme til den skriftlige eksamen 2.g. Et emne kunne vel godt være noget om religions forskelle tænker(Muhammed sagen). -
HVORDAN GIK DET SÅ?
ForumindlægNu er eksamenerne begyndt!!! Mange skal op i AT først, for de mdt. eksamenerne begyndet først engang i juni. Men hvordan gik jeres eksamen? Skuffet? Bare glad for at det er overstået? Overlykkelig? -
Kan jeg stadig blive student?
ForumindlægJeg skal op til den sidste eksamen i 3g d. 26. Jeg har dog ikke været op til NV prøven i 1 g. Kan jeg stadig blive student. -
Karaktervægtning
ForumindlægHej. Hvis man afslutter et fag på C-niveau, så vægter det 1, ikke? Vil det så sige, at hvis man har været til eksamen i det fag, at årskarakter tæller for 0,5 og eksamenskarakteren tæller for 0,5? -
SU hvis man bliver væk fra sygeeksamen?
ForumindlægJeg har fået SU i december og januar, indtil jeg kan gå til syge-eksamen i januar. Det viser sig så desværre, at den syge-eksamen, som skolen kan tilbyde, ikke kan tages online, og da jeg tager uddannelsen online og bor i den anden ende af landet, er det ikke så smart. Så spørgsmålet er: Hvis j... -
Optagelsesprøve STX
ForumindlægHej.. Jeg skal på nær snart til optagelsesprøve. - Jeg ville lige høre om, I som har været til optagelsesprøve i forrige år måske kunne hjælpe mig? Jeg vil virkelig gerne vide, hvad lærerne/censorne skal spørge mig om? Altså, hvilket spørgsmåle kunne de finde på at stille mig? Jeg skal op i matem... -
Gennemsnitsberegning gymnasiet?
ForumindlægHej jeg har oprettet denne tråd da jeg er en smule usikker på hvordan man beregner sit gennemsnit i gymnasiet. når man beregner gennemsnittet - medregner man da både eksamenskarakteren i et fag og samtidig også den årskarakter man har fået i faget? hvis nu man har været oppe i f.eks. dansk a ... -
Krav for at blive student
ForumindlægHar hørt, at man skal have et snit på 2,0 eller derover for at blive student. Men er dette et SAMLET snit eller gælder det også for enkeltfag? Grunden til jeg spørger, er fordi at jeg faktisk klarer mig ganske udmærket i gymnasiet stx og får stort set 10 og 12 i alle fag, bortset fra mundtlig d... -
Hjælp til rettelse af lille tekst.
ForumindlægHej, jeg kunne virkelig godt bruge noget hjælp til rettelse af en aflevering med 4. spørgsmål. Det er nogle sætninger som jeg skulle modargumentere. Har 'oversat' det jeg ville svare i fransk til dansk, så det er nemmere at kunne rette mine sætninger.. På forhånd TUSIND TAK! har virkelig... -
Mat på A-niveau
ForumindlægHej, jeg er en pige som skal i gymnasiet til sommer. Jeg er bare lidt i tvivl om hvor svært matematik på a-niveau er i forhold til folkeskolen. Jeg ved godt det er lidt forskelligt fra person til person, men jeg ville blive glad,hvis I alligevel gav mig jeres mening... Knus Artemis... -
Gode råd til FSA
ForumindlægHej nørder! Jeg skal op til FSA i fysik på mandag, og jeg ville spørge om i havde nogen gode råd til hvad man kan eller skal gøre, og hvad man ikke skal eller må gøre? I må også gerne dele jeres oplevelser, hvis det er :)? -
Klage over standpunktskarakter
ForumindlægHej, jeg har en handelsstuderende på 2. år snart 3. , men har gennem hele 2. år kæmpet for gode karaktere i matematik, eftersom jeg afslutter det fag i år. Men har lige fået min karakter i skriftlige på 7. Jeg vil derfor spørge til hvordan jeg kan klage over karakteren, og forhåbenligt ændret? J... -
tangent til differentiabel funktion
ForumindlægHej Allesammen. Haaber at der er nogen der kan hjaelpe jeg skal til mundtlig eksamen i morgen og har problemer met et eksamens spoergsmaal. Emnet er funktioner, lineaere funktioner, og del spoergmaaler lydet: Fokrlar hvordan man finder tangenten til en differentiabel funktion. Jeg ved ikke ... -
Igangværende 24 timerseksamen - hjælp
ForumindlægHej alle, Er igang med min forberedelse til engelsk mundtlig, som jeg skal op og fremlægge imorgen. Jeg er total blokkeret lige nu. Jeg trak emnet Globalisation, og skal analysere disse to artikler, om Madonna og hendes adoption af den sydafrikankse dreng. 1. http://www.guardian.co.uk/... -
5 A-Fag
ForumindlægHej, jeg har valgt et ekstra a-fag, Matematik A, og jeg ønsker at fjerne det. Er det muligt? I 2.G, der skulle min klasse op til Matematik B eksamen (mundtlig og skriftlig), mens jeg skulle til samfundsfag og filosofi eksamen. Er det så stadig muligt, at få fjernet mit ekstra A-fag, eller kan jeg...
