Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 17141 til 17160 af 48931
-
Diktatur i Polen
ForumindlægHej! Er der nogen der kan fortælle mig noget om diktatur i Polen? På forhånd tak :-) -
De værste fejl skal bare rettes!
ForumindlægMin tyskstil om Hitlers personlighed i filmen "Der Untergang".. Skal bare ses igennem for de værste fejl i ordstilling og så videre - inden tirsdag helst!Der Untergang – Hitlers Persönlichkeit Man kann ganz bestimmt sagen, dass Hitler ab und zu im den Film ist einen „Teufel mit zw... -
1. standpunktskarakterer i gymnasiet (STX)
ForumindlægJeg skal have mine første standpunktskarakterer om en uge(går i 1.g). Jeg vil spørge om hvad jeg kan forvente? Falder gennemsnittet meget i forhold til folkeskolen? Er meget mundtlig deltagelse påkrævet for at få høje karakterer mundtligt? -
jeg er tysker
Forumindlæghejsa, hvis da er noget, som har behov for hjælp til tysk så skal du bare spørge mig. jeg er tysker og gå her i danmark på skolen. hilsen -
Haster - gennemlæsning af danskstil
ForumindlægHei hei dette råb om hjælp skal gå til dem som er ufattelig dygtige til dansk:D he he Jeg har skrevet et essay i dansk og jeg har brug for at en faglig dygtig kan læse det igennem. Vil helst sende det som mail... Det er fordi jeg har brug for et par nye øjne til at læse det igennem Nogen som ka... -
"Haster "Hjælp"
Forumindlæghej jeg vil bare hører om der er nogen der har læst dittemenneske barn og hviken 10 sidere synes i er gode på forhånd tak p.s det er til en nye undersøgelse please svar mig -
Hvad skal der til for at bestå fysik?
ForumindlægHej Jeg skal op i fysik B, som min sidste eksamen, og jeg er rædselsslagen for at dumpe, da jeg har meget svært ved faget. Hvis jeg dumper, betyder det, at jeg ikke kan komme ind på min drømmeuddannelse, da faget skal være bestået. Men hvis jeg dumper til eksamen, er det så den gældende karakter... -
Havmiljø
Forumindlæghej Hvorledes kan fotosyntesen og respirationsprocesserne indvirke på havmiljøet? -
kommunalvalg 2009! socialdemokratiet!
Forumindlæger der nogle der kan hjælpe?? .. ved at fortælle mig hvordan socilademokratiet markedsfører sig selv i forbindelse med kommunalvalget!? :) -
fagsprog højsprog?
ForumindlægHej alle. Hvad er fagsprog og højsprog? Skal bruge det til en fremlæggelse, og kan slet ikke huske noget. Håber i kan hjælpe :// -
Jungs arketyper
ForumindlægHej, Er der nogen, der ved, hvad spejlet symboliserer ifølge Jungs arketyper ? .. eller hvor jeg kan finde det henne ? På forhånd Tak ! Venlig hilsen Christine Leonora -
Bog eller studieportalen `?
ForumindlægHej, jeg er nemlig gået i tvivl i alle fag. Jeg har været på denne side i lang tid og den er superb. Jeg ville spørge om hvad er bedst at gøre ? At tage fra studieportalens noter til alle fag eller lave en kæmpe opsamling hvor jeg kun bruger bogen hvor det bliver på mange sider hvor jeg skal sid... -
rette blæk
Forumindlæghttp://peecee.dk/uploads/022008/Blækregning_6753.doc Rette en blækregning? På forhånd tak. -
Hvorfor screener man for antistof mod kyssesyge i stedet for imod virus selv?
ForumindlægHej der. Mit spørgsmål lyder således: Hvorfor screener man for antistof mod kyssesyge i stedet for imod virus selv? Jeg har ikke lige fået noteret noget, men jeg mener selv, at det er fordi det er svært at bekæmpe selve viraen, da virus mutere rimeligt tit? Efter det er jeg lidt stået af.... -
Disposition
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal op til fysik eksamen snart og jeg ved ikke hvordan min disposition skal se ud?... Vi skal nå at lave 3-4 forsøg på 2 timer. Og forklare teorien osv. Jeg skal op i 14 emner og nu må vi se hvilken en jeg trækker. Jeg vil gerne gøre mine dispositioner klar på forhånd. ... -
EU og den danske model
ForumindlægHej :) Jeg er i gang med en samfundsfags aflevering, som handler om den danske velfærdsmodel og flexicurity. Jeg vil gerne ind på, hvordan de danske EU forbehold kan forbindes med den danske model, og hvordan det vil påvirke modellen, hvis forbeholdene ophæves. jeg håber virkelig i kan hjælpe... -
Matematik B
ForumindlægHej. Jeg sidder i den uheldige situation at min ønske uddanelse kræver matematik B. Jeg er IB student og har valgt at læse Math Studies, hvilket ikke er tilstrækelig. De kræver en Maths SL/HL hvilket jeg ikke har. Derfor er mit spørgsmål om det er muligt for mig at tage et års-"kurser"... -
Danmark og Jøderne
ForumindlægHej! Skal lave en dansk-historie opgave hvor jeg har valgt og skrive i historie og følgende emne: Jøderne og Danmark. Jeg har formuleret tre spørgsmål som indeholde de 3 taksonomiske niveauer: Redegørende- Gør rede for danskernes behandling af jøderne da de ville op til danmark i 30'erne. ... -
Skriftlig fremstilling
ForumindlægHey allesammen, skal til skriftiglig fremstilling her i morgen, terminsprøve. Så er lidt spændt, første gang vi prøver det nemlig. Har i nogle råd til hvordan jeg kan klare mig godt? Har aldrig haft en før. Hvad vil i helst skrive, en novelle etc. Tak på forhånd :D -
Redegør vs. analyser?
ForumindlægHvad er forskellen mellem en redegørelse og analysering? Jeg ved godt hvordan man redegør, men analyser forstår jeg ikke :S Nogen som vil være sød og forklare hvad det vil sige at analysere en tekst og evt. give et eksempel på det?
