Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 17121 til 17140 af 42938
-
Fuld Pensum og ny reform.
ForumindlægHej jeg er kommet lidt i en fælde da jeg har nået et fraværs procent på 13 (ikke godt) samt jeg stadig mangler at aflevere diverse opgaver. Jeg er elev i 1.g musik. Syntes jeg læste et sted at det ikke længere er muligt for 1.g elever at komme op i fuld pensum mere, er det rigtigt? Vil gerne lige... -
Eksempler på prøve
ForumindlægHej, Er der nogen der ved, hvor man kan finde eksempler på årsprøver på nettet til matematik på b-niveau? Gerne dem som ministeriet udsender (jeg har ikke selv kunne finde nogen). Tak. -
Ks
ForumindlægHej alle. Det er sådan at jeg meget snart skal op til Ks som indholder Historie, religion og samfund. Jeg er den første der skal op, hvilket gøre mig så nervøs, jeg er bange for at de måske i begyndelsen har taget niveauet så højt op, at det bare bliver for svært at få en god karakter. Er det vir... -
Kvote 2 ansøgning
ForumindlægHej folkens Jeg går lige nu i 3.g og overvejer at søge ind på tandlægeuddannelsen via kvote 2. Problemet er at ansøgningsfristen er lige rundt om hjørnet, og ifølge vejledningen til kvote 2, så skal man åbenbart have ehvervserfaring osv, hvilket jeg ikke har. Så nu undre jeg mig virkelig om, hva... -
Oversætte sætning med "at arbejde", "at lave"?
ForumindlægHej, jeg sidder og skal oversætte nogle sætninger fra dansk til fransk, men jeg kan ikke finde ud af at bøje at arbejde og at lave? Sætningerne lyder: "Christian elsker at lave mad" og "efter studentereksamen tager han til Frankrig for at arbejde.." Jeg ville nok oversætte de... -
svar til A-1- årig mate 2003 el. 20002
ForumindlægHar brug for svarene til student eksamen A 1-årig 2003 og 2002 -
HJÆLP til Brintbilen
ForumindlægEr der nogen som har noter til brintbilen og et forsøg som jeg kan bruge som nemlig til eksamen snart:D? -
Blære ord
ForumindlægER der nogen som har nogle super gode græske ord som man kan bruge til eksamen?? -
studierapporten...
ForumindlægHej alle, mht. studierapporten skal man så selv sørge for at medbringe den til AT-eksamen eller er det noget lærerne allerede har? -
Eksamensdag...
ForumindlægKan man melde sig fra et fag, samme dag man skal til eksamen? Nogen der ved det -
Skriftlige karaktere - stx
ForumindlægVille bare hører om der er nogle der har fået deres skriftlige karaktere tilbage (stx) og hvordan det er gået?Det virker som om det er mange der har klaret sig dårligt i dansk, i hvert fald dem jeg lige har snakket med, så ville lige høre her inde hvordan det egentlig er gået også i andre fag self? -
droppe gymnasiet
Forumindlægkan jeg tage hf hvis jeg bliver smidt ud eller dropper ud af 1.g jeg har ikke tænkt mig at starte på hf før om et par år jeg har IKKE gået i 10. klasse -
snakke sig fra
ForumindlægHej Hvordan kan man snakke sig fra emnet til eksamen Eksempeler -
SU-regler
ForumindlægHej med jer! Har lige en disskusion med en ven, som jeg gerne vil have afsluttet! :p Er der nogle, der ved om det er rigtigt at man på en vidergående uddannelse kan gå i 18 måneder uden at være studieaktiv og stadig få SU? Dvs. ikke at møde op til undervisning og eksaminer? Jeg synes det lyder... -
Hjælp
ForumindlægHalløjsa. Jeg skal til mundtlig matB eksamen snart, og jeg har brug for hjælp til følgende ting Logaritmer Der ønskes en gennemgang af logaritmer og logaritmefunktionens graf Udled de tre regneregler for logaritmer. Potens funktionen Koefficienternes betydning for grafens udseende Vis at hvis... -
HJÆLP FÅ LINJER!!
ForumindlægHej nogle der vil være søde at kigge mine lille tekst igennem for fejl? Dansk Den unge pige skal tilbringe weekenden helt alene. Heldigvis er hun sammen med Malik og Jasmine. Der føler hun sig lykkelig. Men hun er bange for at lykken ikke vil være ved. I skolen tænker hun kun på sin kærlighed ti... -
Mat A - god idé??
ForumindlægJeg er i tvivl angående valgfag i 3.G - så jeg tænkte på om der var nogen af jer som havde lidt erfaringer omkring Matematik på A-niveau? Hvor svært er det? Og er det noget I har fortrudt? hvad angående eksamen? og karakterer dér? Er så forvirret, og ved ikke om jeg vil kunne klare det- har hørt ... -
Gennemsnit
ForumindlægLige nu har jeg ikke et så godt gennemsnit. Det liggger på 4,6, og jeg ved ikke om jeg kan komme ind på nogle uddannelser? Jeg var uheldig, at jeg fik 00 i skriftlig engelsk og 02 i dansk, hvor jeg plejer at få 7 i dansk :( Jeg mangler dog stadig én eksamen og det er engelsk og det er jeg rigt... -
Kim Fupz Aakeson Jomfruen
ForumindlægHej.. Jeg har trukket Kim Fupz Aakeson som mit fordybelses område til dansk eksamen. Jeg har valgt teksten "Jomfruen" som jeg skal analysere osv. Derfor kunne jeg godt bruge en masse guldkorn omkring den. Perspektivering, budskabet, ja en masse ting omkring den. På forhånd tak! :-) -
Er jeg egnet til statskundskab?
ForumindlægHej, Jeg skriver fordi jeg er utroligt meget i tvivl om jeg er egnet til statskundskab. Jeg håber der er en enkelt eller to, som vil tage sig tid til at sætte sig ind i min situation :). Kort om mig: Jeg er 21, har pt mit andet sabbatår, hvor jeg arbejder. Jeg vil i gang med at studere til s...
